Zeptám se - budu měnit nemrznoucí směs v chlazení. Nikde jsem tu nenašel jednoznačnou odpověď, jestli použít G11 nebo G12? Já jsem osobně pro modrou G11, budu stejně celý systém radši proplachovat.... A existuje nějaký návod, jak si udělat tlakovou zkoušku okruhu chlazení? Chci odpojit hadičku mezi chladičem a expanzkou u napojení do expanzky, dát tam T kus a připojit kompresor s manometrem. Tlak nizoučký do 1 bar... Bude to fungovat? A jak se tváříte na různé utěsńovače netěsností, co prý vyřeší drobné úniky? A co čistič chladiče - má cenu používat?
Dík.
M.
RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi
RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci
Re: RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi
Tak jsem udělal tlakovku a zjisil jsem únik okolo připojení na expanzní nádobku - to snad půjde zaletovat.
M.
Horší je ale únik vzadu na motoru - to jsem nedohledal odkud to je. Nenapadá někoho odkud to tam může téct?
Dík za radu a názory.M.
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi
To jenom stojí voda na těsnění "Véčka", a jelikož je motor nakloněný dozadu, tak to steče dozadu. Nejspíš tam teče z nějaké hadice kolem sání, např výhřev klapky atd, nebo to teče někde mezi sáním a hlavama, kde by právě to těsnění selhalo.