Není to výš, je to tadyALF píše:Tak ne kousek výš,ale na str.2 ALFALF píše:Je to kousek výš napsáno. Dík.
FreeLandyRover-rady,zkušenosti,dotazy
Moderátor: Safraporte
Koukám,jak blázen.Před chvíli jsem odeslal adminovi odpověď , objevila se na str.3 a teď tam není.Asi mi už hrabe,budu potřebovat i do hlavy zabudovat protiprokluzAdmin píše:Není to výš, je to tadyALF píše: Tak ne kousek výš,ale na str.2 ALF

- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Není
na straně č.2
Je to už samostatné téma, musím to tady malinko zpřehlednit.
Dával jsem ti odkaz který máš modrý (tady), jinak ten odkaz máš tady znova:http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=638

Je to už samostatné téma, musím to tady malinko zpřehlednit.

Dával jsem ti odkaz který máš modrý (tady), jinak ten odkaz máš tady znova:http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=638
termostat
Zdarec tak koukám že máme podobný problémy teť jak přituhlo tak mi dlouho trvá než se ručička teploměru vyhrabe do vodorovna (cca 8-10Km)a na volnobjeh jsem ho nechal vrčet tak 15min.možná ještě dýl a teplota se ani nehla.A pochopitelně topeni taky slabota.Takže předpokládám že novej termostat to jistí.Nevíte někdo kolik to koštuje na 2,0di r.v.99?Abych nato ještě mněl! 

Re: termostat
ČaOFF,na 1.8i stál včetně gumiček těsnění a poštovného 650kč. Máš diesel,ale pro orientaci to stačí.Alespoň víš, jestli začít snídat chleba s máslem nebo bez.Tomino píše:Zdarec tak koukám že máme podobný problémy teť jak přituhlo tak mi dlouho trvá než se ručička teploměru vyhrabe do vodorovna (cca 8-10Km)a na volnobjeh jsem ho nechal vrčet tak 15min.možná ještě dýl a teplota se ani nehla.A pochopitelně topeni taky slabota.Takže předpokládám že novej termostat to jistí.Nevíte někdo kolik to koštuje na 2,0di r.v.99?Abych nato ještě mněl!

- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
Elektronicky řízený diesel nemá tolik zbytkového tepla na ohřání. Vyfoukáš ho i naplno puštěným větrákem.Tomino píše:Zdarec tak koukám že máme podobný problémy teť jak přituhlo tak mi dlouho trvá než se ručička teploměru vyhrabe do vodorovna (cca 8-10Km)a na volnobjeh jsem ho nechal vrčet tak 15min.možná ještě dýl a teplota se ani nehla.A pochopitelně topeni taky slabota.Takže předpokládám že novej termostat to jistí.Nevíte někdo kolik to koštuje na 2,0di r.v.99?Abych nato ještě mněl!
ADMINE,tak říkáš že to je normální?Dnes jsem to skoušel nastartoval jsem za studena a držel ruku na hadici mezi termostatem a chladičem hadica se začala pomalu pozvolna ohřívat to by odpovýdalo že je termostat pootevřenej pořát.Normalne se má ohřat motor na provozní teplotu tím pádem auto topí a když teplota pořád stoupá tak potom se má otevřít termostat (hadica se ohřeje naráz)pustí vodu do chladiče tam se schladí a termostat se zase přivírá a tak to je pořád dokola.Nebo to má LR nějak jinak???
Jestli toje normální tak mi asi umrzne přítelkyně ajá jsem taky zviklej na třicítku.Brrrrrr.DÍK.

ČaOFF,no to mi je odpoď jak od toho pána ze Slovenska. Ten aspoň napsal Land RoverAdmin píše:Já byl v německu pro auťákALF píše:ČaOFF,tak jsem si myslel,že po víkendu tady bude příspěvků plný Wagón a nic. Všichni jste prodali Freelandyho a koupili ARO? Nebo nedejbože ležíte na ARU po kontrmelcích v lese? ALF

Dnes jsem se vrátil z Land Rover servisu kde mi vyměnili termostat. Žádný rozdíl jsem nepoznal.Ručička ukazuje stejně,jen to líp topí. To však může být způsobeno teplým počasím.Uvidím,až uhodí mrazy,pokud ještě vůbec uhodí. Servisák mi doporučil vyměnit kabely od zapalování,protože údajně v šeru viděl u kabelu jiskru. Byl to ten,který mi radil na léto demontovat pohon zadku,tak nevím mámli jeho radu brát vážně. Auto má najeto 87400km a že by dráty byly špatné? Nebo je to další slabost-blecha Freelandyho? ALF
ČaOFF,no není úplná pravda,že se nic nezměnilo. Ti údržbáři v Land Rover-Jaguar v Ostravě mi dolili zpět tolik chladící směsi,že jsem dnes ráno zjistil,že vyrovnávací nádržka je suchá.(kapalina vždy držela stálou hladinu na MAX) Dolil jsem cca půl litru destilky. Možná se má po určitých ujetých km dolít,ale to by měli v autoriz.servisu člověku říct. Ale je pravdou,že v tomto servise pracují asi Ti nejlepší,které posbírali na pracáku. Jinak si to vysvětlit neumím. ALFALF píše:ČaOFF admine ,termostat jsem nechal vyměnit zbytečně.Původní je v naprostém pořádku a po výměně se nic nezměnilo k lepšímu.Topení asi dělali pro Afričany. Pokud někdo bude mít zájem o plně funkční termostat na benzín 1.8 i,dám ho za polovinu nového i s těsnícími gumičkami. ALF