DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Moderátor: Miky_CZ
- Hubert
- Příspěvky: 2472
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Za každý názor budu rád. I jiný značka pokud je to řešení.
DII? Co si pomužu
DIII? co ztratím? co získám?
Mám vyvařovat?
Názor každého je pro mě důležitý?
DII? Co si pomužu
DIII? co ztratím? co získám?
Mám vyvařovat?
Názor každého je pro mě důležitý?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6488
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Můj názor je zatím takový, že D1 už má cenu renovovat, měnit chassis, vyvařovat apod.
D2 má zatím podle mne smysl vybírat neshilou. Beru to tak, že renovace i taková zběžná - shodit kastli, vyvařit rám, vyvařit podlahy a udělat u toho co se naskytne vyjde v kombinaci peněz a energie na kolem 100 tisic kč, což v případě, že déjedničky hodně hezky už prostě nejsou, nebo jsou daleko na jihu evropy, tak mi dává smysl renovovat d1. Zatím mi přijde zbytečné renovovat Dédvojky, když jsou i u nás k sehnání hezký. Doba, kdy budeme renovvovat dédvojky taky určitě přijde - za deset let, možná dřív?
Pro porovnání ti moc nepovím, já pěstuju jenom dédvojky, navíc manuály, ikdyž je fakt, že jsem teď do rohu dvora dal naklíčit jednu s automatem
Já bych jedničkou jezdit křížem krážem evropou už nechtěl a ve dvojce mi to přijde snesitelný, ale to ti trojkař řekne stejně, že by už ve dvojce celej den a noc nevydržel...
D2 má zatím podle mne smysl vybírat neshilou. Beru to tak, že renovace i taková zběžná - shodit kastli, vyvařit rám, vyvařit podlahy a udělat u toho co se naskytne vyjde v kombinaci peněz a energie na kolem 100 tisic kč, což v případě, že déjedničky hodně hezky už prostě nejsou, nebo jsou daleko na jihu evropy, tak mi dává smysl renovovat d1. Zatím mi přijde zbytečné renovovat Dédvojky, když jsou i u nás k sehnání hezký. Doba, kdy budeme renovvovat dédvojky taky určitě přijde - za deset let, možná dřív?
Pro porovnání ti moc nepovím, já pěstuju jenom dédvojky, navíc manuály, ikdyž je fakt, že jsem teď do rohu dvora dal naklíčit jednu s automatem
Já bych jedničkou jezdit křížem krážem evropou už nechtěl a ve dvojce mi to přijde snesitelný, ale to ti trojkař řekne stejně, že by už ve dvojce celej den a noc nevydržel...
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Nepíšeš dost zásadní věc kolik do této akce narvat peněz? Já bych to řekl tak D1 znáš D2 je půl generece v komfortu dál terénní vlastnosti jsou totožné s D1. D3 je jízdním komfortem o dvě generace dál proti D2. Servisní náročnost bude nejvyšší u D3.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hubert
- Příspěvky: 2472
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Kolik peněz? Nevím jestli peníze jsou to podstatný. Ono pořádně vyvařit je cca 30-70 tis. A auto prodat a koupit nové je taky minimálně 70 tis. navíc. Ano u LR mě taky z toho vypadáva jako adekvátní náhrada D2. Jenomže mám D1 z roku 98 a D2 je na tom skoro stejně krom delšího kufru. No D3 (D4) Dnebo LR3 mě vadí jak je sama o sobě těžká. No a na Trialy to taky moc není.
Do defa sem asi ještě nedozrál.
Do defa sem asi ještě nedozrál.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
No tak jít do D2 z posledních let výroby s 04 si pomůžeš o 6 let. No pokud bych neřešil peníze za půl míče bych vzal Jeep Wrangler Rubicon má obě tuhý nápravový špérya na silnici obstojně silný motor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Ahoj,samosebou se také zamýšlím nad podobným problémem.Myslím že D2 jde sehnat bez koroze,nebo tak,že nebudeš vyvařovat.D2 je pro mne složitější ,má větší spotřebu,velká výhoda větší kufr.Nevím v jakém je stavu tvá D1 a jak auto využíváš.Jezdím 50/50 asfalt terén vozím autem dřevo,krmení a věci kolem domu.Nejezdím dlouhé trasy,denně cca 50km.V terénu a hlavně v lese mezi stromy je D1 tím,že je kratší za mě lepší.zatím zůstávám u D1.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Samozřejmě vyvařit,jestli je motor,převodovka a podvozek v pořádku,tak určitě D1 s třístovkou,v terénu lepší než 110 a přitom se v ní dá pohodlně cestovat 130 z akce domu,D2 je už něco jiného,....třístovku zachránit !
- Hubert
- Příspěvky: 2472
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
No na co auto mám:
Na expedice
Občas triálky
Na tahání vleků
Do lesa
Technika:
Motor původní krom blbostím sem nic vážnýho neřešil. Vodní pumpa původní. Vakuovka pouze přetěsněná. najeto 350 tis.
Převodovka AT cca 20 tis po kompletní repasi lameli měnič těsnění
Přídavka 60 tis. po kompletní repasi. Vyvložkován hřídel, pevností kříž v diferáku zpomalená na 1,2.
Náprava přední samosvaor Aschcroft diferák nový ložiska 60 tis.
Náprava zadní ložiska 30tis po repasi. Poloosy Aschcroft, diferák uzávěrka ARB. Navíc dodány mezi ložiska rozpěrný trubičky jako má Def.
Navíc má auto ABS s TC, Klimu, SRS, Nemá střešní okna.
Nárazníky pevností v podobě originálu.
Koroze:
Rám od zadních ramen není nic moc předek je v pohodě. Jde to vyvařit.
Karoserie Má prahy i zadní podlahu neprorezlou. Zachránit půjde celkem lehce.
No proč váhám a založil jsem tohle téma. protože sám nevím zde má tahle cesta správný směr.
No zatím jsem vše co jsem našel vyvařil, protože se mě to jevilo jako nejjednoduší. Al zda je to správně to nevím.
Koupením auta bych byl zase na začátku všech úprav. A nevím zda by se našla chuť znovu upravovat a opravovat. Ano jediné adekvátní řešení je asi DII, když o co bych si pomohl. Elektroniky se nebojím. O Defu sem kvůli konfortu neuvažoval. Další Disca (DIII a více) mají daleko větší provozní náklady při mém způsobu používání.
přidávám aktuální foto po malé opravě (jenom za materiál (barvy, tmely,...) sem dal cca 5 tis.)
Na expedice
Občas triálky
Na tahání vleků
Do lesa
Technika:
Motor původní krom blbostím sem nic vážnýho neřešil. Vodní pumpa původní. Vakuovka pouze přetěsněná. najeto 350 tis.
Převodovka AT cca 20 tis po kompletní repasi lameli měnič těsnění
Přídavka 60 tis. po kompletní repasi. Vyvložkován hřídel, pevností kříž v diferáku zpomalená na 1,2.
Náprava přední samosvaor Aschcroft diferák nový ložiska 60 tis.
Náprava zadní ložiska 30tis po repasi. Poloosy Aschcroft, diferák uzávěrka ARB. Navíc dodány mezi ložiska rozpěrný trubičky jako má Def.
Navíc má auto ABS s TC, Klimu, SRS, Nemá střešní okna.
Nárazníky pevností v podobě originálu.
Koroze:
Rám od zadních ramen není nic moc předek je v pohodě. Jde to vyvařit.
Karoserie Má prahy i zadní podlahu neprorezlou. Zachránit půjde celkem lehce.
No proč váhám a založil jsem tohle téma. protože sám nevím zde má tahle cesta správný směr.
No zatím jsem vše co jsem našel vyvařil, protože se mě to jevilo jako nejjednoduší. Al zda je to správně to nevím.
Koupením auta bych byl zase na začátku všech úprav. A nevím zda by se našla chuť znovu upravovat a opravovat. Ano jediné adekvátní řešení je asi DII, když o co bych si pomohl. Elektroniky se nebojím. O Defu sem kvůli konfortu neuvažoval. Další Disca (DIII a více) mají daleko větší provozní náklady při mém způsobu používání.
přidávám aktuální foto po malé opravě (jenom za materiál (barvy, tmely,...) sem dal cca 5 tis.)
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 15009
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Uvažoval jsem s D2 podobně, ale na to, že s ní ročně najedu něco přes 10 000km a z toho většinu na výletech, tak pro mě výměna nemá smysl, jedině za podstatně vetší auto (Def 130). Jinak je to jenom fůra peněz a hlavně času, které bych do jiného auta musel vložit.
Na ježdění do lesa a triálky je asi jedno, co je to za auto, takže co nejlevnější. Tahání vleku - jak často? Zase je to o penězích, jestli si to na sebe má vydělat, nebo je to jenom okrajové využití možností auta. Takže zbývají výlety, a na to už to auto máš udělané.
A náhrada - já si nejsem jistej, že by jsi si s D2 nějak moc pomohl. Teda se sériovou. A s D3 nebo D4 jsi si odpověděl sám. Jedna drobnost k tomu - letos na Geocaching rallye udělali na D3 na jednom šutru 2 kola - boční průraz, a strávili 2 dny hledáním nějakých náhradních, aby měli jak dojet domů. To samo kluci co jsme se potkali v Černé Hoře, tak to ale bylo jenom jedno kolo, a následné třepání se, když jeli bez rezervy.
Já bych to vyvařil a používal. Na normální ježdění je totiž nejlepší služební auto.
Na ježdění do lesa a triálky je asi jedno, co je to za auto, takže co nejlevnější. Tahání vleku - jak často? Zase je to o penězích, jestli si to na sebe má vydělat, nebo je to jenom okrajové využití možností auta. Takže zbývají výlety, a na to už to auto máš udělané.
A náhrada - já si nejsem jistej, že by jsi si s D2 nějak moc pomohl. Teda se sériovou. A s D3 nebo D4 jsi si odpověděl sám. Jedna drobnost k tomu - letos na Geocaching rallye udělali na D3 na jednom šutru 2 kola - boční průraz, a strávili 2 dny hledáním nějakých náhradních, aby měli jak dojet domů. To samo kluci co jsme se potkali v Černé Hoře, tak to ale bylo jenom jedno kolo, a následné třepání se, když jeli bez rezervy.
Já bych to vyvařil a používal. Na normální ježdění je totiž nejlepší služební auto.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Super téma myslím, že v tomhle nás tu tápalo nebo tápe hodně.
U mě byl přechod z D2 na D4 impulsivní rozhodnutí, myslím, že vymyslet to snad ani nejde...je tolik aspektů i pro a proti...
Jediné, co bývá obecnou pravdou, je to, že výměnou hotového auta za jiné + nová přestavba = skoro vždy poměrně velký prodělek.
Pak jde už jen o to, zda to budeš cítit jako nějaký posun ty sám
PS: Já na D2 "prodělal" tolik a do D4 už zase narval tolik , že už zas nad ničím přemýšlet nemusím Ale to jen samozřejmě z pohledu investic...pak je i další pohled...komfort, technika, prostor, pohodlí, výkon, vzhled...to jsou ty věci, u kterých si musíš říct, zda ti za to stojí či ne. Však tohle dilema neřešíš první měsíc
U mě byl přechod z D2 na D4 impulsivní rozhodnutí, myslím, že vymyslet to snad ani nejde...je tolik aspektů i pro a proti...
Jediné, co bývá obecnou pravdou, je to, že výměnou hotového auta za jiné + nová přestavba = skoro vždy poměrně velký prodělek.
Pak jde už jen o to, zda to budeš cítit jako nějaký posun ty sám
PS: Já na D2 "prodělal" tolik a do D4 už zase narval tolik , že už zas nad ničím přemýšlet nemusím Ale to jen samozřejmě z pohledu investic...pak je i další pohled...komfort, technika, prostor, pohodlí, výkon, vzhled...to jsou ty věci, u kterých si musíš říct, zda ti za to stojí či ne. Však tohle dilema neřešíš první měsíc
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
- Příspěvky: 15009
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
I tak se to dá, stačí si to potom přepočítat na využitý kilometr (tedy ten co jsem najel na výletě), a půjčovna nevypadá tak špatně. Ale to je jenom ten hnusný pohled přes peníze.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Huberte, máš krásné auto, vyvař to a jezdi!
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
No tak vlastně jsi napsal, po mechanické stránce to máš odladěné, auto vyhovuje i velikostně a výkonově. Tak je oprav a jezdi vesele dál.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Myslím,že by jsi měl jít do D2 Změnil jsem názor po zhlédnutí a popisu tvého auta. Za kolik prodáš tu D1.?
- Hubert
- Příspěvky: 2472
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Ač sem nechtěl tak to opravdu vypadá jako inzerát. Asi ji zatím tedy neprodám.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Chápu,byl to žert
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: DI 300 tdi s AT je rusty jak dál?
Já ti tu nic psát nebudu, protože po hodinách diskusí s tebou na tohle téma, by to byla jen ztráta .