Kostra na D I
Moderátor: Miky_CZ
Kostra na D I
Discovery se při startu (když startuji ráno poprvé) chová, jako kdyby baterka byla špatná.Přitom ta je dobrá, rok stará, navíc přendávám z Hiluxu a tam startuje dobře. Jarda Pešlík něco naznačil, že problém bude asi v kostře. Nafotil jsem kablík, který je za motorem v místě pod stěrači. Tam, kde je po celé délce molitanový filtr. Posílám i foto. Jak proměřit vyfocený kablík abych zjistil jestli je OK? Předpokládám, že se jedná o ukostření. Dík za odpověď Karlovi, případně jinému odborníkovi.
- Přílohy
-
- P9021344.JPG (193.36 KiB) Zobrazeno 3894 x
- Piskot
- Příspěvky: 453
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Ahoj, pokud se nepletu, tak na fotce máš ukostření motorku stěračů. Ukostření motoru - to bude podstatně silnější kabel (nebo mezi pohyblivými částmi pletený pás). Pokud nemáš odpojovač baterky, tak jdi po kabelu, co je na minus polu baterie. Je třeba zkontrolovat, zda jeho spojení s hmotou motoru není povolené nebo zaoxidované. Je třeba zkontrolovat také, zda kabelová oka nejsou povolená nebo vypálená. Pokud máš odpojovač, tak je to vlastě to samé, akorát musíš projít všechny spoje včetně odpojovače. P.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Dík, kablík jsem namontoval zpět a budu pátrat dle Tvého návodu.Piskot píše:Ahoj, pokud se nepletu, tak na fotce máš ukostření motorku stěračů. Ukostření motoru - to bude podstatně silnější kabel (nebo mezi pohyblivými částmi pletený pás). Pokud nemáš odpojovač baterky, tak jdi po kabelu, co je na minus polu baterie. Je třeba zkontrolovat, zda jeho spojení s hmotou motoru není povolené nebo zaoxidované. Je třeba zkontrolovat také, zda kabelová oka nejsou povolená nebo vypálená. Pokud máš odpojovač, tak je to vlastě to samé, akorát musíš projít všechny spoje včetně odpojovače. P.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Dík Land Jirko, až budu u Jardy Pešlíka tak mi slíbil, že to pořešíme. Já původně myslel, že nová barerka je špatná, protože u ranního startu startér šel jak na polomrtvou baterii, ale další startování, třeba po půl hodině jízdy, už bylo na dotek klíčku a v Toyotě Hilux jede baterka normálně.Land Jirka píše:Kostry na LR stojí za ho..o.![]()
100% je natáhnout nový kabel od mínusové svorky baterie pod šroub kterým je přimontován startér. Tak je to u 99% aut.
Dnes došlo k výměně ukostření a je po problému. Tak pokud někdo bude mít obdobný problém, rada nad zlato je tady. Jen není ode mne, ale od zkušených LR z tohoto fóra a za to jim patří dík.ALF píše:karel píše:Přesně jak bylo napsáno, nejlépe je dát kostřící pás nový a třeba měděný včetně ok a pořádné šrouby a i tak čas od času kontrolovat pevnost spojů