
Názory RR L322
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Názory RR L322
3 amigos... kurňa a já si myslel,že tím RR už netrpí 

- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory RR L322
Na to budou trpet porad vsechny auta a hlavne nove. Kvalita el. svazku a konektoru se stala davnou minulosti. Vse vydrzi tri roky a ctvrty za priplatek 

- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory RR L322
Diagnóza řekla snímač PP kola, až bude čas, tak se na to podívám... Nemám rád elektriku 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory RR L322
Tobe uz nezkresluje ale primo vypadava signal.
Re: Názory RR L322
Ahoj kluci,
mam velké dilema mam D3 najeto 320 v pohodě drží není s ní vetší problem
ale chtěl bych změnu.. co koupit místo toho ?
Nechci jit od značky LR. sem s ní spokojeny a miluju komunitu lidi s LR .. ale přemyěšlím nechat D3? nebo jit do RR? (nebo D4)?
Diky za info jezdím celkem dost a mam psy tak chci pohodlné a spolehlive auto, sem tam i do lesa atd .. (hony tahaní dřeva atd )
Diky
mam velké dilema mam D3 najeto 320 v pohodě drží není s ní vetší problem

ale chtěl bych změnu.. co koupit místo toho ?
Nechci jit od značky LR. sem s ní spokojeny a miluju komunitu lidi s LR .. ale přemyěšlím nechat D3? nebo jit do RR? (nebo D4)?
Diky za info jezdím celkem dost a mam psy tak chci pohodlné a spolehlive auto, sem tam i do lesa atd .. (hony tahaní dřeva atd )
Diky
- Lukasino
- Příspěvky: 3962
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Názory RR L322
Auta jsou to dost rozdílná, D3/4 má rám, L322 je samonosná konstrukce. U L322 je možnost vyšší výbavy, na druhou stranu pokud se budeme bavit o prvních ročnících (02-05) tak je oproti D3 trochu zastaralá. První facelift L322 (05-10) se pak dá s D3 srovnat s tím, že nabízí víc luxusu a výbavy, 2010-> je pak zase někde dál.
Na druhou stranu D3 má podstatně větší kufr.
Co se terénu týká, zvládnou úplně stejně a je jedno, jestli má terrain response, nebo ne. Víc rozhodnou pneu a řidič.
Zase pokud chceš auto upravit do terénu, na D3 toho seženeš spoustu, na L322 minimum. Ale zase si myslím, že na terén, které to auto má jezdit (tzn. ježdění v přírodě a technický terén) žádné úpravy nepotřebuje.
Na druhou stranu D3 má podstatně větší kufr.
Co se terénu týká, zvládnou úplně stejně a je jedno, jestli má terrain response, nebo ne. Víc rozhodnou pneu a řidič.
Zase pokud chceš auto upravit do terénu, na D3 toho seženeš spoustu, na L322 minimum. Ale zase si myslím, že na terén, které to auto má jezdit (tzn. ježdění v přírodě a technický terén) žádné úpravy nepotřebuje.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Názory RR L322
Přesně tak. Absolutní souhlas s posledním odstavcem... mám sériovou 322 a na zimacich jsem projel vždy všechno co mi dovolil zdravej rozum. I tak vím že by auto zvladlo o mnoho vic.Lukasino píše: 10 úno 2018 20:42 Auta jsou to dost rozdílná, D3/4 má rám, L322 je samonosná konstrukce. U L322 je možnost vyšší výbavy, na druhou stranu pokud se budeme bavit o prvních ročnících (02-05) tak je oproti D3 trochu zastaralá. První facelift L322 (05-10) se pak dá s D3 srovnat s tím, že nabízí víc luxusu a výbavy, 2010-> je pak zase někde dál.
Na druhou stranu D3 má podstatně větší kufr.
Co se terénu týká, zvládnou úplně stejně a je jedno, jestli má terrain response, nebo ne. Víc rozhodnou pneu a řidič.
Zase pokud chceš auto upravit do terénu, na D3 toho seženeš spoustu, na L322 minimum. Ale zase si myslím, že na terén, které to auto má jezdit (tzn. ježdění v přírodě a technický terén) žádné úpravy nepotřebuje.