Motor stale bezi

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jirka

Motor stale bezi

#1 Příspěvek od Jirka » 17 črc 2008 16:50

Tak dneska dalsi prekvapeni, motor po vypnuti a vyndani klicku stale bezi. Odpojil jsem baterku a stale bezi. Pomohlo az vyndani pojistky.

Na zabiti. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od alap » 17 črc 2008 17:38

Ti závidím, to u mého auta se snažíme jak můžeme, ale motor neběží. Což si myslím je horší varianta. Chcipnout motor půjde udělat hodně způsoby.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od motohanz » 17 črc 2008 21:36

alap píše:Ti závidím, to u mého auta se snažíme jak můžeme, ale motor neběží. Což si myslím je horší varianta. Chcipnout motor půjde udělat hodně způsoby.
no ale co si budeme povidat neni to uplne idealni.... :lol:
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alap » 17 črc 2008 22:23

Co je na P38 ideální, snad vše šlo udělat líp a jednodušeji
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Jirka

#5 Příspěvek od Jirka » 18 črc 2008 19:31

Tak dneska dalsi prekvapko. Motor sice uz chcipa, ale pro zmenu zase nesel nastartovat. Nefungoval ani key kode, proste se to chovalo, jako kdyby vubec nekomunikoval z imobilizerem. Kdyz uz jsme zacali premyslet, kde ho v Bratislave odstavime a vydame se domu po jine ose, napadlo me pozadat o pomoc pres hranicniho specialistu. (Bohuzel Jaro Harabis se potuluje nekde v zahranici a ma vypnuty mobil). Eliotta. Kupodivu byl dostupny a i pre pokrocilou dobu v patek a pres svych starosti dost byl ochotny poradit. Prvni rada, nechat klicek asi 30 s. v poloze "otevreno" se bohuzel neujala, ale druha rada, trikrat zadat umyslne spatny key kod a tim odblokovat komplet auto, potom zadat spravny key uz slavila uspech. Takze jsme nemuseli auto nechat v BA a dojeli jsme po svych. Timto dekuji Eliottovi, ze je jeden z mala, ktery je vzdy ochotny poradit.
(aby taky ne, kdyz jsme od neho uz koupily PC a air unit :D :D :D )

Tak zkusim kratkou rekapitulaci poslednich dni, at kazdy vidi, ze mit LR je neco vyjimecneho :P :

-prvne praskl mech (to tomu vozitku nezazlivam, je mozny ze je jeste original a tudiz dost starej)
- predevcirem se znicehonic pres noc vybila baterka
- vcera nesel chcipnout
- dneska pro zmenu nastartovat

Jo jo, je to auto pro "srdcare". Stejne jako pomalu i moje srdce je taky pro srdcare diky tomu, ze vlastnim LR :?

Jo a jeste od te operace "key kode" jde znicehonic klima. Uvidime jak dlouho.

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Miloš » 19 črc 2008 08:40

To je k nasrání,já měl takovou anabázi s BMW e39 a dieslový BMW nechci ani vidět,nikdy :)

Jirka

#7 Příspěvek od Jirka » 03 srp 2008 17:21

Tak klima uz zase nejde, asi jenom posledni krec :-(

Nejnoveji obcas nedrzi volnobeh a chcipa (zda se mi, ze po "zhasnuti" motoru pomoci vytazene pojistky), o po opetovnem nastartovani (pokud to jde, vcera nesel nastartovat hodinu, az po zavolani odtahovky prisel k rozumu) proste nedrzi volnobeh. Po ujeti nekolika km se vzpamatuje a funguje. Dali jsme novy svicky a nepomohlo. Akorat to ma subektivne lepsi tak i zvuk.

A umite si predstavit, ze jezdit s automatem, ktery nedrzi volnobeh je lahudka.

Tak fakt nevim, jestli mam cekat, az se Jaro Harabis vrati z dovolene nebo ho zapalit.

Jirka

#8 Příspěvek od Jirka » 14 srp 2008 18:11

Tak problem vyresen :-)

Stali jseme se hrdymi majiteli Lancie 2.0i 4 x 4. Startuje na pozadani, vypina se taktez na pozadani, na volnobeh nechcipa, proste parada. A je to taky pernamentni ctyrkoloka, takze z jizdnich vlastnosti na silnici oproti Rendzimu nic neztraci. Akorat ten teren treba vynechat. Dokonce ma uzaverku zadniho difu. Jenom ten pocit, ze jedete zadkem po zemi je trochu divnej, ale snad si zvyknem. I Favorit je vyssi nez mi.
Z tim anglickym vozitkem se uz nedalo jezdit. Proste si uprostred krizovatky usmyslel, ze si chcipne.
Uvidime, az se vrati mistr opravar z dovoleny, jestli je mu jeste pomoci. Snad jo, celkem jsem si ho zamiloval. A kupodivu ma Rendzik levnejsi provoz, teda kdyz pocitam pouze palivo.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3587
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Land Jirka » 14 srp 2008 18:27

P38 jsou mrchy a už je nechci ani vidět. :evil:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Ycy
Příspěvky: 67
Registrován: 18 led 2007 00:50

#10 Příspěvek od Ycy » 14 srp 2008 18:34

volnoběh bude mít na svědomí nejspíš ventil volnoběhu ( na sání by-pass ventil )

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od motohanz » 15 srp 2008 00:05

Land Jirka píše:P38 jsou mrchy a už je nechci ani vidět. :evil:
ale no tak..... :lol:
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Odpovědět