To je odkaz na výsledky hledání, ne na nic konkrétního.
Jinak co se týká TDV6/SDV6, tak si myslím, že je rozumná volba vzít něco pěkného padlého a dát nový polomotor. Jen ta cena za auto s padlým motorem musí být adekvátní, aby to mělo smysl. Což u D4 zatím moc nepotkávám
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Když už taková investice, tak to chce něco, u čeho to má fakt smysl. Osobně bych hledal nějaké pěkné HSE..
Ještě k tomu to má "starý" motor 2.7. Ten 3.0 už je podle jiných podstatně lepší pro jízdu a úspornější.
Ale jinak vypadá pěkně, zase je sympatické, že je to pojízdné a dá se vyzkoušet zbytek auta. Teoreticky to můžeš vzít tak, že to dojezdíš dokud to pojede
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Drive nebo pozdeji budu prodavat sveho RRS 2011 hse s novym motorem. Zadny repas nebo vymena kliky. Original motor LR momentalne mam najeto 30tis. Tedy 3x vymenen olej. S repasovanou prevodovkou. Vymenen menic. A repas kompresoru. Auto denne v provozu. Cena s dph 500tis. Nikde neinzeruji ale vzhledem k tomu ze mam dalsi vozy tak muzu jedno nebo dve pustit.