Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tady je složení oceli original kliky pro tdv6. Sice tam není uhlík, ale ostatni prvky jsou. Ja se v železe moc nevyznam, ale prej to je dost obyčejné...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak jsem asi další, zatím úplně nepotvrzeno ,ael podle mě je to jasné. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=33177
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Do statistiky nepřispěju, spíš do těch nekonečných debat, ale přesto:
Když jsem se se svým 25 let starým Classicem vracel minulý týden 1000 km z Itálie, tak jsem v odstavném pruhu viděl po cestě 2krát D3 s otevřenou haubnou. Ve stejný den jsem viděl v Bologni vystaveného nového Velara, který se mi na fotkách velmi líbil, ale v reálu mě moc nedostal. Takže celkově ve spojení s tím, že kamáradova 2007 L322 stávkuje, druhého kamárada L322 z roku 2012 vyhazuje olej tak, že po zastavení se z ní kouří a třetí naše starší L322 vybíjí baterky dle libosti, jsem tak nějak musel revidovat můj názor na směrování značky jako takové.
Vzpomínal jsem na verdikt TopGearu, že nejnespolehlivější auto všech dob je nespolehlivějším. Tím to nechci zakřiknout, ale raději se asi budu nadále předvídatelně prát se svým staroušem, který všema věcma na dovolenou nebyl zdaleka zaskládaný, jel konstantně 140, klimatizoval, sympaticky chlastá stejně jako majitelé a když s ním někam přijedete, tak nezřídka uvidíte "thumbs up".
Když jsem se se svým 25 let starým Classicem vracel minulý týden 1000 km z Itálie, tak jsem v odstavném pruhu viděl po cestě 2krát D3 s otevřenou haubnou. Ve stejný den jsem viděl v Bologni vystaveného nového Velara, který se mi na fotkách velmi líbil, ale v reálu mě moc nedostal. Takže celkově ve spojení s tím, že kamáradova 2007 L322 stávkuje, druhého kamárada L322 z roku 2012 vyhazuje olej tak, že po zastavení se z ní kouří a třetí naše starší L322 vybíjí baterky dle libosti, jsem tak nějak musel revidovat můj názor na směrování značky jako takové.
Vzpomínal jsem na verdikt TopGearu, že nejnespolehlivější auto všech dob je nespolehlivějším. Tím to nechci zakřiknout, ale raději se asi budu nadále předvídatelně prát se svým staroušem, který všema věcma na dovolenou nebyl zdaleka zaskládaný, jel konstantně 140, klimatizoval, sympaticky chlastá stejně jako majitelé a když s ním někam přijedete, tak nezřídka uvidíte "thumbs up".
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No,
je to smutny,ale už jsem se taky rozhodl že nechám jedno auto v rodině před rokem výroby 1997,aby aspoň něco jelo...
,
Mira
je to smutny,ale už jsem se taky rozhodl že nechám jedno auto v rodině před rokem výroby 1997,aby aspoň něco jelo...

Mira
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kamrádovi řidič před cca 14 dny uvařil D3 při tažení plaťáku s autem. A klikovka to přežila!
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
tak jsem to prošel letem světem,
jestli praská na stejným místě, to viděl na nějaký chybě pri opracování kliky ,- / zkouknout a porovnat jaký je tam vlastně vybroušený radius na vobouch koncich plochy !/

- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Dotaz na znalejší, tyhle motory najdu i v Jaguáru, nebo je to shoda obsahu? Myslím tím poslední S-Type, XJ a XFka... koukal jsem, že to má dvě turba, ale spodek bude asi stejný, co?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ano je to uplne ten samej kus a dve turba ma 3.0 vzdycky. pouze 2,7 ma jedno turbo.
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Děkuji 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ja tam nic o turbech nenasel.Maxsel píše:Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
taky to slyším poprvé a v odkazu nic o tom neníMaxsel píše: 24 říj 2017 20:19 Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
edit: jestli si to nepleteš s tím, že do prvních D4 se ještě 2.7 TDV6 dávaly, ale motor je stejný,jako v D3
Naposledy upravil(a) xxx dne 25 říj 2017 08:13, celkem upraveno 1 x.
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
V odkazu je u 2.7:
"Aspiration
Single turbocharger or twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system"
Ono se to dá najít i v inzerátu, ale může to být samozřejmě chyba... https://www.sauto.cz/osobni/detail/jagu ... oFrom=list
Každopádně to nic nemění na tom, že spodek je stejný
"Aspiration
Single turbocharger or twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system"
Ono se to dá najít i v inzerátu, ale může to být samozřejmě chyba... https://www.sauto.cz/osobni/detail/jagu ... oFrom=list
Každopádně to nic nemění na tom, že spodek je stejný

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Spodek neni stejny. Nejde zamenit. Ma jinou kliku. Jiny zdvih. V inzeratu muze byt chyba pokud se nejedna o 3.0 pak ma jedno turbo. 2,7 se hlavne zadiraji. Ale 3,0 hlavne praskaji na klice. Tohle plati u land roveru. Jagy neznam a je mozne je se tam treba davala verze biturba na 2,7.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Možná blbě položená otázka, spíš mi šlo o to, jestli ty motory jsou stejně poruchové, než že bych to chtěl zaměňovat 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jsou to uplne stejni sraci... resp 3,0 ma lepsi vykon a emise. 2,7 trosku vice vydrz. Ale co znamena trosku vice kdyz jezdis s jistotou ze stejne padne 

- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Je to uvedené u 2.7D/TDV6/HDi v odstavci Aspiration. V Jaguárech a myslím, že i v Peugeotech 607 byla ta 2.7 se dvěma turby. Má jinou vanu a je trochu jinak ověšený, je to ten samý motor.xxx píše: 25 říj 2017 07:48taky to slyším poprvé a v odkazu nic o tom neníMaxsel píše: 24 říj 2017 20:19 Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
edit: jestli si to nepleteš s tím, že do prvních D4 se ještě 2.7 TDV6 dávaly, ale motor je stejný,jako v D3
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
2,7 s jedním turbem byl jenom v LR. Jaguar, Pažout 607 i Citrón C6 měly 2,7 vždy se dvěma turby.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nazdar pánové.
Toto vlákno je super a díky zakladateli vlákna. Je celkem přirozené, že negativní zprávy zanechávají hlubší rýhu než ty pozitivní (podívejte se na Novu...) tak jsem si dal tu práci, prošel celé vlákno a dal to do Excelu. Zanedbal jsem fota od Elliota kde nebylo napsáno čí je to motor a kolik měl najeto, jinak je to tam snad vše. Pokud uvidíte ve statistice, nebo v datech nějakou chybu, tak mi dejte vědět.
PROSBA: ti kdo jsou ve statistice - můžete mi prosím dopsat ty dvě kolonky - tedy jestli auto jezdilo/jezdí více než 50% na dálnicích a jestli více než z 50% tahá těžký vlek (tech 50% berte s rezervou - prostě pokud je to velmi významné). Jsou to dva faktory, které jsem vypozoroval, že fatální chybě napomáhají. Dalším faktorem je pravá noha = full gas.
Asi to pište do SZ, páč by to zahnojilo vlákno.
Závěry nechám na každém z vás:
Toto vlákno je super a díky zakladateli vlákna. Je celkem přirozené, že negativní zprávy zanechávají hlubší rýhu než ty pozitivní (podívejte se na Novu...) tak jsem si dal tu práci, prošel celé vlákno a dal to do Excelu. Zanedbal jsem fota od Elliota kde nebylo napsáno čí je to motor a kolik měl najeto, jinak je to tam snad vše. Pokud uvidíte ve statistice, nebo v datech nějakou chybu, tak mi dejte vědět.
PROSBA: ti kdo jsou ve statistice - můžete mi prosím dopsat ty dvě kolonky - tedy jestli auto jezdilo/jezdí více než 50% na dálnicích a jestli více než z 50% tahá těžký vlek (tech 50% berte s rezervou - prostě pokud je to velmi významné). Jsou to dva faktory, které jsem vypozoroval, že fatální chybě napomáhají. Dalším faktorem je pravá noha = full gas.
Asi to pište do SZ, páč by to zahnojilo vlákno.
Závěry nechám na každém z vás:
Naposledy upravil(a) DiscoDrak dne 11 lis 2017 23:02, celkem upraveno 3 x.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jo a poslední 2 ve statistice jsem já a kámoš - nejsme popsáni ve vláknu. Jen pro pořádek...
Snad to celé pomůže trochu k objektivnímu náhledu...
Ottas
Snad to celé pomůže trochu k objektivnímu náhledu...
Ottas