#22
Příspěvek
od jbb » 09 srp 2017 11:39
Podobný problém u mého D2 Td5 - po výjezdu, při překročení cca 3000 otáček žlutý vrtulníček a chcípnutí motoru. Závada se opakovala při každém pokusu překonat 3000 otáček. Na diagnostice leccos - váha vzduchu, selhání vstřikovače č. 2 a ztráta synchronizace čidla kliky.
Příčina - špatné čidlo kliky, do těch 3000 se chovalo normálně a pak už nestíhalo. Opravili v auto-jase na počkání, za což děkuju vřele (můj servisák na to jen tak nešťastně koukal, jistný si rozhodně nebyl a určitě by to ten den opravit nedokázal, takže by odjezd na dovču asi nevyšel)...
Hyundai SantaFe 2003 2,4i+LPG (do práce)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)