Nováčkovské dotazy
Nováčkovské dotazy
Ahoj, po dlouhém čekání a váhání jsem koupil od kolegy L322 3.0 r.v.2005 .Do teď jsem jezdil v Audi A4, nebo Fordu S-Max kde jsem ručně sázel rychlosti kolem 2000 otáček. Co se týká automatu u Range, na kolika otáčkách by to mělo cca řadit nahoru? Příjde mi oproti mým minulý autům, že to vytáčí na 2500-3000 otáček. Převodovka v autě dostala cca 30 000km zpět komplet repas ( sám jsem mu to na podvalu vezl do servisu ), ale nevím, zda je to jen můj "špatný dojem", nebo je tam něco špatně.
Má se ukazovat na budíkách zařazený rychlostní stupeň? Prosti světlu tam vidím 1-5, ale svítí mi jen D,N,R,P.
Jako na potvoru jde výhřev všech sedadel, krom sedadla řidiče. Kontrola se rozsvítí, a během chvilky zhasne. Poznám někde, zda je špatné relé ( pokud je to jako u Audi každé sedadlo má vlastní relátko ), nebo zda je v hájí výhřev v sedačce?
Díky všem za rady:)
Má se ukazovat na budíkách zařazený rychlostní stupeň? Prosti světlu tam vidím 1-5, ale svítí mi jen D,N,R,P.
Jako na potvoru jde výhřev všech sedadel, krom sedadla řidiče. Kontrola se rozsvítí, a během chvilky zhasne. Poznám někde, zda je špatné relé ( pokud je to jako u Audi každé sedadlo má vlastní relátko ), nebo zda je v hájí výhřev v sedačce?
Díky všem za rady:)
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Nováčkovské dotazy
Převodovka takhle řadí, je to bohužel normální. Pomůže dát motoru chip 
1-5 se zobrazí až když dáš manuální řazení, tzn. páku doleva na sportovní režim a potom nahoru / dolů pro zapnutí manuálního řazení.
Se sedačkou neporadím

1-5 se zobrazí až když dáš manuální řazení, tzn. páku doleva na sportovní režim a potom nahoru / dolů pro zapnutí manuálního řazení.
Se sedačkou neporadím

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Nováčkovské dotazy
Super, mockrát díky za info. Chip tam podle doložených faktur má být na 213 HP/488 NM. Jsem se po prvních dnech cítil jak kdybych to mojí těžkou nohou zbytečně vytáčel 

- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nováčkovské dotazy
No s tímhle krouťákem to bude mít převodovky rychle za sebou...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Nováčkovské dotazy
Takže nechat "odčipovat" nebo předělat? Tyhle údaje mám akorát na faktuře od té firmy, co to dělala.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nováčkovské dotazy
Prodat a koupit si V8jacobik píše: 07 zář 2018 19:46 Takže nechat "odčipovat" nebo předělat? Tyhle údaje mám akorát na faktuře od té firmy, co to dělala.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nováčkovské dotazy
Nebo delat pravidelne po 30tis km repas aut. [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nováčkovské dotazy
Tak o to nějak úplně zájem nemám




- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Nováčkovské dotazy
Presne toto ma odradilo od dieslovej L322 a dal som prednosť D s 2,7. Tá radí pekne pri 1900- 2000otjacobik píše: 07 zář 2018 19:28 ... Příjde mi oproti mým minulý autům, že to vytáčí na 2500-3000 otáček...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Nováčkovské dotazy
viz vyse prodat a koupit v8 :-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Nováčkovské dotazy
V8 samozřejmě v tom autě jezdí jinak, ale TD6 není blbá...
Ostatní na ty otáčky nic neřeknou? U TD6 s čipem to není normální při běžné jízdě, ne?
Nešlapeš na to ve snaze stejné dynamiky jako u A4?
Nebo nejsou tam nějaké divné adaptace od předchozího majitele?
Ostatní na ty otáčky nic neřeknou? U TD6 s čipem to není normální při běžné jízdě, ne?
Nešlapeš na to ve snaze stejné dynamiky jako u A4?

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Nováčkovské dotazy
Předchozí majitel byl "šetřílek" co koupil kola od Kahn Design, ale pak snažil se jezdi na spotřebu max 10
Já mám prostě mizernej pocit když to točí těch 2500, ale je fakt že možná to je jen psychickej blok z manuálu a rychlého řazení pod 2000ot.
Prudší starty jako z A4 u toho nečekám:)


- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Nováčkovské dotazy
ja kdyz jsem mel nacipovanou l322 tak radila vysoko nebo dlouho drzela kvalt na muj vkus. otacky nevim
ale naucil jsem se lehce ubrat a zase vratit plyn a v tu chvili preradil. jenom takove tuknuti plynem smerem zpatky.
no nicmene pak jsem chip zrusil a pocitove se to auto chovalo mnohem lip.
predtim to bylo s plynem jak kdyby mel dve polohy on/off
ale naucil jsem se lehce ubrat a zase vratit plyn a v tu chvili preradil. jenom takove tuknuti plynem smerem zpatky.
no nicmene pak jsem chip zrusil a pocitove se to auto chovalo mnohem lip.
predtim to bylo s plynem jak kdyby mel dve polohy on/off
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Nováčkovské dotazy
S tím ubíráním se tomu taky snažím pomáhat, ale ještě to bude chtít trochu cviku.Miky_CZ píše:ja kdyz jsem mel nacipovanou l322 tak radila vysoko nebo dlouho drzela kvalt na muj vkus. otacky nevim
ale naucil jsem se lehce ubrat a zase vratit plyn a v tu chvili preradil. jenom takove tuknuti plynem smerem zpatky.
no nicmene pak jsem chip zrusil a pocitove se to auto chovalo mnohem lip.
predtim to bylo s plynem jak kdyby mel dve polohy on/off
Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk
Re: Nováčkovské dotazy

Re: Nováčkovské dotazy
Zdarec chlapi,
jsem tady poprvé, tak nevím kam to správně napsat, zlobí mě moje L322 4.4 lpg, potřeboval bych někoho kdo se v tom vyzná nejlépe z Vysočina konkrétně Velké Meziříčí.
Mám ji asi týden zatím v poho až do dnes, po cca 20km jízdě bez zastávky jsem dojel na křižovatku a kouřilo z pod kapoty, byla to prasklá hadice vzadu skoro pod palubkou, ale netuším kdy praskla během těch 20km. Hadici jsem vyměnil, od té doby to buble,tlakuje nebo vře, nevím o přesně... Tak si říkám jestli je tam někde bublina ještě a nebo spíš těsnění pod hlavou...
A ještě tam mám nějáke eletrické mouchy, tak kdyby někdo věděl o někom budu moc vděčnej. díky všem
775306566
pestavm@gmail.com
jsem tady poprvé, tak nevím kam to správně napsat, zlobí mě moje L322 4.4 lpg, potřeboval bych někoho kdo se v tom vyzná nejlépe z Vysočina konkrétně Velké Meziříčí.
Mám ji asi týden zatím v poho až do dnes, po cca 20km jízdě bez zastávky jsem dojel na křižovatku a kouřilo z pod kapoty, byla to prasklá hadice vzadu skoro pod palubkou, ale netuším kdy praskla během těch 20km. Hadici jsem vyměnil, od té doby to buble,tlakuje nebo vře, nevím o přesně... Tak si říkám jestli je tam někde bublina ještě a nebo spíš těsnění pod hlavou...

A ještě tam mám nějáke eletrické mouchy, tak kdyby někdo věděl o někom budu moc vděčnej. díky všem
775306566
pestavm@gmail.com