byli jsme se dívat na Disco II 1999. Pán ho nastartoval (chyba, měli jsme si to udělat sami), chytl pěkně, ale chcípl. Pán tvrdil, že zapomněl přidat plyn, že když ho přidá, tak to nechcípá, že to tak prostě dělává. A že je to v pohodě. No... nevím... Hlavně protože na druhý den volal, že nám dá slevu když ho vezneme. A my že nevíme co ten motor a on najednou zase tvrdil, že to běžně nechcípá, že to bylo jen jak to dlouho stálo. Že máme dojet a zkusit to znova nastartovat za studena. Ale my nedojeli, páč jsme chytli chřipku

Auto se jinak zdálo být v dobrém stavu. Nové vyhřívané čelní sklo. Měchy jak nové. Brzdy jak nové. Koroze maličkato (no vybrousit by to asi radši chtělo hned). Přišlo mi, že to auto asi v terénu nikdy nejezdilo. Zvedlé taky nebylo. Vlastně žádné úpravy. Interiér pěkný. Jen se při jízdě při vyšších otáčkách ozýval nějaký hukot, nejspíš to byl řemen, takže v pohodě. A vyhřívaným sedačkám se moc rychle do vyhřívání nechtělo. Detail. Ale co jsem si vlastně ještě všimla - topení bylo míň účinné než v tom, ve kterém jsem seděla předtím (bylo to v jeden den). V tom bylo totiž během chviličky opravdu vedro, v tomhle ne. A to přece taky souvisí s motorem.
Zajímalo by mě, jestli se to někomu taky stalo, obvyklá závada to totiž prej není. Protože až se na to auto příští týden pojedeme zase podívat, tak už bysme měli říct, jestli ho berem, nebo neberem a ne zase, že si to rozmyslíme. To už je blbé. A možná dělám z komára velblouda a pán prostě jen málo otočil klíčkem....

Díky kluci
