Voda v sání a napáchané škody.
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 02 kvě 2014 17:00
- tel.: 604512740
- auto: Defender 110SW
- Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Díky Tome.Jdu to zkusit.
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 02 kvě 2014 17:00
- tel.: 604512740
- auto: Defender 110SW
- Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Tak ještě nějaké "novinky" z garáže.Čidlo jsem vyndal,ani nebylo moc zaneřáděné,vystříkal čističem na brzdy,vyfoukal a žádná změna
Taky jsem ještě jednou otestoval to "zmrtvýchvstání" a kdy k němu dojde:je to vždy v momentě,kdy se rozhýbe na 5ku na 80-90,potom sundám nohu z plynu(přeruším tah),aby si krátce dobrzdil motorem a po opětovném sešlápnutí plynu už se hned chová normálně a to mu vydrží až do chcípnutí motoru.Jakmile ho chcípnu,byť i jen na pár sekund,tak po opětovném nastartování opět lemra líná.Pokud ho nechám po "zmrtvýchvstání" běžet,klidně i několik minut na volnoběh,tak se po opětovném rozjetí chová úplně normálně.Už mi z toho vážně bziká.

Taky jsem ještě jednou otestoval to "zmrtvýchvstání" a kdy k němu dojde:je to vždy v momentě,kdy se rozhýbe na 5ku na 80-90,potom sundám nohu z plynu(přeruším tah),aby si krátce dobrzdil motorem a po opětovném sešlápnutí plynu už se hned chová normálně a to mu vydrží až do chcípnutí motoru.Jakmile ho chcípnu,byť i jen na pár sekund,tak po opětovném nastartování opět lemra líná.Pokud ho nechám po "zmrtvýchvstání" běžet,klidně i několik minut na volnoběh,tak se po opětovném rozjetí chová úplně normálně.Už mi z toho vážně bziká.

- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Je to P10 nebo P15. Bylo na opravě u Eliotta?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 02 kvě 2014 17:00
- tel.: 604512740
- auto: Defender 110SW
- Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Je to P15.K Elliotovi to mám trochu z ruky.Snažím se to vyřešit v místě a "okolí"
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Takže toto auto s tímto problémem u Eliotta nikdy nebylo?Hroch píše: 22 říj 2017 21:26 Je to P15.K Elliotovi to mám trochu z ruky.Snažím se to vyřešit v místě a "okolí"
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Vím že tam řešili podobný problém. Tak proto jsem se ptal. Tam se problém podařilo dá se říci vyřešit.
Zkoušeli jste měnit ŘJ?
Jak píše MadTom problém bude pravděpodobně v nějakém čidle. Začal bych Váhou vzduchu. jelikož je to P15 a ten je na váze vzduchu hodně závislý sehnal bych na výměnu jino,u ale musí to bejt ORIGINÁL LR nic jiného. Její hodnotu bych měřil přímo multimetrem na patici a koukal do diagnostiky.
Problém muže také způsobovat žhavení. Pro jistotu bych ho na chvíli vyřadil vyndáním pojistky.
Zkoušeli jste měnit ŘJ?
Jak píše MadTom problém bude pravděpodobně v nějakém čidle. Začal bych Váhou vzduchu. jelikož je to P15 a ten je na váze vzduchu hodně závislý sehnal bych na výměnu jino,u ale musí to bejt ORIGINÁL LR nic jiného. Její hodnotu bych měřil přímo multimetrem na patici a koukal do diagnostiky.
Problém muže také způsobovat žhavení. Pro jistotu bych ho na chvíli vyřadil vyndáním pojistky.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Kolik servisu se na tom už vystřídalo a kolik peněz už to stálo a kolik to ještě bude stát ?? a výsledek je O
. / asi by to chtělo navštívit opravdu specializovaný servis a dát víc peněz, než dokola objíždět šumaře co jsou spíš tak na vyměnu oleje a voklepávat pakny ... a nebo se toho zbavit.

-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 02 kvě 2014 17:00
- tel.: 604512740
- auto: Defender 110SW
- Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
Re: Voda v sání a napáchané škody.
ad Hubert:váha vzduchu byla první v podezření,její výměna za novou byla bez efektu,navíc veškerá měření vždycky ukazovala,že dává to,co dávat má
ad Wiki:určitě bych neřekl o nikom,kdo se mi věnoval a snažil se mi pomoci,že je to šumař.Naopak bych jim všem rád poděkoval,protože z vlastní zkušenosti vím,jak frustrující je se snažit něco udělat a vyřešit,když se to prostě ne a ne a nedaří.Samozřejmě z toho nemám radost,ale někdy to tak prostě je.Auta se rozhodně nezbavím.Je to pro mě srdcovka,láska,splněný sen(můžem tomu říkat jakkoli),ale pokud to jen trochu bude možné,tak bych byl rád,aby u mě zůstal navždy.Jet někam za specialistou není otázka peněz,ale spíše vzdáleností a času.Vzhledem k tomu,jak se mi nedaří to vyřešit,tak k někomu budu muset,ale je mnohem reálnější utrhnou si z rozvrhu pár hodin,než celý den,nebo i víc(pokud podnikáš,tak určitě víš o čem mluvím).
ad Wiki:určitě bych neřekl o nikom,kdo se mi věnoval a snažil se mi pomoci,že je to šumař.Naopak bych jim všem rád poděkoval,protože z vlastní zkušenosti vím,jak frustrující je se snažit něco udělat a vyřešit,když se to prostě ne a ne a nedaří.Samozřejmě z toho nemám radost,ale někdy to tak prostě je.Auta se rozhodně nezbavím.Je to pro mě srdcovka,láska,splněný sen(můžem tomu říkat jakkoli),ale pokud to jen trochu bude možné,tak bych byl rád,aby u mě zůstal navždy.Jet někam za specialistou není otázka peněz,ale spíše vzdáleností a času.Vzhledem k tomu,jak se mi nedaří to vyřešit,tak k někomu budu muset,ale je mnohem reálnější utrhnou si z rozvrhu pár hodin,než celý den,nebo i víc(pokud podnikáš,tak určitě víš o čem mluvím).
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Ta váha byla originál nebo náhrada?Hroch píše: 23 říj 2017 13:45 ad Hubert:váha vzduchu byla první v podezření,její výměna za novou byla bez efektu,navíc veškerá měření vždycky ukazovala,že dává to,co dávat má
...
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 02 kvě 2014 17:00
- tel.: 604512740
- auto: Defender 110SW
- Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
Re: Voda v sání a napáchané škody.
To Huberte netuším.Každopádně zkoušeli nejenom úplně novou,ale pro sichr i jinou z auta,které normálně jezdí.
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Je smutné, že takovou offroad ikonu zastaví trocha jízdy v dešti.
Pokud je mechanicky vše v pořádku, šel bych po konektorech, které mají co do činění s řízením motoru a jsou tam, kde mohla natéct voda. Pokud to jde, odpojit baterii ,všechny konektroy odpojit, vyfoukat, zkontrolovat oxidaci a kontakltolem prostříknout, včetně řj motoru, pokud je vystavena vlhku.
Problém je, že mnoho informací putuje do řj na základě změny odporu, což dokáže řádně ovlivnit oxidace a vlhkost, přitom diagnostika neukáže nic.
A samozřejmě chtělo by to live data v zátěži a musí se problém ukázat hned, pokud jsou známy ty správné hodnoty.
Držím palce
Pokud je mechanicky vše v pořádku, šel bych po konektorech, které mají co do činění s řízením motoru a jsou tam, kde mohla natéct voda. Pokud to jde, odpojit baterii ,všechny konektroy odpojit, vyfoukat, zkontrolovat oxidaci a kontakltolem prostříknout, včetně řj motoru, pokud je vystavena vlhku.
Problém je, že mnoho informací putuje do řj na základě změny odporu, což dokáže řádně ovlivnit oxidace a vlhkost, přitom diagnostika neukáže nic.
A samozřejmě chtělo by to live data v zátěži a musí se problém ukázat hned, pokud jsou známy ty správné hodnoty.
Držím palce

Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Voda v sání a napáchané škody.
ale no tak! jak už se tu psalo: 1) asi to nemá souvislost s deštěm a hlavně 2) auto jede. nic ho nezastavilo, jen zpomaliloSniper píše: 24 říj 2017 16:31 Je smutné, že takovou offroad ikonu zastaví trocha jízdy v dešti.
Pokud je mechanicky vše v pořádku, šel bych po konektorech, které mají co do činění s řízením motoru a jsou tam, kde mohla natéct voda. Pokud to jde, odpojit baterii ,všechny konektroy odpojit, vyfoukat, zkontrolovat oxidaci a kontakltolem prostříknout, včetně řj motoru, pokud je vystavena vlhku.
Problém je, že mnoho informací putuje do řj na základě změny odporu, což dokáže řádně ovlivnit oxidace a vlhkost, přitom diagnostika neukáže nic.
A samozřejmě chtělo by to live data v zátěži a musí se problém ukázat hned, pokud jsou známy ty správné hodnoty.
Držím palce![]()

defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Aha, tak to mi někde něco uniklo. No souvislost s deštěm přímou možná ne, ale...
A zpomalení, nebo zastavení, to je fuk
A zpomalení, nebo zastavení, to je fuk

Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Voda v sání a napáchané škody.
no nevím, já jsem s defíkem zažil několikrát mega průtrže, bořky v horách a u pobřeží, že sem v životě tolik vody padat neviděl. aj sem v tom stál, aj jel. vody všude plno, aj v autě. a nic, auto OK. a to nemluvím o brodění. a i když jsem při brodění zůstal v řece stát (a to dost hluboko), tak když jsem se vynavijákoval auto pak jelo furt normálně. voda tam byla, vytekla a nic. prostě si nemyslím, že by tomu ta voda až tak ublížila. ale nevím...Sniper píše: 24 říj 2017 16:51 Aha, tak to mi někde něco uniklo. No souvislost s deštěm přímou možná ne, ale...
A zpomalení, nebo zastavení, to je fuk![]()


defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Tak to jsi měl asi štěstí, já zase od vojáků vím, že mají dost průserů s těmito vozy a elektronikou obecně.
Každopádně já vycházím ze své vlastní zkušenosti, ale u jiného vozu.
Nepatrná oxidace několika pinů na patici řj způsobila tolik problémů a zamotala tolik lidem hlavu, škoda mluvit.
A projevovalo se to nejdříve podobně, pak už odlišně.
Jo, zlatá, stará MECHANIKA!
Každopádně já vycházím ze své vlastní zkušenosti, ale u jiného vozu.
Nepatrná oxidace několika pinů na patici řj způsobila tolik problémů a zamotala tolik lidem hlavu, škoda mluvit.
A projevovalo se to nejdříve podobně, pak už odlišně.
Jo, zlatá, stará MECHANIKA!
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Voda v sání a napáchané škody.
sem myslel, že právě toto má LR vyřešené tím vzlínáním oleje po kabelu ŘJSniper píše: 24 říj 2017 17:06
Nepatrná oxidace několika pinů na patici řj způsobila tolik problémů a zamotala tolik lidem hlavu, škoda mluvit.


defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Něco jako u Jawy ztrátové mazání řetězu z převodovky, jo?



Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 02 kvě 2014 17:00
- tel.: 604512740
- auto: Defender 110SW
- Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Jsem rád,že LR komunitu neopouští nikdy humor
.Myslím,že to je také ten základní předpoklad k vlastnictví LR 


- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda v sání a napáchané škody.
Typuji to na váhu vzduchu motor P15 nebo spíše jeho jednotka ji celkem potřebuje aby ukazovala hodně rychle. Náhradové i kvalitní jsou pomalé na 10P to stačí, ale na 15P ne . Takže pokud nezkusíš zaručeně funkčí origilál z P15 není posunu.Hroch píše: 23 říj 2017 22:20 To Huberte netuším.Každopádně zkoušeli nejenom úplně novou,ale pro sichr i jinou z auta,které normálně jezdí.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.