Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Matz
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 led 2013 16:55
- auto: D3, 2x Free Td4
- Bydliště: kousek od Pernštejna
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Škoda, že k tomu "zéefku" místo fordky necpali tu M57....
D3 HSE tdv6 2006
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Není to Ford, ale GM. Tak ono už se to v BMW v tu dobu vědělo, že je to průser a vozy BMW dostaly v roce 2003 k M57 převodovku ZF 6HP, jenže v té době už byl namalovaný facelift s motorem 3.6 V8 také s 6HP, tak to neřešili a vesele prodávali časovanou bombičku

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vím, že to bude znít asi divně, ale z LR, co jsem měl, byl nejlepší (ve smyslu spolehlivosti) Freelander 2eliott píše: 03 led 2019 11:53 20 motorů prodaných nových, 20 motorů opravených (většina zase padla znovu v rozmezí 5 - 15 tis. km) , 10 aut dělali v místním zastoupení, než krachlo. (odchylka +- 1) . Počítáno od roku 2011.
Kompresory podvozku asi tři prodané a tři na servisu, pokud se včas vymění prasklé víčko vysoušeče, tak drží (víčko měněné asi u 40 aut).
Ano, vše se posledních 15 let vyrábí jen na chvíli, takže proč si nepřiznat, že ten motor je právě v tomto duchu konstruován a stojí za hovno !! Jako strojař si za tím stojím.
Stále tvrdím, že D3 D4 stojí za hovno,protože padají motory a přesně proto si ji nekoupím. Nejde jen o cenu opravy, která je záměrně nesmysl (proč jinak by skokově zdražili motory o 100% chvíli po té, co na trh přišla D4 ???) , ale o komplikace s tím spojené. Až mi motor padne na cestě na hory někde v noci na dálnici a než přijede odtahovka, tak mě smete kamion se spícím turkem za volantem, bude pozdě. Jasně, nemám čekat v autě , ale za svodidly, to se třeba cestou na Brenner bude v -20 čekat náramně. Nemluvě o zkažené dovolené... Prostě auto, kterému nemohu věřit, protože vím, že má nevyzpytatelnou konstrukční vadu, mi do baráku nesmí. Problém je, že každý si potřebuje masírovat ego v moderním autě, já mám naštěstí tuto etapu života za sebou a vesele si budu jezdit v P38 a D2 dokud mi to EU nezakáže...

Za 5 let jedna závada a to ještě detail, který se vyřešil výměnou nějaké hadičky.
Pak jsem měl rok DII V8 a bohužel černý Petr padl na jednoho z dalších vlastníků (myslím, že byl třetí po mě), tam to dopadlo prasklou hlavou,
i když jsem do auta a servisování těch věcí pod kapotou, taky nasypal pár peněz.
No a D3 jsem měl taky rok, tam jsem hned po koupi raději nechal udělat servis snad za 80 tis. jen z toho důvodu, o kterém píšeš výše... při každé jízdě jsem byl tak trochu ve stresu, jestli dojedu

O motoru 2,7 TD a všeho kolem něj jsem četl, slyšel a viděl tolik, že si myslím, že je lepší ho nemít (i když jsem ten rok projezdil bez problémů).
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Matz
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 led 2013 16:55
- auto: D3, 2x Free Td4
- Bydliště: kousek od Pernštejna
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Myslel jsem to jako kombinace: D3 + převodovka ZF (ta byla předpokládám jako AT vždy) a motor BMW …
D3 HSE tdv6 2006
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jako sorry, ale to už je fakt paranoia. Chápu všechny racionální argumenty, co tu zaznívají, statistiky, srovnání, pravděpodobnost atd. Ale říct o autě, se kterým jsem "rok projezdil bez problémů", že je lepší ho nemít, mi fakt nepřijde úplně v pořádku. A myslím, že to je důležitá součást celého toho problému. Hodně se o něm mluví, hodně se zveličuje a spousta lidí se ho tak bojí, že prožívají stres při každém kilometru jízdy. Pro ně je asi opravdu lepší do toho auta nejít, ale ruku na srdce, znáte nějaký jiný model (od jiného výrobce), který je tak spolehlivý, že můžu jezdit bez jediné pochybnosti a obavy? Těžko. Tak z toho zase nedělejme drama.moon13 píše: 04 led 2019 09:03 Vím, že to bude znít asi divně, ale z LR, co jsem měl, byl nejlepší (ve smyslu spolehlivosti) Freelander 2
Za 5 let jedna závada a to ještě detail, který se vyřešil výměnou nějaké hadičky.
Pak jsem měl rok DII V8 a bohužel černý Petr padl na jednoho z dalších vlastníků (myslím, že byl třetí po mě), tam to dopadlo prasklou hlavou,
i když jsem do auta a servisování těch věcí pod kapotou, taky nasypal pár peněz.
No a D3 jsem měl taky rok, tam jsem hned po koupi raději nechal udělat servis snad za 80 tis. jen z toho důvodu, o kterém píšeš výše... při každé jízdě jsem byl tak trochu ve stresu, jestli dojeduU D3 pro mě byla největší hrůza ta, že jsem asi po 4 měsících zjistil, že motor má natočeno tak o 150 tkm více! Prostě super kauf.
O motoru 2,7 TD a všeho kolem něj jsem četl, slyšel a viděl tolik, že si myslím, že je lepší ho nemít (i když jsem ten rok projezdil bez problémů).
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
100% spolahliva nie je ziadna technika.
Ale mala honda co mame na behanie po meste si za svoj zivot (14 rokov) vypytala menej servisu co LR za rok
Ale mala honda co mame na behanie po meste si za svoj zivot (14 rokov) vypytala menej servisu co LR za rok

- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kolik jezdíš ročně?marwak píše: 04 led 2019 09:21Jako sorry, ale to už je fakt paranoia. Chápu všechny racionální argumenty, co tu zaznívají, statistiky, srovnání, pravděpodobnost atd. Ale říct o autě, se kterým jsem "rok projezdil bez problémů", že je lepší ho nemít, mi fakt nepřijde úplně v pořádku. A myslím, že to je důležitá součást celého toho problému. Hodně se o něm mluví, hodně se zveličuje a spousta lidí se ho tak bojí, že prožívají stres při každém kilometru jízdy. Pro ně je asi opravdu lepší do toho auta nejít, ale ruku na srdce, znáte nějaký jiný model (od jiného výrobce), který je tak spolehlivý, že můžu jezdit bez jediné pochybnosti a obavy? Těžko. Tak z toho zase nedělejme drama.moon13 píše: 04 led 2019 09:03 Vím, že to bude znít asi divně, ale z LR, co jsem měl, byl nejlepší (ve smyslu spolehlivosti) Freelander 2
Za 5 let jedna závada a to ještě detail, který se vyřešil výměnou nějaké hadičky.
Pak jsem měl rok DII V8 a bohužel černý Petr padl na jednoho z dalších vlastníků (myslím, že byl třetí po mě), tam to dopadlo prasklou hlavou,
i když jsem do auta a servisování těch věcí pod kapotou, taky nasypal pár peněz.
No a D3 jsem měl taky rok, tam jsem hned po koupi raději nechal udělat servis snad za 80 tis. jen z toho důvodu, o kterém píšeš výše... při každé jízdě jsem byl tak trochu ve stresu, jestli dojeduU D3 pro mě byla největší hrůza ta, že jsem asi po 4 měsících zjistil, že motor má natočeno tak o 150 tkm více! Prostě super kauf.
O motoru 2,7 TD a všeho kolem něj jsem četl, slyšel a viděl tolik, že si myslím, že je lepší ho nemít (i když jsem ten rok projezdil bez problémů).
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Podla mna je to vcelku podarene auto. Na to jak je D4 relativně nová a ten design je fakt povedený tak sa tam toho moc nesere. Mám na něj za 3 roky najazdene 120t a okrem toho zadreneho motora len spotrebak. A motor sa zadrel Lebo som cca 80000 km neměnil olej. Tak ktore auto to vydrží ruku na srdce 
Vedla mna je velký autoservis kde robia vsetky možné auta hlavně audi a bavoraky a tie pálky za opravy su ine supy. Pre mna je to parádní pracant. A to co prejde je úlet. Včera na kysuciach som siel s malou na Ostré na lyže. Bol som jediný kto v tej totálnej kalamitě presiel bez retazi. Aj hore aj dolu. Porsche Cayene v příkopě a ostatní osobakami ledva dolů s retazami. Možno to robia tie zimaky nokiany haka...neco co tam Sú ale za mna za 1

Vedla mna je velký autoservis kde robia vsetky možné auta hlavně audi a bavoraky a tie pálky za opravy su ine supy. Pre mna je to parádní pracant. A to co prejde je úlet. Včera na kysuciach som siel s malou na Ostré na lyže. Bol som jediný kto v tej totálnej kalamitě presiel bez retazi. Aj hore aj dolu. Porsche Cayene v příkopě a ostatní osobakami ledva dolů s retazami. Možno to robia tie zimaky nokiany haka...neco co tam Sú ale za mna za 1
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to moc není, uvidíme ale, jak budeš mluvit za 4 roky, nebyl bys tady první 'hrdina'' co ho to taky potkalo...
Pokud ses rozhodl hrát tu hru na kupování odpadků, co světová ekonomika spustila v polovině minulého desetiletí, tvoje volba. Starší generace (D2, P38 ) jsou rozhodně o řád spolehlivější a i při častějších drobných opravách vzhledem k věku má výlet s nimi rozhodně větší šanci, že skončí návratem po vlastních. A pokud někomu nestačí pohodlí těchto modelů, má šanci si koupit novější s benzínovým motorem. Ale bát se auto na dálnici osolit, aby nepadnul motor, tak to není nic pro mě a asi pro žádného vášnivého řidiče...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Myslím, že je normální mít určitý obavy. Moon to asi nemyslel tak, že by jel pokaždý se staženým zadkem na pokraji nervovýho zhroucení zda to dnes dojede nebo ne, ale prostě tu obavu má. Upřímně se taky bojím s D2 víc, když mě už 4x nechala na cestě, než třeba s Passatem, přestože ty auta jsou stejně starý a dnes už mají i stejně najeto. Neznamená to ale, že celou dobu co v tom autě sedím nepřemýšlím nad ničím jiným než jak budu řešit odtah :-D
Prostě někdo sedne i do 20 let starýho auta bez jakýkoliv přípravy a vyrazí tisíce kilometrů daleko a někdo nepojede s autem který nezná ani do vedlejší vsi.
Land Rover Discovery 2 Td5
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
S D1 jsem dojel i se zlomeným rámem pouští maroka, vytrhnutou nápravou z rumunských hor, prasklou klaviaturou ventilů ze slovenska, bez serva z maďarska, prasklé hadice chlazení z albánie...
Ale můj první výlet bez servisování byl letos na ukrajinu s D3. Né, že bych nebyl lehce nervozní, ale poprvé v životě jsem si auto pojistil pro případný odtah domů:-D
Ale můj první výlet bez servisování byl letos na ukrajinu s D3. Né, že bych nebyl lehce nervozní, ale poprvé v životě jsem si auto pojistil pro případný odtah domů:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je právě ono. Já si to riziko samozřejmě uvědomuju a věděl jsem o něm od samého začátku, když jsem auto kupoval. Ale vědomě jsem se rozhodl, že ho hodlám podstoupit. O auto se snažím starat tak, aby mělo potřebnou péči a nešetřit na nesprávných místech. Jasně, že to i tak může znamenat, že budu další v řadě, ale kvůli tomu fakt nemusím jezdit po dálnici s rozklepanýma rukama, že nedojedu. A jestli mě to motivuje k tomu, abych nejezdil v létě při cestě na dovolenou 160 místo 130 a občas si dal přestávku a nechal to vychladnout, tak to fakt nepovažuju za zásadní omezení (naprostou většinu jízd mám mimo dálnice po místních cestách, kde přehřátí fakt nehrozí). Když jsem si D3 kupoval, tak určitě ne proto, abych měl jistotu o 5 nebo 7% větší, že autu vydrží motor než u auta jiného nebo staršího (to bych si mohl nechat to, které jsem měl předtím). Prostě to je auto, které z 90% splňuje všechny mé nároky a potřeby a tohle "zvýšené" riziko s motorem je prostě v tomto kontextu pro mě přijatelné. Možná budu jednou litovat, ale kvůli tomu fakt teď rychle nepoběžím auto prodat a koupit jiné, o 15 let starší.eliott píše: 04 led 2019 10:23
Tak to moc není, uvidíme ale, jak budeš mluvit za 4 roky, nebyl bys tady první 'hrdina'' co ho to taky potkalo...
Pokud ses rozhodl hrát tu hru na kupování odpadků, co světová ekonomika spustila v polovině minulého desetiletí, tvoje volba. Starší generace (D2, P38 ) jsou rozhodně o řád spolehlivější a i při častějších drobných opravách vzhledem k věku má výlet s nimi rozhodně větší šanci, že skončí návratem po vlastních. A pokud někomu nestačí pohodlí těchto modelů, má šanci si koupit novější s benzínovým motorem. Ale bát se auto na dálnici osolit, aby nepadnul motor, tak to není nic pro mě a asi pro žádného vášnivého řidiče...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ale V8Miky_CZ píše: 04 led 2019 10:36 S D1 jsem dojel i se zlomeným rámem pouští maroka, vytrhnutou nápravou z rumunských hor, prasklou klaviaturou ventilů ze slovenska, bez serva z maďarska, prasklé hadice chlazení z albánie...
Ale můj první výlet bez servisování byl letos na ukrajinu s D3. Né, že bych nebyl lehce nervozní, ale poprvé v životě jsem si auto pojistil pro případný odtah domů:-D


Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To bude díky těm gumám ode mě :-D. Jak jsi rád, že je máš, co?matooo píše: 04 led 2019 10:14 Podla mna je to vcelku podarene auto. Na to jak je D4 relativně nová a ten design je fakt povedený tak sa tam toho moc nesere. Mám na něj za 3 roky najazdene 120t a okrem toho zadreneho motora len spotrebak. A motor sa zadrel Lebo som cca 80000 km neměnil olej. Tak ktore auto to vydrží ruku na srdce
Vedla mna je velký autoservis kde robia vsetky možné auta hlavně audi a bavoraky a tie pálky za opravy su ine supy. Pre mna je to parádní pracant. A to co prejde je úlet. Včera na kysuciach som siel s malou na Ostré na lyže. Bol som jediný kto v tej totálnej kalamitě presiel bez retazi. Aj hore aj dolu. Porsche Cayene v příkopě a ostatní osobakami ledva dolů s retazami. Možno to robia tie zimaky nokiany haka...neco co tam Sú ale za mna za 1
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
upřímně nejezdil ale i přesto jsem s ní projel věci, u kterých se běžný uživatel otočí i s D1 nebo defem... ale to je na jinou diskuzi než o prasklé klice.eliott píše: 04 led 2019 10:48Ale V8Miky_CZ píše: 04 led 2019 10:36 S D1 jsem dojel i se zlomeným rámem pouští maroka, vytrhnutou nápravou z rumunských hor, prasklou klaviaturou ventilů ze slovenska, bez serva z maďarska, prasklé hadice chlazení z albánie...
Ale můj první výlet bez servisování byl letos na ukrajinu s D3. Né, že bych nebyl lehce nervozní, ale poprvé v životě jsem si auto pojistil pro případný odtah domů:-D![]()
a taky ruku na srdce, jezdil si s D3 stejně jako s D1 ??
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Disko 3 2007 265000km
Disko 4 2012 205000km

Disko 4 2012 205000km

"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je dohromady 470000km



"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Včera jsem mluvil s člověkem, co má 420000 na jednom motoru 2,7. Vyjímky existují...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com