Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
gregori
- Příspěvky: 360
- Registrován: 17 bře 2015 07:54
- auto: L322 4.4 V8
- Bydliště: Brno-venkov
#1
Příspěvek
od gregori » 15 pro 2017 18:40
Ahoj kluci,
potřeboval bych radu. O víkendu mě hodil rangie hlášku NÍZKÝ TLAK OLEJE, OKAMŽITĚ ZASTAVTE MOTOR. Plechové klepání, ale auto jelo. Nicméně odtah do servisu. Dnes mě servisman konečně hodil auto na zvedák a sundal olejovou vanu. Rozpadlá vodící lišta rozvodů (150 tis km) ucpala olejové čerpadlo.
Otázka tedy zní:
Koupit nové nebo se dá rozumně risknout použité? S novým/použitým čerpadlem samozřejmě nové rozvody, které mám už půl roku nachystané ve skříni
Moc díky za rady,
Miloslav
-
gregori
- Příspěvky: 360
- Registrován: 17 bře 2015 07:54
- auto: L322 4.4 V8
- Bydliště: Brno-venkov
#2
Příspěvek
od gregori » 29 pro 2017 09:21
Tak trošku si odpovím sám. Praskla vodící lišta na rozvodech a její úlomky ucpaly sítko olejového čerpadla
Teď nahazujeme jiné olejové čerpadlo, nové rozvody a budu se modlit, aby to bylo ok.
-
habakuk
- Příspěvky: 2585
- Registrován: 10 črc 2011 20:45
- auto: Discovery II
- Bydliště: Blansko
#3
Příspěvek
od habakuk » 02 led 2018 08:39
No a tu vodící lištu dáváš taky novou ne? Pokud byla lišta plastová tak bych se o čerpadlo nebál a nechal původní čerpadlu to za pár minut nemohlo ublížit. No a hlavně řádně propláchnout motor aby se co nejvíc úlomků dostalo ven.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
amadjr
- Příspěvky: 179
- Registrován: 27 črc 2015 02:20
- auto: lesni vila P38, l322
#4
Příspěvek
od amadjr » 11 led 2018 14:41
no delal jsem neco podobneho. ja to vzal cely z gruntu... priste to radsi hodim do srotu. ten motor je praprisernej, snad nehorsi co jsem kdy delal.. proste bmw
-
gregori
- Příspěvky: 360
- Registrován: 17 bře 2015 07:54
- auto: L322 4.4 V8
- Bydliště: Brno-venkov
#5
Příspěvek
od gregori » 12 led 2018 15:05
Rozvody samozřejmě komplet, tak i lišty, napínáky atd...Zítra to kompletujeme, tak držte palce. Dal jsem rovnou i nové svíčky, retěz na olejové čerpadlo (byl vytahaný), klíňáky a nějaké drobnosti. Ufff, už aby to bylo.
-
gregori
- Příspěvky: 360
- Registrován: 17 bře 2015 07:54
- auto: L322 4.4 V8
- Bydliště: Brno-venkov
#6
Příspěvek
od gregori » 15 led 2018 19:33
Tak nakonec se kompletovalo az dnes, o vikendu samozrejme chybelo jedno tesneni za par korun. Ale dulezite je, ze motor prede jak kote, takze ohromna radost.