
Vyprošťovací desky (VAFLE)
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04 čer 2017 20:01
- Bydliště: Chyňava u Berouna
Vyprošťovací desky (VAFLE)
Zdar všem... přemýšlím o výrobě vyprošťovacích desek z Jeklu... Chtěl bych je na expediční auto a zároveň bych je rád upravil tak aby znich šel udělat pořádnej stolek ze dvou vaflí nebo malej stolek a lavička a nebo dvě lavičky.. měli by uchyty k zasunutí trubkovejch nožek... ze začatku sem si řikal ze je to kravina ze by to bylo hrozně těžký.. ale když se podívam na eshopy na vafle z kevlaru a sklelnych vláken ty mají v páru skoro 14kg.. a když podle váhy materialu spočítám kolik by vážili ty z jeklů sem na té samé váze... myslel sem udělat to z podelného jeklu 30x30x2 a přičné jekly 25x25x2... celkově by vafle měli rozměr 130x30cm a šest příček... plus by po celé délce byl slzičkoví plech.... myslíte že je to blbost.. díky za reakce 

- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vyprošťovací desky (VAFLE)
Ten slzičkovy plech keď je mokrý tak sa šmýka. Podľa mňa je lepší ten kovový rošt. Neviem aké je to ťažké. Ak to bude slúžiť ako stôl tak na to treba hodiť lino alebo tenkú preglejku...
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Vyprošťovací desky (VAFLE)
Já mám wafle tl.50 z důvodu menšího průhybu a ty vážej 20kg. Taky jsem původně vymejšlel,že si svařím z AL nějaké lehké vyprošťovací žebřiky, ale tady http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... le#p296479 mi vysvětlily, že klasické wafle jsou užitečnější a stůl a lavička z nich jde udělat taky.
- Přílohy
-
- multi-purpose-tracks-table.jpg (119.75 KiB) Zobrazeno 4412 x
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vyprošťovací desky (VAFLE)
Když železo, tak originál perforované plechy. U svařence hrozí že praskne a ostrá hrana prořízne gumu, plech se ohne a po dojetí na rovnou ze se dá narovnat pošlapáním nebo přejetím z druhé strany.
A s tím, že se to ohne, je třeba počítat. A druhá věc - když to člověk vytáhne z bláta, tak je s tím trošku problém - už to neváží 10 kg, ale klidně podstatně více.
A s tím, že se to ohne, je třeba počítat. A druhá věc - když to člověk vytáhne z bláta, tak je s tím trošku problém - už to neváží 10 kg, ale klidně podstatně více.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04 čer 2017 20:01
- Bydliště: Chyňava u Berouna
Re: Vyprošťovací desky (VAFLE)
no nad tema sem přemýšlel taky ale ta cena je dost vysoká..mr-tomas píše: 20 kvě 2018 09:27 Já mám wafle tl.50 z důvodu menšího průhybu a ty vážej 20kg. Taky jsem původně vymejšlel,že si svařím z AL nějaké lehké vyprošťovací žebřiky, ale tady http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... le#p296479 mi vysvětlily, že klasické wafle jsou užitečnější a stůl a lavička z nich jde udělat taky.
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04 čer 2017 20:01
- Bydliště: Chyňava u Berouna
Re: Vyprošťovací desky (VAFLE)
našel sem tohle a profil 40mm a tlouska plechu 2,5mm (dělají i 3mm) by mohlo vydrzet ne?
http://www.eshop-rosty.cz/profilove-ros ... 40566.html
http://www.eshop-rosty.cz/profilove-ros ... 40566.html
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vyprošťovací desky (VAFLE)
Když to bude podložené dobře na obou koncích, tak asi ano, jinak jak se to někde zkroutí tak hotovo, už to ani nepůjde narovnat. Tohle jsem viděl použité na plaťáku na auta - fungovalo to super, ale bylo to položené ve žlábku ze železných profilů.
Pokud to chceš reálně v terénu používat, tak počítej s tím, že to bude položené různě nakřivo a podobně, na šutrech, v písku, v bahně. Takže to musí být "uzavřená" konstrukce, nikoliv plechové C. Oproti plastovým waflím tady chybí ty prostřední příčky. Takže jako nájezdy na vlek dobré, pokud se tomu udělají konce. Jinak i když to použiješ na rovném, a konce to nebude mít, tak se ti to na konci prostě prohne. Tohle je polotovar.
Pokud to chceš reálně v terénu používat, tak počítej s tím, že to bude položené různě nakřivo a podobně, na šutrech, v písku, v bahně. Takže to musí být "uzavřená" konstrukce, nikoliv plechové C. Oproti plastovým waflím tady chybí ty prostřední příčky. Takže jako nájezdy na vlek dobré, pokud se tomu udělají konce. Jinak i když to použiješ na rovném, a konce to nebude mít, tak se ti to na konci prostě prohne. Tohle je polotovar.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo