STK

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
hlava22
Příspěvky: 56
Registrován: 25 kvě 2007 18:10
Bydliště: Ústí nad Orlicí

STK

#1 Příspěvek od hlava22 » 11 zář 2008 23:42

Mam dotaz ohledne STK. Po poruse Visko spojky jsem odmontoval kardan a zazatkoval IRD. Nevite jestli bude problem s timto zasahem do vpzidla problem na STK ? dekuji

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eliott » 12 zář 2008 08:32

No když budou důslední, tak určitě, v současné době má auto poháněnou jen jednu nápravu, v TP je uveden pohon obou náprav, jedná se o zásah do pohonného ústrojí...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

vlada920

STK

#3 Příspěvek od vlada920 » 12 zář 2008 10:44

Chci se zeptat také ohledně STK.Jak to tam oni praktikuji a brzdových válcích?Jestli to dobře chápu tak oni najedou předníma kolama na válce ale zadní kola zustávají na pevné podlaze a pak se válce rozjedou a co nato zadní kola?Nemůže to poškodit visko nebo něco?Díky

Uživatelský avatar
Oldman
Příspěvky: 486
Registrován: 12 led 2008 17:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Oldman » 12 zář 2008 11:30

Už jsem tu někde četl, že může a že se to někomu nejspíš i stalo :)

vlada920

STK

#5 Příspěvek od vlada920 » 12 zář 2008 17:12

Taky jsem to tu někde četl a zajímalo jak pak nato reaguje ta stk když jim povím že mi zkurvili auto.Ahoj.ahoj

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Maxsel » 12 zář 2008 19:01

Pokud hodí přední kola na válce a roztočí... zabrere visko a auto jim z válců sjede... nebo néé
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Hunter » 12 zář 2008 19:16

Ja kdyz jsem byl na STK jste s Nivou, tak se ptaly, zda to staly pohon 4x4 a kdyz jsem rekl, ze jo, tak to valce ani nedavali. Tak doufam, ze stejne to bude i s Free.
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#8 Příspěvek od karel » 12 zář 2008 19:48

Hunter píše:Ja kdyz jsem byl na STK jste s Nivou, tak se ptaly, zda to staly pohon 4x4 a kdyz jsem rekl, ze jo, tak to valce ani nedavali. Tak doufam, ze stejne to bude i s Free.
Pokud by to zkusili s Nivou samozřejmě s vyřazenou mezinápravou,nic by se nestalo se zařazenou by skutečně mohla odjet. U auta s viskospojkou se asi krátkodobě nic hrozného nestane, ale i tak bych to jako technik STK neriskoval.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Hunter » 12 zář 2008 21:25

No pozor, Niva ma staly pohon 4x4, asi jako Subaru, tz. mezinapravovy dif, takze v mezni siutaci jede jedno predni a jedno zadni do krize (pri uzaverce), takze by to odjelo v kazdem pripade, nebo ne?
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od eliott » 12 zář 2008 23:58

Odjelo by to kdyby byl uzavřený mezinápravový diferenciál...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Jan Ikl
Příspěvky: 144
Registrován: 10 úno 2008 21:39
tel.: 608859665
Bydliště: Kopřivnice,Přerov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Jan Ikl » 13 zář 2008 00:38

Mne taky v brzké době čeká návštěva STK,a pracovník jisté nejmenované 'stanice' řekl,že na válce nebudu muset jít,ze Land Roveru věří...(a řekl,ze zkoušení brzd mému pohonu 4x4 urcitě, cituji "neprospěje"...

vlada920

STK

#12 Příspěvek od vlada920 » 13 zář 2008 09:42

Já děkuji všem za odpovědi.

Uživatelský avatar
vachmajstr
Příspěvky: 11
Registrován: 11 kvě 2008 17:38
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od vachmajstr » 14 zář 2008 09:01

Byl jsem na STK pred pul rokem a technik to dvakrat zkusil a pak prohlasil, ze to nejde zmerit. Rikal, "to je stejny jako u toho mojeho" a pak koukam ze u STK stoji taky Freelander. Mel jsem stesti na technika, auto proslo bez problemu.
Voni se zase vyznamenali ...

dříve Free, Td4, 2004

geršák
Příspěvky: 251
Registrován: 08 pro 2007 20:41
Bydliště: Hluboš

#14 Příspěvek od geršák » 14 zář 2008 17:02

to jako chtěl chlápek otestovat co to tvoje auto udělá,i když je jasný že to z těch válců vyjede? notabene když to auto má a tak je jasné že to musel vědět :lol: :idea: tak ten je dobrej :lol:
FREE 1,8i r.99

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

STK HOS Jihlava

#15 Příspěvek od BeerRudolf » 15 zář 2008 09:38

Zdravím, k STK.
Koncem prázdnin jsem byl na STK u AUTO-HOS v Jihlavě. Je to značkový LR servis a STK mají novou asi dva měsíce. Při měření brzd vzal technik do ruky takový ovladač na kterém se nastaví o jaký pohon se jedná :idea: . Je tam odhadem asi pět režimů. Po přepnutí do režimu na viskózní 4*4 to měří velice krátce ale změří to. A ve srovnání s Prahou to cenově vyjde nastejno i po započtení nákladů na cestu. :Pohoda:
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Maxsel » 16 zář 2008 19:27

To se hezky čte, technická přede mnou, tak k nim jako Jihlavák taky zamířím.

Musím říct, že mám s Auto-Hosem doposud jen dobré zkušenosti.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od motohanz » 16 zář 2008 20:28

pak mi napiste kde to zvorali a ujelo jim auto z valcu, potreboval bych opravit jednu Discovery...:)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: STK

#18 Příspěvek od Hunter » 14 kvě 2009 20:16

Tak jsem se dnes vratil z STK s Free, a probehlo to relativne dobre, kdyz jsem rekl, ze to je stala ctyrkolka, tak to na valce ani nedaval. Ani toho moc nekontroloval - vybavu, lekarnicku atd. vubec, jenom zbezne prohledl spodek, vule na prednich kolech, ani svetla nekontroloval, jenom predni, jak sviti. A co si overoval, byl rozmer pneu, mit tam neco jineho, tak neprojdu. Ale emise, to byl horor, nez tam dostal, co potreboval, myslel jsem, ze motor vybuchne. A to jsem to rano pred STK poradne prohnal a nesetril, abych vyfoukl pavouky :-) Asi malo :oops:
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
jarmik
Příspěvky: 203
Registrován: 18 čer 2007 23:18
auto: Free 1.8 - 1999
Bydliště: Luby u Chebu

Re: STK

#19 Příspěvek od jarmik » 14 kvě 2009 22:54

Tak jsem byl taky dneska na jednom nejmenovaným STK v CHEBU, emise bez problémů v normě ale pak to přišlo, spodek ok jen slabá prolínavost na zadním difu a pak to mělo jít na válce :?: tak jsem byl zticha a čekal :coze: ale válce jenom přejel a šel na světla, když jsem se jsem se ptal a co brzdy :?: tak mě řekl, že to je trvalá čtyřkolka a brzdy odzkouší projetím na dvoře takže smekám klobouk ale jak jsem vjel do haly tak první co ho zajímalo byl přední rám ( bez dokladů ) ani nechtěl vidět rezervu, rozměry pneu, žárovky vestu atd ... jen pořád mlel přední rám, ani nášlapy nic jenom rám, nakonec jsem odjel s STK na 30 dnů na dvůr a tam jsem ho musel na 4 šroubech sundat, dát do kufru halu objet a vjet tam znova na opakovanou STK za 60,- kč a pak mě to potvrdily na 2 roky - demontáž na 15 min ale znova vypsání protokolů a nový nálepky asi to tak má býttttttttttttt :lol:
Tímto bych chtěl poděkovat KARLOVI SLÁMOVI za rychlý zaslání hadice chlazení, která mě praskla 4 dny před STK

jarmikkk

free, 1.8i, r.v.99, 76 324 km
Naposledy upravil(a) jarmik dne 15 kvě 2009 23:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
danda
Příspěvky: 46
Registrován: 03 kvě 2007 13:14

Re: STK

#20 Příspěvek od danda » 15 kvě 2009 08:52

Také jsem letos absolvoval STK. Technik najel s Freečkem na válce, dálkáčem je roztočil, kola se kousek opotočila, auto se pokusilo z válců odjet ale elektromotor válců to neutáhl a v celé hale vyletěly pojistky. Šel je nahodit ale druhý pokus dopadl stejně. Tak to vzdal s tím, že to nejde změřit.
deisel Hippo

Odpovědět