
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je super, tohle tomu přesně chybělo - nějaký přehled na závěr (resp. možná průběžně). Z těch čísel to najednou pocitově vypadá úplně jinak než jaký má člověk dojem při čtení některých vláken tady. Díky za to! Jen taková drobnost - máš tam přehozené popisky u D3 a D4 (nad pruhy s počty odpovědí), což je trochu matoucí
Další požadované pošlu do SZ.

DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Díkec za odhalení chyby - opraveno v původním příspěvku...marwak píše: 11 lis 2017 22:56 To je super, tohle tomu přesně chybělo - nějaký přehled na závěr (resp. možná průběžně). Z těch čísel to najednou pocitově vypadá úplně jinak než jaký má člověk dojem při čtení některých vláken tady. Díky za to! Jen taková drobnost - máš tam přehozené popisky u D3 a D4 (nad pruhy s počty odpovědí), což je trochu matoucíDalší požadované pošlu do SZ.
Nicméně data k D4 a RRS jsou nepočetná - chtělo by to více dat...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To rozhodně ano, speciálně RR, ale i tak je to aspoň něco - třeba u D3 pokud zvážíme, kolik jich tak může po republice jezdit, tak to je zajímavá informace.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
nepokladam sa za odbornika ale skuste si tu tabulku porovnat so statistikou fatalnych zavad na D300 a pidajte aj TD5 kludne dokopy, potom ta tabulka vyzera menej optimisticky
a to tie auta uz dnes maju povacsinou aj dvojnasobny najazd a 3. ci 4. majitela v poradi.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Přesně, takto fatální závady se u 200/300Tdi vůbec nevyskytovaly, u TD5 v podstatě taky ne, snad jen praskající kliky u prvních dieselů LR 2,25 s třikrát uloženou klikou v šedesátých.letech, ale ani tam to nebylo tak hrozný.
Country boy...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak ta statistika vyzera velmi zle aj bez porovnania so starsimi modelmi.
Skoro 20% je vela.
Skoro 20% je vela.
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
U ně momentálně jiná D3 (původní už je pryč), 2005, 280 tis km, manuál, motor původní a tento týden mi utekla jedna D3 2006, manuál s nájezdem 480 tis také s původním motorem (11 let jezdila výhradně od autorizáku a krom motoru už tam byla polovina všech věcí vyměněných).
Naposledy upravil(a) Maxsel dne 12 lis 2017 12:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Díky, přidám do statistiky. Ještě mi hoď rok výroby (klidně do SZ).Maxsel píše: 12 lis 2017 10:15 U ně momentálně jiná D3 (původní už je pryč), 280 tis km, manuál, motor původní a tento týden mi utekla jedna s nájezdem 480 tis také s původním motorem (11 let jezdila výhradně od autorizáku a krom motoru už tam byla polovina všech věcí vyměněných).
Ottas
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Pánové,Petro píše: 12 lis 2017 08:14 nepokladam sa za odbornika ale skuste si tu tabulku porovnat so statistikou fatalnych zavad na D300 a pidajte aj TD5 kludne dokopy, potom ta tabulka vyzera menej optimistickya to tie auta uz dnes maju povacsinou aj dvojnasobny najazd a 3. ci 4. majitela v poradi.
myslím, že tady nikdo neříká, že taková statistika je OK. Kvůli tomu, že se tyto motory "serou" je tu toto vlákno. Chtěl jsem zjistit aspoň trochu objektivní číslo. Pro mě je rozdíl mezi tvrzením "serou se všechny" a číslem 20%. Že je to stále moc velké číslo je celkem jasný...
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
já D3 - 290 000, 2007 bez fatálních závad
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Díky, přidal jsem tě. Jak jsi na tom s taháním vleku a dálnicemi?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Po posledních updatech včera večer a dnes ráno:
Pište i vy co máte D4 - tam je málo kousků...- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zakaznik se Sportem 2009 3.0TDV6 najeto kolem 190tis praskla klika.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D3 rok 2008 najeto 200 000 bez fatálnich závad




Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D3 2008, 280000km, bez vážných závad 

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Doplňuji, že všechny 4 Disca, které jsem kdy měl, z nichž 3 byly se 6-ti válci, měly sice závěs, ale ten byl využit jenom párkrát na tažení lehkého dvoukoláku a jinak výhradně k montáži nosiče jízdních kol. Nemyslím si, že bych jezdil více než 50% po dálnici, každopádně naše D1 se dálnicí nazývat stejně nedá. Při poměrně častém předjíždění využívám na státovkách a okreskách akcelerace s pedálem na podlaze a většinu dovolených odjedu s využitím celé užitečné hmotnosti. Také doplňuji, že současná D4 (ročník 2016) má už najeto 49 tisíc a stále bez závad. Na rozdíl od veteránů každá Discovery u mě vždycky všechno oddřela a s některými jsem jezdil až 55 tisíc km ročně. Moje první Disco (D3) jsem kupoval úplně nové a u ostatních jsem buď znal předchozího majitele nebo aspoň kompletní servisní historii a žádnou jsem neprodával s více než 200 tisíci km na tachu. To jsou asi společně s častějším servisem a výměnou náplní, než je předepisováno, hlavními důvody motoricky bezproblémového provozu všech mých Discover. Podotýkám, že předchozí i současná D4 vynikají bezzávadovým provozem i co se ostatních částí auta týká.
Měl jsem také jednu D2 s TD5, najezdil jsem s ní kolem 50-ti tisíc km za dva roky, prodával jsem ji 9 a půl roku starou s necelými 170-ti tisíci km na tachu a kromě nějakého toho přetěsňování jsem žádný motorický problém neřešil. Jinak musím říct, že 6-ti válce mi nikdy neukáply jedinou kapku oleje a to nejen z motoru. Nejstarší 6-ti válcové Disco jsem sice prodával jenom 5 a půl roku staré, ale zase 200 tisíc km není až tak úplně málo.
Měl jsem také jednu D2 s TD5, najezdil jsem s ní kolem 50-ti tisíc km za dva roky, prodával jsem ji 9 a půl roku starou s necelými 170-ti tisíci km na tachu a kromě nějakého toho přetěsňování jsem žádný motorický problém neřešil. Jinak musím říct, že 6-ti válce mi nikdy neukáply jedinou kapku oleje a to nejen z motoru. Nejstarší 6-ti válcové Disco jsem sice prodával jenom 5 a půl roku staré, ale zase 200 tisíc km není až tak úplně málo.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Je to jednoduchy,při všech odlehčovacích konstrukčních chybách který Francouzký výrobce udělal,ten motor je schopný provozu,nejhorší věc kterou výrobce,možná dealeři spustili je výměna oleje po 40ti tisících km,kdo tohle dodržel,už nejezdí,kolega byl nedávno na školení na oleje,a 25 tis,je max co jakýkoli olej dokáže pojmout,navíc u dieslu,kdy chtě nechtě se ten olej mísí jak s naftou tak ze sazema,kdo pochopil a mění olej po max 15ti tis,má nájezd přes 300tis a jezdí,kdo uvěřil návodu,je v háji,je to žalovatelný,trestuhodný,a hlavně smutny u Land roveru.... 

- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kuciii proc porad povidate o francouzech kdyz motor je vyvinuty,vyrabeny Fordem! AJD-V6 a byl PSA pouzivan pod oznacenim DT17.
Jinak to mate taky napsany ve velkem technicaku v kolonce vyrobce motoru: Ford motor company.
Ale jinak na kvalite/nekvalite nc nemeni
Ale naprosty souhlas s vymenou oleje. Ja menim po 6 az 7 tis.
Jinak to mate taky napsany ve velkem technicaku v kolonce vyrobce motoru: Ford motor company.
Ale jinak na kvalite/nekvalite nc nemeni

Ale naprosty souhlas s vymenou oleje. Ja menim po 6 az 7 tis.

Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To by som skrachoval.
Ale max interval (aj u predchadzajucich majitelov) bol 18.000, priemerne ca 15.000, u mna 12.000
Ale max interval (aj u predchadzajucich majitelov) bol 18.000, priemerne ca 15.000, u mna 12.000
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
u D3 jsem měl výrobce motoru Land Rover, Gayton, VBNOTIX píše: 17 pro 2017 11:11 Kuciii proc porad povidate o francouzech kdyz motor je vyvinuty,vyrabeny Fordem! AJD-V6 a byl PSA pouzivan pod oznacenim DT17.
Jinak to mate taky napsany ve velkem technicaku v kolonce vyrobce motoru: Ford motor company.
Ale jinak na kvalite/nekvalite nc nemeni![]()
Ale naprosty souhlas s vymenou oleje. Ja menim po 6 az 7 tis.![]()
u D4 mám Ford Motor Comp.