Zdravím,
mám problém na svém RR se stálým únikem chladící kapaliny, cca po 10tis dolévám tak 0,2-0,5l a naposledy to dopadlo tak, že hadice sousavy uletěla úplně.
Objel jsem 3 servisy, v každém jsem se dozvěděl něco jiného. Nevím kde může být problém, zda těsnění pod hlavou, nebo tlak systému. Uvažoval jsem o výměně termostatu na 85°C aby se snížil tlak celého systému, ale nejsem si jist, zda to vyřeší problém. Auto vůbec nekouří, tak se mi do hlavy nechce moc lézt.
Další věcí je kolísání otáček, při přidání plynu a uvolnění, otáčky padnou na cca 500 a poté se vrací zpět na 800-1000 (volnoběh) při stání na volnoběh jednou za čas poklesnou otáčky, může to být spínáním čerpadla či tak něco?
Díky za rady
RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček
Re: RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček
Únik chladící kapaliny u mě vyřešila výměna vodní pumpy. Netěsnila a doléval jsem častěji a víc jak ty.
Range Rover L322 4.4L V8 2002 - prodáno
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4JTDm 2007
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4JTDm 2007
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček
Vodní pumpa bývá poznat podle okolí pocákaného nemrzkou.
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček
U tohohle mototu nejčastějším zdrojem úniku kapaliny je dekl pod sáním. Není to vidět a když to uniká málo tak se to tam stačí odpařovat.
To prohoupnuti otáček může dělat netěsnost sacího traktu, váha,lamdasondy,vanosy,svicky,.....
To prohoupnuti otáček může dělat netěsnost sacího traktu, váha,lamdasondy,vanosy,svicky,.....