RR classic svetla
- bandit
- Příspěvky: 131
- Registrován: 04 lis 2009 08:24
- auto: rrc 3.5 ,l322
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
RR classic svetla
Ahoj vsem, takto mi napaľuje prepínač predných tlmenych svetiel, žiarovky h4 v poriadku, relé svetiel v poriadku, prepínač svetiel menený ( zhorel mi uz aj ten druhý menený ) ma niekto nejakú radu co by to mohlo byt,Dakujem
http://www.michaelkern.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR classic svetla
A nemáš původně vyhnité piny v tom konektoru? Ono je to už asi jedno, teď už jsou vyhřáté a proto mají malý přítlak a proto to tam hoří. Vyměnit piny nabo celek konektor.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- bandit
- Příspěvky: 131
- Registrován: 04 lis 2009 08:24
- auto: rrc 3.5 ,l322
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR classic svetla
Myslíš ze to robia tie piny? Taká blbosť a toľko roboty a nepríjemnosti
http://www.michaelkern.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR classic svetla
Jestli jsem to správně pochopil, tak ten vyfocený konektor jde přímo do spínače světel. Takže zahřát průchodem proud se můžou buďto kontakty spínače, piny v konektoru a to jak na straně spínače, tak na kabelu, nebo vlastní dráty.
Vylučuju dráty - to by se neohřálo jenom na jednom místě, ale celej kabel. Jedině, že by byly zlomené.
Spínač se ti asi taky celej neroztavil.
Takže zbývá konektor.
Na straně spínače (nebo třeba relé), bývá samec - tedy konektorový nůž - taková kovová placka. Tak když se vyhřeje, tak sice změkne, ale to nevadí, pružit nemusí. Maximálně umí na povrchu zkorodovat.
Na straně kabelu být samice - tedy konektor s dírou, a ten když se vyhřeje nebo jenom stářím, tak změkne a nepruží a povolí - a tím pádem se kontakt zhorší, vzniká přechodový odpor, kde to průchodem proudu hřeje, samice se jednak roztáhne a jednak změkne ještě víc a pak už to jde samo. Buďto se to celé roztaví, nebo jenom nataví a zčerná, nebo to umí i začít hořet.
Samec se dá oškrabat a lehce stříknout nějakým kontaktolem nebo máznout vazelínou, aby nekorodoval.
Samice se dá zevnitř lehce oškrabat a přimáčknout kleštěma, aby se víc napružila, ale pokud je i zkorodovaná, tak to většinou moc nepomůže.
Stačí takto?
Jinak prakticky - něco podobnéno jsem několikrát řešil - originál konektory zkorodované, nové díly a konektory buďto nesehnatelné nebo obtížně a drahé. Řešení bylo jednoduché - na spínač nebo třeba světlo na původní piny v konektoru, nebo někam, kde to šlo přiletovat dráty, tu upevnit a vytáhnout si je do nového konektoru. Originál konektor (vytavený, zkorodovaný, shnilý) ustřihnout a na kabel dát konektor nový. Nevrátilo se mi to nikdy, ono totiž dost často byl problém i v tom, že originál konektory měly malé piny - bez rezervy na velké zatížení, ale nový konektor byl o kus větší.
Vylučuju dráty - to by se neohřálo jenom na jednom místě, ale celej kabel. Jedině, že by byly zlomené.
Spínač se ti asi taky celej neroztavil.
Takže zbývá konektor.
Na straně spínače (nebo třeba relé), bývá samec - tedy konektorový nůž - taková kovová placka. Tak když se vyhřeje, tak sice změkne, ale to nevadí, pružit nemusí. Maximálně umí na povrchu zkorodovat.
Na straně kabelu být samice - tedy konektor s dírou, a ten když se vyhřeje nebo jenom stářím, tak změkne a nepruží a povolí - a tím pádem se kontakt zhorší, vzniká přechodový odpor, kde to průchodem proudu hřeje, samice se jednak roztáhne a jednak změkne ještě víc a pak už to jde samo. Buďto se to celé roztaví, nebo jenom nataví a zčerná, nebo to umí i začít hořet.
Samec se dá oškrabat a lehce stříknout nějakým kontaktolem nebo máznout vazelínou, aby nekorodoval.
Samice se dá zevnitř lehce oškrabat a přimáčknout kleštěma, aby se víc napružila, ale pokud je i zkorodovaná, tak to většinou moc nepomůže.
Stačí takto?
Jinak prakticky - něco podobnéno jsem několikrát řešil - originál konektory zkorodované, nové díly a konektory buďto nesehnatelné nebo obtížně a drahé. Řešení bylo jednoduché - na spínač nebo třeba světlo na původní piny v konektoru, nebo někam, kde to šlo přiletovat dráty, tu upevnit a vytáhnout si je do nového konektoru. Originál konektor (vytavený, zkorodovaný, shnilý) ustřihnout a na kabel dát konektor nový. Nevrátilo se mi to nikdy, ono totiž dost často byl problém i v tom, že originál konektory měly malé piny - bez rezervy na velké zatížení, ale nový konektor byl o kus větší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirko
- Příspěvky: 2826
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR classic svetla
Ten konektor poznávám a není přímo od vypínače světel ale od páčky blinkrů a dálkových, přes kterou už jde proud z relé. Tam to angáni úplně nedomysleli, už jsem to taky opravoval u dvou.
Re: RR classic svetla
omlouvám se že se takle vložím... ten fialovo bílej kabel je konrétně od blinkrů předpokládám.? mě z druhýho konce včera začla hořet pojistkovka a přepínače jsem zatím nezkoumal.
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
- Mirko
- Příspěvky: 2826
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR classic svetla
Rád bych poradil, ale diagramy, které mám jsou nejdříve od roku 92 a tam je jedině celofialový do tohoto konkektoru a vede na 20amp pojistku.
Re: RR classic svetla
to sedí spálilo se mi to hned za pojistkou, a šotek je tam někde stále snad se toho až bude chvíle času dopátrám
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
- bandit
- Příspěvky: 131
- Registrován: 04 lis 2009 08:24
- auto: rrc 3.5 ,l322
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR classic svetla
Toto je model 92 a Madtom mal pravdu . Tým ze auto potrebujem a prepínač je roztavený tak som na tvrdo spojil drôty nech tlmené svetla svietia a ono to funguje , káble sa neohrejú síce nemôžem prepínať na diaľkové ale zatial to neva.Ps nemá niekdo na predaj funkčný prepínač smeroviek?
http://www.michaelkern.cz" onclick="window.open(this.href);return false;