Tak nám postupně na autě přestala fungovat dálka, je deaktivovaný imobilizér, přestal fungovat tempomat, okno u řidiče jde spustit, ale nahoru nejde vytáhnout podržením spínače, pouze když se krátce stiskne tak okno vyjede nahoru.
Včera jsem auto nenastartoval tak jsem dal páku do neutrálu a sjel jsem s ním tak 10 metrů z mírného kopce abych mohl nastartovat přes kabely.
Potom se objevila další zajímavá závada :
V poloze řadící páky - 1 - na palubní desce nesvítí nic
V poloze řadící páky - 2 - na palubní desce svítí P
V poloze řadící páky - 3 - na palubní desce svítí R - ve skutečnosti se nezařadí, jenom se sklopí zrcátka a rozsvítí se zpětná světla
V poloze řadící páky - D - na palubní desce svítí N - auto normálně jede a řadí
V poloze řadící páky - N - na palubní desce svítí N
Poloha R a P se zobrazuje správně.
Může to být problém v BECM ?
Další závady P38 2,5 DSE r.v 99
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další závady P38 2,5 DSE r.v 99
Na prevodovce je třeba zkontrolovat utazeni a spravne nasazení packy razeni.
Re: Další závady P38 2,5 DSE r.v 99
Tak se to po výměně baterie a ujetí pár set km opravilo samo, kromě té dálky. Doufám že to tak zůstane.