Zdravim všechny offroaďáky.Mam RR 3,5 z roku 1983.Mam problém
s karburátorama-když se ohřeje tak se zvednou volnoběžné otáčky
na nesnesitelnou úrověn,nechtěj vůbec spadávat,ale když ho přes kvalt
a spojku přibrzdim tak spadnou a drží.Navíc mi příjde strašně slebej-vim
že 125k neni moc,ale tohle je vážně málo.existuje nějaká rozumnější varianta,která se tam dá dát bez nějaké složitější elektroinstalace???
Taky jsem slyšel názor že nápravy moc nevydrží,abych tam prej radši nedával žádná velká kola-máte zkušenost?Já ho chci zvýšit,dát velká
kola,pevnostní nárazníky,naviják atd.
Prosím poraďte
Mam RR. z roku1983-prosím poraďte
Moderátor: Rover
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
RRC
Jsi sice v trochu jiném chlívku (Range Rovery jsou hned vedle), ale chápu, že tam se to především hemží kybernetikama P38.
Přiznám se, že nevím, jestli Zenith Strombergy mají také elektroventilky jako Weber ve čtyřválci 2,5 l, který jsem měl v Sérii. Odtud může vanout vítr, napadá mě ještě jestli se někde nekouše lanko od sytiče, ale jsou to všechno jenom dohady ne příliš fundovaného člověka, tak doufám, že se do diskuze zapojí někdo, kdo tomu na rozdíl ode mě rozumí.
Jinak V8 měli v roce 83 zdá se dvě specifikace a sice kompresní poměr 9,35:1 - 126 koní a 8,13:1 - 132 koní, chytrá knížka o RRC hovoří ještě o několika dalších verzích, nicméně tyhle dvě mám uvedeny v návodu ke svému '83 RRC. Na terén mi to málo nepřijde, na silnici se musí nedřív rozjet, ale pak rychlost drží velmi dobře. Pokud se jakoby dusí a do otáček se mu moc nechce, může nasávat falešný vzduch, žádnému letitému motoru neuškodí přetěsnění karburátorů, sání, výfukových svodů a konec konců i pod hlavou. Tenhle V8 se hojně posiluje výměnou 2 karburátorů Zenith Stromberg za 1 čtyřkomorový Weber, pomůžou také trubkové svody a laděný výfuk. Všechno je to ale poměrně nákladná záležitost (Weber kit včetně svodů sání a čističe vzduchu cca 18 tisíc, výfukové potrubí vyjde na podobné peníze), takže se vyplatí jenom tehdy, pokud je samotný motor v opravdu dobré kondici.
Pokud dáš lift kit a velká kola, případně uzávěrky diferáků, praskat mohou poloosy (pořád lepší než aby odešlo něco důležitějšího), mělo by stačit vyměnit je za odolnější třeba od Ashcroftů.
Přiznám se, že nevím, jestli Zenith Strombergy mají také elektroventilky jako Weber ve čtyřválci 2,5 l, který jsem měl v Sérii. Odtud může vanout vítr, napadá mě ještě jestli se někde nekouše lanko od sytiče, ale jsou to všechno jenom dohady ne příliš fundovaného člověka, tak doufám, že se do diskuze zapojí někdo, kdo tomu na rozdíl ode mě rozumí.
Jinak V8 měli v roce 83 zdá se dvě specifikace a sice kompresní poměr 9,35:1 - 126 koní a 8,13:1 - 132 koní, chytrá knížka o RRC hovoří ještě o několika dalších verzích, nicméně tyhle dvě mám uvedeny v návodu ke svému '83 RRC. Na terén mi to málo nepřijde, na silnici se musí nedřív rozjet, ale pak rychlost drží velmi dobře. Pokud se jakoby dusí a do otáček se mu moc nechce, může nasávat falešný vzduch, žádnému letitému motoru neuškodí přetěsnění karburátorů, sání, výfukových svodů a konec konců i pod hlavou. Tenhle V8 se hojně posiluje výměnou 2 karburátorů Zenith Stromberg za 1 čtyřkomorový Weber, pomůžou také trubkové svody a laděný výfuk. Všechno je to ale poměrně nákladná záležitost (Weber kit včetně svodů sání a čističe vzduchu cca 18 tisíc, výfukové potrubí vyjde na podobné peníze), takže se vyplatí jenom tehdy, pokud je samotný motor v opravdu dobré kondici.
Pokud dáš lift kit a velká kola, případně uzávěrky diferáků, praskat mohou poloosy (pořád lepší než aby odešlo něco důležitějšího), mělo by stačit vyměnit je za odolnější třeba od Ashcroftů.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Ahoj Tome, předně vítej na tomto fóru a první prosím přehoď svůj příspěvek do sekce Range Rover dokud to dřív neudělají admini
, protože tady by jinak asi zapadnul
Pak začni číst i příspěvky v sekcích Discovery, případně Defender ohledně pevnosti podvozku u LR už zde bylo napsáno dost.Bohužel neznám nikoho kdo má 3,5 V8 s karbecama, ale někteří kluci je "tu a tam" opravují, tak vydrž


Pak začni číst i příspěvky v sekcích Discovery, případně Defender ohledně pevnosti podvozku u LR už zde bylo napsáno dost.Bohužel neznám nikoho kdo má 3,5 V8 s karbecama, ale někteří kluci je "tu a tam" opravují, tak vydrž

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
karel píše:Ahoj Tome, předně vítej na tomto fóru a první prosím přehoď svůj příspěvek do sekce Range Rover dokud to dřív neudělají admini, protože tady by jinak asi zapadnul
![]()
Pak začni číst i příspěvky v sekcích Discovery, případně Defender ohledně pevnosti podvozku u LR už zde bylo napsáno dost.Bohužel neznám nikoho kdo má 3,5 V8 s karbecama, ale někteří kluci je "tu a tam" opravují, tak vydrž
Nejsem zrovna odborník na Pc raději se hrabu v motorech atd.
takže pořádně ani nevím jak přesunout!
Já měl vždycky Defíky za symbol nezničitelnosti.Tak možná že
člověk kterej mi dál tu radu byl ras kterej s autem vůbec necejtí.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: RRC
Pokud jde o redukce tak je to myslím ok.převody jsou dost do krátka
a auto je docela svižné,ale bez redukce se mu prostě nechce rozject.
Uzávěrku ani neplánuju-Bude mi uplně stačit delší pružiny,pěkný křížení
a dobrý pneu.
a auto je docela svižné,ale bez redukce se mu prostě nechce rozject.
Uzávěrku ani neplánuju-Bude mi uplně stačit delší pružiny,pěkný křížení
a dobrý pneu.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov