
Takže si výkon sice neubírám, no ale jaxi ani "neklimuju"

Moderátor: Acon
PavelU píše:Já jsem to tady napsal jenom pro zamyšlení, ne jako návod. Chtělo by to zjistit jestli je motor v dobré kondici a dává takový výkon jaký má, ne naopak kolik žere klima.
Pro srovnání bych bral to co napsal Karel.
discork píše:mna tiez trapi ubytok vykonu pri zap.klime.rozmyslam ci by sa dal pouzit na pohon kompresoru klimy elektromotor cez klinovy remen.cize uz viac by nebral kompresor klimy vykon od remenice z motora ale od elktro.dalo by sa to pani?
Promiň, ale musím sediscork píše:mna tiez trapi ubytok vykonu pri zap.klime.rozmyslam ci by sa dal pouzit na pohon kompresoru klimy elektromotor cez klinovy remen.cize uz viac by nebral kompresor klimy vykon od remenice z motora ale od elktro.dalo by sa to pani?
DanoDEF píše:discork píše:mna tiez trapi ubytok vykonu pri zap.klime.rozmyslam ci by sa dal pouzit na pohon kompresoru klimy elektromotor cez klinovy remen.cize uz viac by nebral kompresor klimy vykon od remenice z motora ale od elktro.dalo by sa to pani?a co myslis, ze ten elektromotor nezatazi samotny motor ???
myslis, ze mas perpetumobile. myslis, ze kompresor ma vykon vo watoch...
U Td5 stačí remap ECU, nepoznám rozdíl výkonu mezi vyplou a zaplou klimou.MadTom píše:....Pro nás připadá v úvahu druhý případ 2 - prostě tam dát slušnou V8 nebo lepší, pak už nás úbytek výkonu s klimatizací nebude trápit, protože ho bude dost.
To je debata na dlouho, když tak někde na srazu....MadTom píše:To asi nebude tím, že by nejelo ani předtím, že?![]()
![]()
.....