Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
Chlapi, potřebuju prosimvas fakt poradit, už jsem vyzkoušel skoro všechno a nic dlouhodobě neosvědčilo. Motor má vysokej volnoběh i po zahřátí cca 1150ot až jsou z toho po 6 minutách svody do ruda a chtělo by to kolem zhořet. Váha vzduchu je ok, stepr ok, lambdy ok, podtlak rozdělovače ok, po jeho výměně první nastartování 800 ot, tak jsem to zhasl, nastartoval znovu a opět 1150, rozebral jsem to ale chodí v rozdělovači pěkně. Všechny čidla kromě teploty benzínu vyměněny za nové, otlakovány všechny válce a taky ok, vsřiky po ultrazvuku v kondici prej 75%-95% , tlak paliva a funkce regulátoru taky ok, snímač polohy klapky proměřenej a taky ok, svíčky ok ale černý jak brikety, namontovanej nerezovej výfuk i se svodama bez katalizátorů. Z výfukovejch plynů je cítit nespálenej benzin. Někdo něco?
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
To auto mělo původně katy? I bych ti přijel pomoct, ale nejdřív v srpnu.
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
Re: Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
To bys byl zlatej, ja na to prakticky nespicham, kdykoli by jsi chuť a čas tak se můžeme domluvit
. Původní vyfuk měl katy, koupil jsem tam potom ten nerezovej vyfuk z Litepu.

- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
Jestli měl katy, tak měl i lambdasondy. Tys tam nechal?
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
Re: Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
Do novejch výfuku se vyrezaly díry a navarily závity na lambdy, takze lambdy jsou zapojeny, když je odpojim tak motor nepatrné změní chod, tak jsem usoudil ze jsou Ok, ale mam nachystany nový od Boshe
Re: Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
len pre uistenie. Dufam, ze tam mas lamdy ake tam patria. tzn. titaniove. Lamdy ineho typu maju iny priebeh a nebudu spolupracovat s ECU.
Spominam to preto, lebo som sa stretol s tym, ze do auta niekto dal ine lamdy. (konkretne do mojho, ked som ho kupoval)
Spominam to preto, lebo som sa stretol s tym, ze do auta niekto dal ine lamdy. (konkretne do mojho, ked som ho kupoval)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
Pokud na to nespěcháš, tak si udělám někdy druhý týden v srpnu čas a dojedu, uvidíme, zda se to dá pořešit na místě. Zatím raději nic zbytečně neměň, pokud nemáš "known good units" protože i nové součástky kolikrát nestojí ani za to poštovné.
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
Re: Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
Na ty lambdy se zeptám, a internetu jsem se dověděl pouze to ze jsou univerzální a pak nejaky slovo co neznám “planarni” ale nic o titaniu, zatím necham ty původní origa. http://www.nahradni-dily-auto.cz/lambda-sondy/
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
Re: Vysoký volnoběh a rudé svody 3.9 91´
Miro, moc dekuju, udelam si čas kdykoli ti to bude pasovat, tady v okolí jsem obvolal par lidi co delaj Landrovery, ale nikdo nechce mít nic společného s benzinem. O tech dílech co popisuješ uz začínám vedet své, treba stepr motorek se mi podařil ulomit a to jsem ho dotahoval pouze rukou, samozrejme e to nebylo origo ale oem kvalita ale i tak... je to skoda.