Rychlo dotazy
Re: Rychlo dotazy
Na čerpadle nahoře je svorkovnice z ní vedou 3 dráty vypadá to že do EGRu.Dneska mi říkali že některý auta mívají +kabel napřímo z altíku nebo je na baterce slabej kabel na plusu.Já jsem to měl na baterii u Nissanu tak nevím.
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Rychlo dotazy
pro alberta (vibrace) – jestli máš standardní defenderovské plecháče, tak bych fakt nejdřív řešil to vyvážení. i když je to podezřelé, aby jednou bylo OK a pak zas ne. každopádně málokdo to umí správně vyvážit za středovou díru. a i kdyby, tak často je ta díra nesoustředná, takže taky prd. jistota je dělat to přes maticové díry. ale ne všude to umí a ne všude se jim do toho chce
to bych zkusil jako první, dvakrát mně to jakože vyvážili, ale bylo to úplně mimo, nedalo se s tím jet víc jak 70 km/h. pak jsem to dal jinam, kde to umí vyvážit i přes středovou díru a je to OK. jinam s tím už ani nejezdím. pak mně eště auto vibrovalo vlivem špatného kardanového křížku...

defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Rychlo dotazy
Neřešil někdo zvás vystředovací kroužky na podložky pro defendra? koupil jsem si podložky bez středových kroužků, v domění že stejně ty zbytečná litá kola jezdit nebudu, no a ono ejhle. takže tedka mám hezká kola a volant ze kterého se pomalu strácejí matičky a čroubky.... řešil to někdo? eventuelně prodá? nebo prodá třeba jen nákres?
Děkuji
Děkuji
300TDI---The Legend begins
Re: Rychlo dotazy
jsem na tom lépe ale nedořešeno
zajel jsem tedy po čtvrté na převážení
první dvě kola šly převážit přes díry na šrouby, přičemž u druhého kola.. byla pneumatika do oválu
když jsme vyhodili duši, pneu byla na pohled bez výhrad ( duše se tedy vytáhly ze všech kol následně )
další dvě kola i přes snahu vystředit přes maticové díry ( 3 pokusy, stál jsem u toho s tím že to musí jít ) jsme museli vystředit přes střed
Při vyvažování přes střed se zdály disky i pneu bez výhrad
Kola vyvážená přes šrouby mám zatím vzadu, přes střed vpředu... tak to prostě vyšlo, jak jsme postupovali od jednoho kola k druhému
když jsem jel následně zpět, bylo to lepší ale, že bych dosáhl cílového stavu tak to ne ( měl jsem sundaný pořád přední kardan )
Po nasazení předního kardanu.. se po první jízdě zdálo že super ( ujel jsem pár km ).
Následně jsem jeli na víkend do Olomouce... a na začátku se zdálo že to celé zas bylo o ničem... zlepšení ano, požadovaný stav ne
Nicméně po ujetí vícero km se situace zlepšila výrazně, ale pořád se vibrace jak kdy objevují kolem 100vky
přičemž pod nad ne.. když jedu 120 je to luxus
Když jsme se vraceli stejné.. do zahřátí pneu tak raději do 90ti, po cca 10-15km lepší
Nýbrž jsem od víkendu neměl čas uvedené řešit, ještě postupně prohodím zadní kola ( vyvážená přes šrouby ) na přední abych zjistil jak se to chová a zda to není pouze jedním kolem.
Pokud o ničem, dám zpět aspoň dvě pneu co jsem tam měl původně abych si byl jist že je v tom rozdíl jak se auto chová na různých pneu shodné šíře
Nicméně celé je to na hlavu postavené, Def zas taková citlivka na vyvážení být nemůže, to by volant vibroval Všem.
zajel jsem tedy po čtvrté na převážení
první dvě kola šly převážit přes díry na šrouby, přičemž u druhého kola.. byla pneumatika do oválu
když jsme vyhodili duši, pneu byla na pohled bez výhrad ( duše se tedy vytáhly ze všech kol následně )
další dvě kola i přes snahu vystředit přes maticové díry ( 3 pokusy, stál jsem u toho s tím že to musí jít ) jsme museli vystředit přes střed
Při vyvažování přes střed se zdály disky i pneu bez výhrad
Kola vyvážená přes šrouby mám zatím vzadu, přes střed vpředu... tak to prostě vyšlo, jak jsme postupovali od jednoho kola k druhému
když jsem jel následně zpět, bylo to lepší ale, že bych dosáhl cílového stavu tak to ne ( měl jsem sundaný pořád přední kardan )
Po nasazení předního kardanu.. se po první jízdě zdálo že super ( ujel jsem pár km ).
Následně jsem jeli na víkend do Olomouce... a na začátku se zdálo že to celé zas bylo o ničem... zlepšení ano, požadovaný stav ne
Nicméně po ujetí vícero km se situace zlepšila výrazně, ale pořád se vibrace jak kdy objevují kolem 100vky
přičemž pod nad ne.. když jedu 120 je to luxus
Když jsme se vraceli stejné.. do zahřátí pneu tak raději do 90ti, po cca 10-15km lepší
Nýbrž jsem od víkendu neměl čas uvedené řešit, ještě postupně prohodím zadní kola ( vyvážená přes šrouby ) na přední abych zjistil jak se to chová a zda to není pouze jedním kolem.
Pokud o ničem, dám zpět aspoň dvě pneu co jsem tam měl původně abych si byl jist že je v tom rozdíl jak se auto chová na různých pneu shodné šíře
Nicméně celé je to na hlavu postavené, Def zas taková citlivka na vyvážení být nemůže, to by volant vibroval Všem.
Re: Rychlo dotazy
Vyřešeno, shrnu ať z toho není nevyřešená záhada
* první významný posun byl když se vyhodili duše ( tak 90% zlepšení)
* přesunutím vyvážených kol přes matky na přední nápravu, vibrace ustaly úplně vyjma těch kdy kola rozhodila nerovnost na vozovce
* to vyřešila výměna tlumiče řízení, kterému nic zřejmě není, vyjma toho že mu odešel jeden silentblok a bohužel nový co jsem sehnal je příliš měkký, tak i přes nechuť měnit dobré za dobré.. jsem koupil nový co kdyby... naštěstí to závadu vyřešilo
Paradoxem je, že když jsem jej měnil tak jsem zjistil, že je zřejmě prasklá pružina skládané čepu řízení, nýbrž ve vertikálním směru má vůli. Řízení je to evidentně jedno, protože auto je prosto jakýchkoliv vibrací i když je čep na výměnu. Předpokládám že pružina praskla vibracemi, které přední nápravu toužili rozebrat.
* první významný posun byl když se vyhodili duše ( tak 90% zlepšení)
* přesunutím vyvážených kol přes matky na přední nápravu, vibrace ustaly úplně vyjma těch kdy kola rozhodila nerovnost na vozovce
* to vyřešila výměna tlumiče řízení, kterému nic zřejmě není, vyjma toho že mu odešel jeden silentblok a bohužel nový co jsem sehnal je příliš měkký, tak i přes nechuť měnit dobré za dobré.. jsem koupil nový co kdyby... naštěstí to závadu vyřešilo
Paradoxem je, že když jsem jej měnil tak jsem zjistil, že je zřejmě prasklá pružina skládané čepu řízení, nýbrž ve vertikálním směru má vůli. Řízení je to evidentně jedno, protože auto je prosto jakýchkoliv vibrací i když je čep na výměnu. Předpokládám že pružina praskla vibracemi, které přední nápravu toužili rozebrat.
Naposledy upravil(a) alberth dne 02 úno 2018 17:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Rychlo dotazy
ahoj, mám zdravé rámy dveří, ale hliníkové vnější plechy mají již puchýře. Již jsem jednou lakoval... ale oprava vydržela 3-4 roky. Zvažuji koupit jen vnější plechy, ale.. jak jsou na tom s kvalitou nabízené díly a na jak dlouho taková oprava je proti novým dveřím ? zvažuji toto
https://www.johncraddockltd.co.uk/land- ... -avai.html
https://www.britpart.com/parts/repair-a ... ns/da4144/
ještě vidím že jsou dostupné hliníkové nebo ocelový zinkovaný plech
Co poradíte ? Díky A.
https://www.johncraddockltd.co.uk/land- ... -avai.html
https://www.britpart.com/parts/repair-a ... ns/da4144/
ještě vidím že jsou dostupné hliníkové nebo ocelový zinkovaný plech
Co poradíte ? Díky A.
-
- Příspěvky: 15216
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Rychlo dotazy
Já chci rámy opískovat, vyvařit, pozinkované a dát pozinkované plechy. Nic lepšího jsem nevymyslel.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Rychlo dotazy
Může to mít něco společnýho s LR? Mám to v krabici s dílama k D2 od původního majitele.
Je na tom jen označení materiálu PP/EPDM a LH/RH - kus na samostatných fotkách je LH.
Je na tom jen označení materiálu PP/EPDM a LH/RH - kus na samostatných fotkách je LH.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- jareku
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Rychlo dotazy
Ahoj, na obalu je napsáno claíms for mirror - volným překladem krytky na zrcadlo - hledal bych tedy někde v okolí zpětných zrcátek připadne by to mohlo být neco kolem předních světel -to zase odvozují z toho, že tam je LH/RH - left hand/right hand - levo/pravostranné
Live long and prosper.
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
Na obalu je ve skutecnosti napsano "claims for missing items will not be accepted if seal is broken", tedy "reklamace chybejicich casti nebudou prijaty, pokud je pecet poskozena", takze tudy cesta asi nevede... 

Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Rychlo dotazy
Zrcátko mi shodou okolností leží vedle na stole - při vybalování náhradního jsem vzal z krabice i tohle
Takže to jsem prozkoumal. Proklikal jsem lrcat pro D2, nic podobnýho jsem ale nikde nenašel.
Jediný místo kde si dovedu představit že by to mohlo mít význam je spodní boční "lem" předního nárazníku, ale ne na D2. (spíš žádným LR)
Jinak pod tím bílým páskem je samolepící pěnová páska.
Edit: Měl jsem to vyfotit s něčím pro měřítko, to mě nenapadlo. Délka asi 25cm.

Takže to jsem prozkoumal. Proklikal jsem lrcat pro D2, nic podobnýho jsem ale nikde nenašel.
Jediný místo kde si dovedu představit že by to mohlo mít význam je spodní boční "lem" předního nárazníku, ale ne na D2. (spíš žádným LR)
Jinak pod tím bílým páskem je samolepící pěnová páska.
Edit: Měl jsem to vyfotit s něčím pro měřítko, to mě nenapadlo. Délka asi 25cm.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: Rychlo dotazy
Neni to tohle? To by potom bylo k origo naslapum. Je to jakoby nastaveni spodniho konce predniho lemu.
Už radši na nic...
Re: Rychlo dotazy
Zásah, to je ono. Ne teda přesně, ale patří to k sobě.
http://new.lrcat.com/#!/1232/35278/35279/2664/35391
Díky!
http://new.lrcat.com/#!/1232/35278/35279/2664/35391
Díky!
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
Tak ty dva druhy techto vrchu jsou ocividne pro montaz na auto s a bez lemu. Tyhle dva dily jsou to, co zbyde ze STC50221 + STC50222 + origo plastovych naslapu nebo STC50223 + STC50224 + origo trubkovych naslapu po instalaci na auto s lemama.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Rychlo dotazy
Díky za přesnou analýzu
Ráno u auta jsem to vyhodnotil stejně.

Ráno u auta jsem to vyhodnotil stejně.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: Rychlo dotazy
Nemate nekdo zapalovaci kabely 3,5l v8, severni morava?
V noci me navstivila kuna, ach jo
Diky
V noci me navstivila kuna, ach jo

Diky
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Rychlo dotazy
Hod si to do poptávky,tam to spíš někdo oběví a snad se najdou
.

Re: Rychlo dotazy
Prosím o radu, Def Td5, musí se po výměně váhy vzduchu ta nová "párovat" s autem? Nebo stačí jen prohodit? Děkuji