RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Tak k mé závadě- již vyřešeno. Výměna ložisek a je zatím pokoj.
- majo2982
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 črc 2017 09:03
- tel.: +421908734538
- auto: RangeRover Sport S/C
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Ahoj páni som tu nový.Mám ten istý problém,ale trochu iný.Bývalí majitel tam dal nové brzdy Brembo.
Kotúče nemenil a sú tam 22 palcové 295-ky. Pri brzdený to trasie volantom.Chcem meniť kotúče.Prosím o radu aké kotúče tam dať.
Ďakujem.
Kotúče nemenil a sú tam 22 palcové 295-ky. Pri brzdený to trasie volantom.Chcem meniť kotúče.Prosím o radu aké kotúče tam dať.
Ďakujem.
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Se víc rozepiš. Řešíš L322 nebo na RR Sport, co máš v profilu (L320) ? Ty Bremba tam origo nebyli?majo2982 píše: 21 črc 2017 20:35 Ahoj páni som tu nový.Mám ten istý problém,ale trochu iný.Bývalí majitel tam dal nové brzdy Brembo.
Kotúče nemenil a sú tam 22 palcové 295-ky. Pri brzdený to trasie volantom.Chcem meniť kotúče.Prosím o radu aké kotúče tam dať.
Ďakujem.
- majo2982
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 črc 2017 09:03
- tel.: +421908734538
- auto: RangeRover Sport S/C
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Tak je to RR Sport Supercharged 4,2 rok 11/2005. Tie brzdy tam dával starý majiteľ.
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Supercharged má mít Brembo (větší). Asi bych moc neexperimentoval a koupil origo Brembo nebo LR. Nestojí o tolik víc, aby mělo smysl šetřit a vyloženě levné zase nevydrží.
- majo2982
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 črc 2017 09:03
- tel.: +421908734538
- auto: RangeRover Sport S/C
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Tie Brembá sú dosť veľké. Asi sú také ako by tam mali byť. Prikladám aj fotku.Poraď aké kotúče k tomu.A ešte,idem meniť baterku.Treba počkať tie dve minúty vymeniť a zase počkať dve minúty.Alebo možem pripojiť nabíjačku a vymeniť baterku?
Nemám veľa skúsenosti s RR. Mám ho iba od pondelka.
Nemám veľa skúsenosti s RR. Mám ho iba od pondelka.
- mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Majo. Kup si kvalitne kotuce. Na tom sa neoplati setrit. Uz vobec nie pri spercharged... Odmeraj si priemer a hrubku kotuca a porovnaj s katalogom (u predajcu).
Ano 2+2 min pockat. Nabijacku tam nepripajaj ked menis bateriu.
Ano 2+2 min pockat. Nabijacku tam nepripajaj ked menis bateriu.
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- majo2982
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 črc 2017 09:03
- tel.: +421908734538
- auto: RangeRover Sport S/C
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Ďakujem za radu. Ešte dajte nejaký odkaz na dobré kotúče. Alebo tam môžem dať.
https://www.autodielyonline24.sk/brembo-1657396.html
http://www.dsauto.sk/vyhladavanie/?quer ... 2&tecdoc=1
Inak tie kolesá sú na predaj,alebo vymením. Viem,že to sem asi nepatrí.
A ešte chcem tam dať lpg. Sú stým problémy?
https://www.autodielyonline24.sk/brembo-1657396.html
http://www.dsauto.sk/vyhladavanie/?quer ... 2&tecdoc=1
Inak tie kolesá sú na predaj,alebo vymením. Viem,že to sem asi nepatrí.
A ešte chcem tam dať lpg. Sú stým problémy?
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 Vibrace při brždění do volantu
Kotouče SDB000624 asi souhlasí ale ještě si je ověř dle VIN konkrétního auta a roku výroby.
Obecně je podle dlouhodobých zkušeností uživatelů LPG je pro 4.2 supercharged problematická kombinace, resp. pokud máš lepší LPG sadu + přimazávání nebo přidáváš LPG aditiva (podobný princip) a motor stále pracuje spíše v otáčkách (dálnice), tak to ještě jakš-takš funguje, ale jak otáčky padají (město, pojíždění po okreskách) má motor v nízkých otáčkách bez přeplňování malý kompresní poměr, nedávají to ventily a jen otázka času, jak dlouho vydrží.
Obecně je podle dlouhodobých zkušeností uživatelů LPG je pro 4.2 supercharged problematická kombinace, resp. pokud máš lepší LPG sadu + přimazávání nebo přidáváš LPG aditiva (podobný princip) a motor stále pracuje spíše v otáčkách (dálnice), tak to ještě jakš-takš funguje, ale jak otáčky padají (město, pojíždění po okreskách) má motor v nízkých otáčkách bez přeplňování malý kompresní poměr, nedávají to ventily a jen otázka času, jak dlouho vydrží.