Tak som si doprial ďalšiu p38 4.6 v8 no tento krát už BOSCH
Povodný majiteľ sa tam vybláznil na hadiciach chladenia v motorovom priestore - doprerábal si to hrozne (samá spona, samé T-čko) chcem to dať do pôvodného stavu - nakoľko sa mi nedarí ten motor odvzdušniť.. vedel by mi niekto poskytnúť detailnejšie fotky motora? od GEMSA je to trocha rozdielne...
Prípadne vždy keď zaparkujem auto dole nosom čize v kopci dole motorom a vypnem po 30sec začne bublať voda a vyvrie cez expanznú nádobu - vrchnák na exp. netesní ako má (druhé je na ceste) - buble pretože je niekde riadna vzduchová kapsa? alebo hľadať už chybu v tesneniach pod hlavou, prípadne vložkách? za jazdy si drží konštantnú teplotu aj na mieste keď beží ide všetko ako má a voda nesmrdí výfukom a cez výfuk nedymí.. Alebo termostat? Dúfam že tie tuningové hadice čo tam sú budú na chybe
