Defender 110 300tdi - Myso87
Re: Defender 110 300tdi - Myso87
Rozměr kola jsi zadaval v cm, nebo v palcích? Zadej to v palcích a pokud čislo obsahuje desetinou čarku, tak místo čárky dej tečku. Jinak to nefunguje.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Defender 110 300tdi - Myso87
mikihran- Noo, je to tak ako pises. Zrychlenie sa zhorsilo ale da sa to prezit. Predtym som si dovolil sem tam aj predbehnut kamion, teraz uz z toho nemam dobry pocit. Pravda je, ze na to musim viac slapat a o trochu viac vytacat jednotlive rychlosti. Na kratke trasy a jazdu v obci to moc vhodna volba neni. Kola mam 265 ale chcem naspat 235, tak sa to snad o trochu zlepsi. Tachometer ukazuje zle ako si napisal a obrusil som lanko aby tam pasovalo. Auto odvazene nemam, ale nemam ziadne doplnky okrem drziaku rezervy a nemam okrem prednych sediaciek prekticky nic v interieri (1800kg ? ).
Ked to zhodnotim po opadnuti prveho nadsenia, asi by som to 2hy krat uz nemenil. Je to vela roboty a nevyhody ktore to ma mi vadia. Takze z toho niesom nadseny ale ani nespokojny. Necham to zatial tak.
Mopadzi- dakujeme
Ked to zhodnotim po opadnuti prveho nadsenia, asi by som to 2hy krat uz nemenil. Je to vela roboty a nevyhody ktore to ma mi vadia. Takze z toho niesom nadseny ale ani nespokojny. Necham to zatial tak.
Mopadzi- dakujeme
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 110 300tdi - Myso87
Ešte je možnosť maturovať nad zmenou prevodov v Diferákoch.
Prepáč Miso za zasieranie vlákna,ale túto možnosť ja zvažujem aplikovať na Pume 6kvalt s 2,2L motorom + chip + cca 10%.
V budúcnosti by som chcel vyskúšať obuť 255ky (na sólo) namiesto pôvodných 235iek (tie použit pri ťahaní vleku).
Pokial sa dostanem ku montáži uzávierok, tak by som súčasne pri jednej práci chcel skúsiť dať pomalší prevod, a väčšie koesá.
Každopádne sa nechcem vzdať svižných rozjazdov, a maximálky už 170Km/h (Pneu AT na 4,5Atm)
Aký je názor skúsených odborníkov, na toto riešenie?
Prepáč Miso za zasieranie vlákna,ale túto možnosť ja zvažujem aplikovať na Pume 6kvalt s 2,2L motorom + chip + cca 10%.
V budúcnosti by som chcel vyskúšať obuť 255ky (na sólo) namiesto pôvodných 235iek (tie použit pri ťahaní vleku).
Pokial sa dostanem ku montáži uzávierok, tak by som súčasne pri jednej práci chcel skúsiť dať pomalší prevod, a väčšie koesá.
Každopádne sa nechcem vzdať svižných rozjazdov, a maximálky už 170Km/h (Pneu AT na 4,5Atm)
Aký je názor skúsených odborníkov, na toto riešenie?
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Defender 110 300tdi - Myso87
možná už by stálo za to přesunout to do jiného (vhodnějšího) vlákna
ale jinak já teď jezdím na BFG MT 255/85, defík TD5, zřejmě chipnutý, protože na defa jede nějak moc dobře (co za chip nevím, už jsem tak koupil), lehce zvednutý, navěšeno plno blbostí (naviják, zahrádka, pevnosťák, pev. prahy, zakrytovaný podvozek, ...) a relativně v pohodě. samozřejmě oproti původním 235/85 to lehce ztratilo na dynamičnosti, ale nic katastrofálního. s 235 to sice jelo jak raketa ale zase teď to ve 110 km/h o poznání méně řve. takže komu defík jede dobře s 235, tak s 255 to nebude o tolik horší. jen je cítit, že celý podvozek dostává trochu víc zabrat, když to třeba sypete rychle po polňačce. tam se mně lépe jezdilo z menšíma kolama. ale v těžkém terénu no problém, tam je to spíš výhoda...
co mně osobně trochu vadí ohledně zpřevodování a možná bych v budoucnu řešil, je "příliš rychlá" redukce. když sjíždím prudké mokré/rozbahněné terény a jsem prázdný, tak naprosto OK. ale mám vyzkoušené, že když jsem naložený (výlety), tak to i na redukovanou jedničku jede moc rychle (málo brzdí). čili by to asi chtělo pomalejší převod. jako zatím jsem to vždycky nějak dal, ale úplně dobrý pocit jsem z toho často neměl a tak nějak mně pořád cukala noha směrem k brzdovému pedálu
ale jinak já teď jezdím na BFG MT 255/85, defík TD5, zřejmě chipnutý, protože na defa jede nějak moc dobře (co za chip nevím, už jsem tak koupil), lehce zvednutý, navěšeno plno blbostí (naviják, zahrádka, pevnosťák, pev. prahy, zakrytovaný podvozek, ...) a relativně v pohodě. samozřejmě oproti původním 235/85 to lehce ztratilo na dynamičnosti, ale nic katastrofálního. s 235 to sice jelo jak raketa ale zase teď to ve 110 km/h o poznání méně řve. takže komu defík jede dobře s 235, tak s 255 to nebude o tolik horší. jen je cítit, že celý podvozek dostává trochu víc zabrat, když to třeba sypete rychle po polňačce. tam se mně lépe jezdilo z menšíma kolama. ale v těžkém terénu no problém, tam je to spíš výhoda...
co mně osobně trochu vadí ohledně zpřevodování a možná bych v budoucnu řešil, je "příliš rychlá" redukce. když sjíždím prudké mokré/rozbahněné terény a jsem prázdný, tak naprosto OK. ale mám vyzkoušené, že když jsem naložený (výlety), tak to i na redukovanou jedničku jede moc rychle (málo brzdí). čili by to asi chtělo pomalejší převod. jako zatím jsem to vždycky nějak dal, ale úplně dobrý pocit jsem z toho často neměl a tak nějak mně pořád cukala noha směrem k brzdovému pedálu
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 300tdi - Myso87
Na D2 s Jolana 235/85/R16 jsem dal pomalejší převody 1:3,8 a je to výrazně lepší. Oproti sériovému stavu o kousek rychlejší, ale už se s tím dá rozjíždět z místa. Otestováno teď v Bosně. Auto je velmi těžké, a to co jsem dřív jezdil vše na redukci, se teď dalo na normální převody a byl jsem tam schopnej dát i vyšší kvalt.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Defender 110 300tdi - Myso87
po par tis km skusania som s tym prevodom 1,2 celkom spokojny. Pes uz dokaze lezat na podlahe a neskace spolujazkyni po hlave a mozeme sa v aute normalne rozpravat. Ale neviem ci by som to odporucal niekomu inemu robit na 300tdi, skor by to zniesla nejaka chipnuta td5ka ako ta moja vydochnuta raroha. Objednal som si teda boost pin do cerpadla z UK, tak uvidim ci pomoze alebo len spravi z auta dymovnicu. .
Dalsim zistenim je, ze na BFG AT so zamknutym diffom neda vytiahnut prevratene auto z kukurice, len sa Defik smykal po suchej hline a bezmocne hrabal kolieskami. Pomohla az skoda st180.
Otazka na brzdy. Nejako uz dlho tolerujem kmitanie volantu a celeho auta pri brzdeni, tak si idem vymenit kotuce. Ma zmysel kupovat drazkovane a vrtane Britpart Performance kotuce ? Alebo radsej nejake obycajne ? Aaa antikorove alebo obycajne chromovane piestiky do strmenov? (ked tam obycajne vydrzali roky)
Dalsim zistenim je, ze na BFG AT so zamknutym diffom neda vytiahnut prevratene auto z kukurice, len sa Defik smykal po suchej hline a bezmocne hrabal kolieskami. Pomohla az skoda st180.
Otazka na brzdy. Nejako uz dlho tolerujem kmitanie volantu a celeho auta pri brzdeni, tak si idem vymenit kotuce. Ma zmysel kupovat drazkovane a vrtane Britpart Performance kotuce ? Alebo radsej nejake obycajne ? Aaa antikorove alebo obycajne chromovane piestiky do strmenov? (ked tam obycajne vydrzali roky)
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
tak záleží co jsi tahal, jestli nějaké punto nebo liazku ale třeba by pomohlo podhustit, možná i vytavovat na zpátečku a kdyžtak jemně trhnout/škubnout. ale věř těm navařeným okům na osobácích, že? já sem teď nedávno tahal dvakrát někoho z příkopu, jednou z aj dost hlubokého. a pohoda, ale je fakt, že já jsem pokaždé stál na asfaltu a to je jiné kafe.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Defender 110 300tdi - Myso87
...zalezi od sposobu pouzitia (ako casto jazdis, ake trasy jazdis, ako jazdis, ake kolesa jazdis, ake mas tazke auto atd.)myso87 píše: ↑21 srp 2018 08:11 Otazka na brzdy. Nejako uz dlho tolerujem kmitanie volantu a celeho auta pri brzdeni, tak si idem vymenit kotuce. Ma zmysel kupovat drazkovane a vrtane Britpart Performance kotuce ? Alebo radsej nejake obycajne ? Aaa antikorove alebo obycajne chromovane piestiky do strmenov? (ked tam obycajne vydrzali roky)
Ja pouzivam drazkovane a vrtane. Rozdiel je citit. Piestiky nerezove... pri vymene dosiek ocistis rozhybes a je pokoj.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
A nežerou ty vrtané kotouče více destičky?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
... aby som to upresnil v predu mam kotuce EBC teda drazkovane (drazkovane uz sice nie su ale nove su pripravene), v zadu mam drazkovane a vrtane CDG.
Nejak zasadne nepozorujem ubytok dosticiek teda okrem terenu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
A jaké používáš destičky? Já mám na osobácích EBC greeny a nemůžu si je vynachválit, a chci je dát i na defa, jen nevím jestli taky zelený.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
stary Passat B4 sa tam vykotil2-3x cez strechu. Len bol tak nestastne ze pri prevracani sa zapichol jednym rohom a cez ten sa nedal prevratit.. Mozno by pomohlo uchytit ho inde, ale bolo to hned vedla JRD . Pomoc prisla sama.
V podstate by som bol rad keby to brzdilo vyrazne lepsie.. pre ten pocit istoty. No a nikdy som drazkovane kotuce nemal, tak netusim ci to citit.. Kludne nech to zere aj platnicky, to neni zas taka polozka. Chcel som dat tie Britpart Performance a k nim EBC ultimax.
Moc casto nejazdim, kym mam auto v meste, tak len vozim psa k lesu a cca 2x za mesiac 200km. A potom su v plane nejake vylety. Ziadne tazke trapenie v blate. 99% cesty alebo pevny suchy podklad. Vybava na defe okrem zahradky a rezervy nieje skoro ziadna. Ani vlastne neviem preco su tie kotuce zvlnene, popravde si neuvedomujem ze by som ich prehrial. Zvycajne brzdim motorom kolko sa da, len ked bolo treba kriticky zabrzdit pripadalo mi, ze by to mohlo brzdit lepsie. Do smyku to dostanem len ked na to naozaj skocim. Celkovo mi ovladacia sila na pedal pride dost velka. Ale posilovac funguje normalne. ziadne preskliny som nenasiel..
V podstate by som bol rad keby to brzdilo vyrazne lepsie.. pre ten pocit istoty. No a nikdy som drazkovane kotuce nemal, tak netusim ci to citit.. Kludne nech to zere aj platnicky, to neni zas taka polozka. Chcel som dat tie Britpart Performance a k nim EBC ultimax.
Naposledy upravil(a) myso87 dne 23 srp 2018 03:23, celkem upraveno 1 x.
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
Ja osobne by som do britpart brzd asi radšej nešiel. Je pravda že cenofka originálu je niekde inde, ale sú aj iné firmy čo robia dobre brzdy.
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
Hodím to sem keď sa to týka bŕzd. Plánujem vymeniť brzdové piestiky pred STK. Mám defa 110 1998. Doporučujeme mi dať všetky piestiky nerezové? A otázka, piestiky v zadnom brzdici sú tie isté (46mm)ako v prednom alebo sú rozdielne?
Defender 110 Tdi 1998
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
Jestli budeš brzdiče komplet repasovat, tak dej rovnou nerezové. A pokud už jsi to nedělal, tak si vezmi navíc nějaké gumičky k pístkům, občas se podaří, že to někde nesedne a ohne se plechový kroužek, co drží prachovku. A potřebuješ vůbec pístky a jejich těsnění řešit?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
No tak pred 3 rokmi som mal tie piestiky povyberane a boli už take napadnute hrdzou v časti ktora trči... všetko som to počistil a začalo to chodit dobre ale je pravda niektore prachovky som tam vobec nedal pretože som ich pokazil. inak neteču vobec ale chcel by som to vymenit pred STK všetko. lebo našiel som tu nerezovu sadu a na predok je take že je v nej aj jeden aj druhy brzdič za cca 100 eur. A zadnu sadu som našiel taku kde je to len pre jeden brzdič a teda pre oba to tiež vjde cca 80 eur. A to je tam o polovicu menej piestikou Preto sa pytam ci su tie zadne ine... ale nahradne gumičky a prachovky si asi kupim
Defender 110 Tdi 1998
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
Bez prachovek je to špatně, to už jsem řešil na několika autech - zůstal tam ve vzniklé mezeře čurbes a pístky se zadřely. Co se týče sad, tak já jsem bral samostatní pístky a samostatné gumičky, nepotřeboval jsem na celé auto.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
A teda tie piestiky a gumičky sú rovnaké ako na predu tak na zadu alebo je to rozdiel?
Defender 110 Tdi 1998
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
Nevsadil by som sa ze su rovnake. Vpredu su pod cislom STC201 a zadne som nasiel len v sade s gumickami na D110/130 pod cislom STC1281. D90 ma tiez ine a od VIN 1A... su tiez ine.
Keby boli rovnake tak tie predne by sa snad nevolali predne.
Keby boli rovnake tak tie predne by sa snad nevolali predne.
Re: Defender 110 300tdi - Myso87 - Brzdove kotuce ?
Mám defa 110 300tdi rv. 98 a mám vpředu i vzadu pístky 46mm. Ale když jsem je kupoval tak mi bylo řečeno, že by se mohli vzadu vyskytovat i ty menší, takže nejlépe změřit.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.