To říkám už 10 let, a pořád jsou tací, co tomu nevěří, viď Maooo !?Addnye píše: 25 lis 2018 15:15Už na vysoké na strojárně nás učí, aby to vydrželo těsně nad požadavek zákazníka. Pokud je požadavek zákazníka na ložisko 10000h a navrhnete to na 12000 hodin, už dostanete horší známku, protože jste to předimenzovali a lze to udělat levněji. Takže pokud chce člověk za 1, musí navrhnout ložisko, aby vydrželo třeba 10500A to není jen o ložiskách, ale o všem.
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Lásko já si tam kvoli tebe budem měnit motor každých 5 rokov aby si nevyšel z cviku





Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Je tedy lepší vyhnout se všem TDV6 a SDV6? V inzerci nacházím 2,7, 3.0, 3.6, 3,8 a 4.4. Je to stejny koncept se stejnou očekávatelnou vadou, chápu-li to správně.
Takže doporučit benzín?
Takže doporučit benzín?
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
S tím návrhem vás musím trochu zklamat. Tak dobrý to není, je to horší. Pokud je požadavek v rámci záruční životnosti 10000h na ložisko, tak se navrhne na 8000 h, což znamená že se ušetří na všech, to je podstatné v největší statistické skupině ušetřit - na všech kusech. Nakonec výrobky mají svuj život poměrně pestrý, takže část nám vypadane z problému tím, že ikdyž bylo plánováno 10tis hodin, v rámci svého životní cyklu nenajedou ani 8, další část nějakým zázrakem dožije i těch 10 a nějaká část prostě někde mezi 8 a 10 umře, z té části se naštěstí podaří velký objem reklamaci neuznat z nějakého jiného důvodu, nebo to prostě majitel vzdá a k reklamaci nedojde, zbývá poslední avšak nakonec poměrně malá část celku, kterou je třeba reklamačně řešit. Podstatné je že jme jako výrobci ušetřili na všech kusech, a řešíme průser na malém procentu.Addnye píše: 25 lis 2018 15:15Už na vysoké na strojárně nás učí, aby to vydrželo těsně nad požadavek zákazníka. Pokud je požadavek zákazníka na ložisko 10000h a navrhnete to na 12000 hodin, už dostanete horší známku, protože jste to předimenzovali a lze to udělat levněji. Takže pokud chce člověk za 1, musí navrhnout ložisko, aby vydrželo třeba 10500A to není jen o ložiskách, ale o všem.
Jedna slavná korejská automobilka zavedla 7 let záruky na své vozy a slyšel jsem názor, jak musí být teda ty vozy kvalitní. To je bohužel přesně naopak, ta záruka je tam místo té kvality, v podstatě přiznávaj, že je to šmejd, ale že se toho nemusíš bát, protože ti s těma průserama pomůžou... Maj to spočtený a přesně si dokážou zjisti, že když udělaj mizernější součástku a ušetřej pár eur na každém autě, že pak klidně můžou na pár procentech aut tu součástku měnit v rámci záruky, bohužel jsou ekonomicky na tom lépe, než kdyby ty součástky vydržely všem...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Manželka kupovala v roce 2014 auto od té zmiňované korejské automobilky co dělá auta na Slovensku a za ty 4 roky najela 460 000km. Auto je v podstatě bezúdržbové a bezporuchové, pravda ve 430 000km odešel alternátor. Jinak jen oleje, filtry, dvakrát desticky, jednou kotouče, třeba spojka je pořád původní. Myslel jsem si že to to bude nějaký krám, ale to auto je neuvěřitelný držák. Na základě vlastních zkušeností musím říct, že to jsou jen kecy co píše Hanys. Auto je Ceed 1.4 benzín, dlouhodobá spotřeba 5.7, auto jezdí cestou necestou po stájích po celé ČR. Nikdy bych neřekl že se budu zastávat korejce, ale prostě to tak je. Sorry za off topic.
Country boy...
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Mám od kamaráda také zkušenost s e Ceed 1.4. Není na tom sice tak dobře (dělali mu přeskočený řetěz), ale v záruce mu např. nastříkali páté dveře, které byli evidentně poťukané uživatelem, a nebo vyměnili brzdový pedál i s válcem, protože se mu nelíbilo, že pedál povrzával. A 14 dní před koncem sedmileté záruky mu udělali velký servis se všema výměnama, aby to nemusel po skončení záruky platit...
A já si pro změnu po páté pořídil TDV6...
A já si pro změnu po páté pořídil TDV6...

-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
My mame na firme taky Ceed v benu. Kolega si jej jen chválí. Co vidim ja tak rozhodne nehnije jako octavia tour co mam ja a to je mladsi a ma mene najeto jak ceed
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- jbizik
- Příspěvky: 1968
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Pracujem v Kii na motorarni....podla mna sa tam vsetko robi na 110%....kontrola na kontrole a ešte potom tretia kontrola. Korejci si na tom strasne potrpia...niekedy mam z toho nervy.....za mna su to vysokokvalitne auticka!!!! ..... o com hovoria aj statistiky renomovanych automagazinov roznych testov.
PS: sorry za offtopic
PS: sorry za offtopic

Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No nám teda v kie ve 40 000 delali hlavu motoru. To auto bylo v ramci asisitence v prvnich 50 tis na odtahovce nekolikrat. Jinak ten tlak na to udelat soucastku o euro levneji jsem zazil konkretne v koncernu, to neznamená, že by se nedupalo po dodavatelích jak to jen jde - naopak, a že by se nekontrolovala montáž atd, ale návrhově jsou ty součástky leckdy ne na hraně, ale pod hranou. když se ruzne spoje navrhnou třeba bez těsnění, tak se musí dupat na dodavatele kvuli přísnejm tolerancím a kontrolovat montáž, ale ten návrh je prostě zaměřenej na to třeba vynechat O kroužek, protože klesá počet dílů, sestavy jsou jednudušší, atd... Kolega měl úkol na rok, vymyslet jak věc která byla ze tří dílů plast, guma, plast udělat věc, která bude jen ze dvou dílů - tak vypadá výzkumný úkol, ne že by se vzala věc, která nefunguje a vymýšlelo by se, jak ji vylepšit, ale veme se věc, která funguje a vymýšlí se, jak ji o.ebat...
sorry za offtopic, stejně je to vlákno stesků, tak já jdu plevelit jinam.
sorry za offtopic, stejně je to vlákno stesků, tak já jdu plevelit jinam.
Naposledy upravil(a) Hanys_a_Kaca dne 25 lis 2018 22:33, celkem upraveno 1 x.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Toto vlákno nie je o korejcoch no mbe na služobnej Kii 1,4 benz kľakol motor v 110000km pre roztrhnutu rozvodovu reťaz. Auto v záruke, mechanik len poznamenal že ďalšia. Skrátka nič prekvapujuce.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No, suciastky budu poddimenzovane tak u korejca ako aj u LR.
Len korejec to vyraba pre masy a da na to 7r zaruky a LR pre bohatych ktori si to mozu zaplatit a zaruku da 2 roky
Len korejec to vyraba pre masy a da na to 7r zaruky a LR pre bohatych ktori si to mozu zaplatit a zaruku da 2 roky

- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak sa pridám aj ja do štatistík
. Auto D3, 365tis. motor tdv6 2,7L vraj 80tis. po výmene ??? a zrazu pri Bratislave ťuk,ťuk... kto je? Valec, ahoj ja som ventyl. A už sú kámoši.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Týjo, tak to je pech
To jsem si myslel ,že když už přesáhnu 320tkm tak že se jedná o dobrej kus a vydrží věčnost
.




- kodl80
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Svata pravda.... Teda bohuzel, ale je to tak
Hanys_a_Kaca píše: 25 lis 2018 22:20 No nám teda v kie ve 40 000 delali hlavu motoru. To auto bylo v ramci asisitence v prvnich 50 tis na odtahovce nekolikrat. Jinak ten tlak na to udelat soucastku o euro levneji jsem zazil konkretne v koncernu, to neznamená, že by se nedupalo po dodavatelích jak to jen jde - naopak, a že by se nekontrolovala montáž atd, ale návrhově jsou ty součástky leckdy ne na hraně, ale pod hranou. když se ruzne spoje navrhnou třeba bez těsnění, tak se musí dupat na dodavatele kvuli přísnejm tolerancím a kontrolovat montáž, ale ten návrh je prostě zaměřenej na to třeba vynechat O kroužek, protože klesá počet dílů, sestavy jsou jednudušší, atd... Kolega měl úkol na rok, vymyslet jak věc která byla ze tří dílů plast, guma, plast udělat věc, která bude jen ze dvou dílů - tak vypadá výzkumný úkol, ne že by se vzala věc, která nefunguje a vymýšlelo by se, jak ji vylepšit, ale veme se věc, která funguje a vymýšlí se, jak ji o.ebat...
sorry za offtopic, stejně je to vlákno stesků, tak já jdu plevelit jinam.
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 3.0
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC / RR L322 4.4
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC / RR L322 4.4
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vsak victomuv taky stastne nepresahl 320tis... v cca 270tis mel menenej motor.Dobrák píše:Týjo, tak to je pech![]()
To jsem si myslel ,že když už přesáhnu 320tkm tak že se jedná o dobrej kus a vydrží věčnost
![]()
.


Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou 

Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
svata pravda...DjALF píše: 27 lis 2018 09:23 Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou![]()



DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Několikrát jsem měl takový to nutkání, že bych prodal Toyotu a jezdil zase v nějakým oválu."ty tvary Discovery D1,2,3 jsou prostě paráda" Ale vždycky si vzpomenu na rozhovory s Eliottem a LandJirkou kdy jsem sondoval o těchto 2,7 motorech a jsem rád, že jezdím Toy. Sic měla své mouchy,ale za ty roky co ji mám byli asi jen 3 vrtochy


Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak takDjALF píše: 27 lis 2018 09:23 Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou![]()

Na tu moju mam stale vyhodeny inzerat na predaj. Len cena je taka ze to nikto nekupi lebo aj tak neviem cim by som ju nahradil...
Ale po kazdom takomto prispevku o dalsom motore ide cena o kusok dole k "predajnejsim" hodnotam.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No ono je to žel tak jako dneska se vším. Záleží na kusu a mnoha okolnostech. Chápu, že TDV6/SDV6 asi nenajede půl mega v mílích jako 300tdi, ale to asi dneska nic. Mojí první 2,7TDV6 jsem potkal v servisu už asi s x-tým majitelem a ztrácela se voda. Mělo to najeto 349 tisíc km. Když to bylo nové, každou chvíli to napsalo nějakou poplašnou zprávu, dost často se zablokovalo rádio, což vyžadovalo odpojení a znovu připojení baterky, ale nikdy se to netýkalo motoru. Druhá byla čtyřka 3,0SDV6 (244k) a po 200 tisících neměla na celém autě jedinou poruchu. Teď mám na další čtyřce (3,0SDV6 256k) najeto 86 tisíc a pouzdra předních spodních ramen jsou už uvolněná (řeším na záruku), ale motor je OK. Na rozdíl od všech ostatních LR nikde neteče a hlavně to jede, tedy zatím...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250