LR D3 - klepání motoru
Moderátor: Miky_CZ
Re: LR D3 - klepání motoru
Tak ono těch D3 zase tak moc není.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 30 čer 2014 16:08
- auto: D3, FreeLander I
- Bydliště: Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR D3 - klepání motoru
Co tedy vse na projeveni zavady muze mit vliv? Existuje k tomu nejaka prevence k oddaleni problemu?
Pochopil jsem li to spravne, tak toto proste potka vsechny D3, protoze se jedna o vyrobni 'vlastnost'...
Pochopil jsem li to spravne, tak toto proste potka vsechny D3, protoze se jedna o vyrobni 'vlastnost'...
- Hubert
- Příspěvky: 2472
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR D3 - klepání motoru
Je to hodně těžký co koupit za rodinej off. Ono tech možností opravdu moc není.
D3, D4 je pro to skoro ideální jenomže hlavní průser je motor, ostatní je celkem finančně řešitelné. Každá značka a typ auta má svoje jiná negativa buď hodně drahý nebo moc km. Zda opravovat D3,4 nebo koupit něco jiného je taky těžká otázka. Pokud si chceš auto ponechat a zbytek auta je v pořádku tak bych těch 200 tis obětoval, protože tím ten problém na min 100 tis vyřešíš, Ale jsou motory co mají i 500 tis. A to že se se pak rozbije něco dalšího to se prostě stane na každým autě.
Přesná prevence neexistuje, protože pravdě podobně záleží na to na jaký kus trefíš. Je to prostě konstrukční problém motoru.
Co ale motoru rozhodně neprospívá je:
Zanesený chladič motoru a to i klimy.
Využívání velkého výkonu motoru na delší dobu ( např. dálnice furt 140 km/h a více)
Co asi pomůže:
Výměn oleje po 10 tis.
Výměna olejové pumpy za novější.
Kontrola palivové soustavy.
D3, D4 je pro to skoro ideální jenomže hlavní průser je motor, ostatní je celkem finančně řešitelné. Každá značka a typ auta má svoje jiná negativa buď hodně drahý nebo moc km. Zda opravovat D3,4 nebo koupit něco jiného je taky těžká otázka. Pokud si chceš auto ponechat a zbytek auta je v pořádku tak bych těch 200 tis obětoval, protože tím ten problém na min 100 tis vyřešíš, Ale jsou motory co mají i 500 tis. A to že se se pak rozbije něco dalšího to se prostě stane na každým autě.
Přesná prevence neexistuje, protože pravdě podobně záleží na to na jaký kus trefíš. Je to prostě konstrukční problém motoru.
Co ale motoru rozhodně neprospívá je:
Zanesený chladič motoru a to i klimy.
Využívání velkého výkonu motoru na delší dobu ( např. dálnice furt 140 km/h a více)
Co asi pomůže:
Výměn oleje po 10 tis.
Výměna olejové pumpy za novější.
Kontrola palivové soustavy.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: LR D3 - klepání motoru
Trosku prileju ...
Za me kdyz D3 (jednu sem mel) tak rocnik 2008 a vic - maji novy typ olej. cerpadla + zvolit manualni prevodovku, ktera nenamaha tolik motor ..ale pro nekoho je to nemyslitelne u takoveho auta mit fofrklacek..
Za me kdyz D3 (jednu sem mel) tak rocnik 2008 a vic - maji novy typ olej. cerpadla + zvolit manualni prevodovku, ktera nenamaha tolik motor ..ale pro nekoho je to nemyslitelne u takoveho auta mit fofrklacek..
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: LR D3 - klepání motoru
když D3, tak rok 2005, co měla ještě motory od LR, od 2006 - 2008 to jsou francouzské PSA (tady začínají průsery) a potom následují motory od Forda
Re: LR D3 - klepání motoru
Vm cem v tech motorech rozdil ? Jde to i poznst “na oko” ?
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: LR D3 - klepání motoru
rozdíl je v kvalitě těch motorů
a od koho tam je motor máš zapsáno v TP
a od koho tam je motor máš zapsáno v TP
Re: LR D3 - klepání motoru
Ale v cem konkretne netusis ? Neber to spatne jen se pidim po info do budoucna ...
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: LR D3 - klepání motoru
určitě olejpumpy v PSA jsou špatné
těžko říct, jestli Angláni měli i kvalitnější klikovku a blok, ale i to je možné, protože od 2006 ty motory padají na praskající kliku. Blbě to maže, kroutí se to, ... ale jak říkám, je to taky o tom, jak kdo s tím motorem zachází
Je tu už napsáno o tom dost
těžko říct, jestli Angláni měli i kvalitnější klikovku a blok, ale i to je možné, protože od 2006 ty motory padají na praskající kliku. Blbě to maže, kroutí se to, ... ale jak říkám, je to taky o tom, jak kdo s tím motorem zachází
Je tu už napsáno o tom dost
- PEPO
- Příspěvky: 750
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: LR D3 - klepání motoru
V jednom tipe aut, motory od troch výrobcov?
Ked sú všetky na figu, tak asi súčiasky sú tie isté ,leno to montovali inde? To sa mi zasa nevidí..Už mi je teraz jasné ked Eliot písal že motor od pažouta je na figu...A ja furt som hladať že aký PSA a ja som tam furt videl FORD
Ked sú všetky na figu, tak asi súčiasky sú tie isté ,leno to montovali inde? To sa mi zasa nevidí..Už mi je teraz jasné ked Eliot písal že motor od pažouta je na figu...A ja furt som hladať že aký PSA a ja som tam furt videl FORD
Re: LR D3 - klepání motoru
Já bych hlavně řekl, že ze třech různých motoráren. Motor je to pořád stejný podle stejných not vyrobený. Pořád stejně nahovno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 15007
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: LR D3 - klepání motoru
Teda až do dnes jsem měl dojem, že je to jeden a tentýž motor, vyráběný pro více automobilek. A jestli se na něm něco liší, tak je to logo na plastovém krytu. Ale nijak detailně to nesleduji.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR D3 - klepání motoru
Kazdopadne se jedna o stejny motor a vyrobce je take stejny. Vramci psa. Land rover si nikdy nedelal tdv6 sam. Je mozne ze pouze zmenili motorarnu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR D3 - klepání motoru
Vždyť se to tu řeší pořád dokola. Ještě v roce 2014 k tomu měl LR oficiálně pouze toto. Žádné vybrané roky, žádné vybrané verze, žádné vybrané modely. Prostě TDV6...
Zajímavé je, že já jsem se asi opravdu potkal jen z mrtvými TDV6. Víte někdo o zakukaném SDV6 ? Je na něm něco mechanicky jinak?
Zajímavé je, že já jsem se asi opravdu potkal jen z mrtvými TDV6. Víte někdo o zakukaném SDV6 ? Je na něm něco mechanicky jinak?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: LR D3 - klepání motoru
ano, sdv6 uz jsem delal
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR D3 - klepání motoru
To myslis tu co sme delali u me?Miky_CZ píše:ano, sdv6 uz jsem delal
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: LR D3 - klepání motoru
ano, presne tu myslim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: LR D3 - klepání motoru
Máš pravdu, je to pořád ten samý motor od Fordu řada Lion AJD 6 nebo pak AJD8 v RRS. Žádný Jaguar nebo PSA je to Ford vyvinutý Fordem a pak použitý PSA
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
Ale je to úplně jedno se dohadovat co je to za motor, prostě stojí za hovno a musíš se k němu chovat a starat se o něj víc než o jiné
Vyměnit olejové čerpadlo, měnit olej po 6 tis, vyčistit chladiče a nehonit ho po dalnici.
Pak se hodně modlit a doufat že tě to nepotká
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: LR D3 - klepání motoru
Moc se mi D3 líbí a moc bych D3 chtěl. A už jsou i cenově "dostupný", ale z těch cen za servis, a hlavně z toho motoru mám strašný bobky. Něco mi tam kleknout tak bych se po čtení tady na fóru asi mohl jít rovnou oběsit
Nedělá nějaká pojišťovna pojištění na závady? Něco ve stylu pojistky na blbost?
Nedělá nějaká pojišťovna pojištění na závady? Něco ve stylu pojistky na blbost?