#3
Příspěvek
od jawakain » 23 črc 2018 12:00
tak presnú teplotu beriem z teplomera, ktorý pripevním na chladič a pripojím do multimetra (takého drahšieho) teplota sa pohybovala v rozmedzí 83-107'C, mimo mesto sa držala na 83-90`C, ale pri pomalej jazde po lúke bola 100-106`C, chvíľami 107`C.
Auto chystám na ťahanie koníkov a chcem mať motor uchladený, nieže niekde na kraji cesty uprostred rite Sveta budem stáť s naloženým koňom a uvateným motorom.
Tak zajtra sa chystám na výmenu vodnej pumpy, visko vrtule, preplach chladiča a motora (citronka, prebehnúť, prepláchnuť, prípravok na čistenie chladičov, prebehnúť, prepláchnuť, nová nemrznúca...)
Oleje som už vymenil všetky, brzdovku tiež, ako si čítal do redukcií som strčil dôveru (riešim náhradu motorčeka)
No a fíčuru, čo som mával na autách, ručné zapínanie vetrákov na chladenie/dochladenie chcem spraviť, tak pre sichr...
No a predpokladám, že aby som okabátil RJ, tak spojením kontaktov na čidle, bude RJ myslieť, že varím a spustí vetráky.
Zároveň mám pocit, že to čidlo bude v perdeli, lebo ak vetráky nezoplo, ani pri 107`C, ani pri beznej teplote, pri klimovaní za státia, bude niekde zrada. Vetráky natvrdo na 12V točia pekne.
edit: jo a tie dvere, pôjde to opraviť, alebo mám čakať nejaký vopruz a zháňať origo ND?
Ex RR P38 2,5DSE automat (ma to auto automato), D2 TD5