Defender vs Santana
Moderátor: Miky_CZ
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Defender vs Santana
Naskytla se mi prilezitost porovnat Defendra se Santanou.
Teren/ hluboky saharsky pisek... No jen na okraj. Muj Defik ma 171k a zdublovane tlumice etc. Takze byl ve vyhode.
Defikem jsem akceleroval i v hlubokem pisku a tvrde tlumeni nerozhoupavalo auto.
Santana je houpava, mekka a ten motor? No, urcite bych si ji nevybral pro pisek. Na druhe strane pro klidnou a pohodovou jizdu po prasnych a asfaltovych cestickach jako nostalgicka vzpominka na stare casy? Kdo vi.
Teren/ hluboky saharsky pisek... No jen na okraj. Muj Defik ma 171k a zdublovane tlumice etc. Takze byl ve vyhode.
Defikem jsem akceleroval i v hlubokem pisku a tvrde tlumeni nerozhoupavalo auto.
Santana je houpava, mekka a ten motor? No, urcite bych si ji nevybral pro pisek. Na druhe strane pro klidnou a pohodovou jizdu po prasnych a asfaltovych cestickach jako nostalgicka vzpominka na stare casy? Kdo vi.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Defender vs Santana
... skor iba po tych asfaltovych. Listove pera dost drncaju... ale to teraz asi aj tvoja 90tka ked ma zdvojene tlmice...erik píše: ... Na druhe strane pro klidnou a pohodovou jizdu po prasnych a asfaltovych cestickach jako nostalgicka vzpominka na stare casy? Kdo vi.

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender vs Santana
Kedysi za bolsevika som jazdil na S 120L bez tlmicov. A v Santane som mal podobny pocit. Ako by tie listy boli bez tlmicov...DanoDEF píše:... skor iba po tych asfaltovych. Listove pera dost drncaju... ale to teraz asi aj tvoja 90tka ked ma zdvojene tlmice...erik píše: ... Na druhe strane pro klidnou a pohodovou jizdu po prasnych a asfaltovych cestickach jako nostalgicka vzpominka na stare casy? Kdo vi.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Defender vs Santana
Je tu někdo s tou Santanou už? Jak to jezdí?
Třeba tady je jedna hezká a na přestavbu na dálky jak dělaná a cena vypadá zajímavě. Stačilo by udělat dozadu vestavbu. Stav vypadá moc dobře. Je pravda, že tomu ale prd rozumím. Je to velký rozdíl od defíka?
http://otomoto.cz/show?id=C20651793" onclick="window.open(this.href);return false;
Třeba tady je jedna hezká a na přestavbu na dálky jak dělaná a cena vypadá zajímavě. Stačilo by udělat dozadu vestavbu. Stav vypadá moc dobře. Je pravda, že tomu ale prd rozumím. Je to velký rozdíl od defíka?
http://otomoto.cz/show?id=C20651793" onclick="window.open(this.href);return false;
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Defender vs Santana
Známý tady z Děčína s ní jezdí u ČEZu: http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... 76#p878076" onclick="window.open(this.href);return false;Benjamin píše:Je tu někdo s tou Santanou už? Jak to jezdí?
Třeba tady je jedna hezká a na přestavbu na dálky jak dělaná a cena vypadá zajímavě. Stačilo by udělat dozadu vestavbu. Stav vypadá moc dobře. Je pravda, že tomu ale prd rozumím. Je to velký rozdíl od defíka?
http://otomoto.cz/show?id=C20651793" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Defender vs Santana
Rozdíl mezi Santanou a Defem? Santana je technicky jako Serie. Má trvalý pohon zadních kol, přední se připojují, nemá středový diferenciál a místo vinutých pružin má listová pera.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Defender vs Santana
Třeba tady je jedna hezká a na přestavbu na dálky jak dělaná a cena vypadá zajímavě. Stačilo by udělat dozadu vestavbu. Stav vypadá moc dobře. Je pravda, že tomu ale prd rozumím. Je to velký rozdíl od defíka?
http://otomoto.cz/show?id=C20651793" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
Pěknou Santanu míval Lubo ze Slovenska
Ta neměla chybu, ale bylo v ní nasypáno mraky peněz.
http://otomoto.cz/show?id=C20651793" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
Pěknou Santanu míval Lubo ze Slovenska

Re: Defender vs Santana
Jedna věc mi pořád není uplně jasná, trvalej pohon zadku a předek se přiřazuje, tzn. v praxi, že predek se da použít pouze v terenu na redukci? Nebo se da přiřadit a jezdit s tim normálne po ceste jako s klasickou 4x4 ?
Díkes
Díkes

- paramount2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 24 dub 2010 16:19
- tel.: 775958013
- auto: LR DI 300, 200
- Bydliště: Jihlava
Re: Defender vs Santana
nemá mezinápravovej dif, takže mimo terén jen zadek...
Re: Defender vs Santana
paramount2 píše:nemá mezinápravovej dif, takže mimo terén jen zadek...
Super

Re: Defender vs Santana
a hlavne je to neuveritelnej kostitras a prapodivne vytvoreny auto. Podle myho tam nefunguje nic normalne. V padesati tisicich pulka veci na GO.
To i Defik je vedle toho pohodlnej.
To i Defik je vedle toho pohodlnej.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: Defender vs Santana
Tak už se ta cena asi pomalu vysvětluje. Mně staré technologie navadí, ba naopak, více jim důvěřuji. Ale asi to tedy nebude jejich nejlepší kombinace v té Santaně...Stavros píše:a hlavne je to neuveritelnej kostitras a prapodivne vytvoreny auto. Podle myho tam nefunguje nic normalne. V padesati tisicich pulka veci na GO.
To i Defik je vedle toho pohodlnej.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Defender vs Santana
stare veci jsou uplne jiny nez v takovymhle sraci, tam je vse na nic
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender vs Santana
Konečně to někdo napsal
! Já to napsat chtěl, ale necítím se na to být dostatečně povolán!

- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Defender vs Santana
Ja by som z toho bral do Disco ten 2,8l motor. Keď vidím, čo prežl v IVECOách, tak v Disco by si len brnkal. Pre 4x4 sa dokonca robil s reťazou miesto remeňa.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Stanislav Bedi
- Příspěvky: 111
- Registrován: 08 kvě 2012 13:21
- tel.: +421907444887
- auto: P38 2.5TD
- Bydliště: nitra
Re: Defender vs Santana
Ahoj to vazne sa robil s retazou kde sa to do docitat nevieme ?Acon píše:Ja by som z toho bral do Disco ten 2,8l motor. Keď vidím, čo prežl v IVECOách, tak v Disco by si len brnkal. Pre 4x4 sa dokonca robil s reťazou miesto remeňa.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Defender vs Santana
neviem kde sa to dá dočítať no v IVECO som robil 12r. a viem že do Daily 4x4 išiel reťazový rozvod kvôli tomu, že v ťažkom teréne ak motor od kolies dostal ranu tak remeň údajne mohol preskočiť. No to nám tvrdil školitel a ako pznám háklivosť rozvodov v Daily 2,8 tak tomu celkom verím.
Či je to tak aj v prípade 3oj litru to už neviem. Keď vyšli 3oj litrové 4x4 to už som tam nerobil.
Či je to tak aj v prípade 3oj litru to už neviem. Keď vyšli 3oj litrové 4x4 to už som tam nerobil.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Stanislav Bedi
- Příspěvky: 111
- Registrován: 08 kvě 2012 13:21
- tel.: +421907444887
- auto: P38 2.5TD
- Bydliště: nitra
Re: Defender vs Santana
3L ma retaz stale ale ta 2.8 neviem ale moze byt ze maly retaze niektore
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender vs Santana
Nevite nekdo jestli nepasuje oblozeni rucni brzdy z defa na santanu?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Defender vs Santana
No, v Santanackem katalogu ND to ma oznaceni (cislo dilu) GBS552, coz je stejne jako na LR serie 2 a 3