Taková zajímavá chyba, auto jezdí úplně normálně. Jde do otáček, co výkonu vše v pořádku.
Chyba se projeví až po opravdu dlouhé jízdě (třeba 100km), padne do nouze a vypíše tuto chybu.
tlak paliva na volnoběh cca 25000kPa
3000 ot 120000kPa
při akceleraci 172000kPa
Potřeboval bych vědět, zda to jsou hodnoty už mezní a když se jede dlouho, zahřeje se nafta skrz zpátečku a čerpadlo už nedává takový tlak?
Házelo to více chyb, ty jsem vyřešil pročištěním kontaktů čidel, protože v nich byla nafta (tak trochu tekly proudem 2 vstřiky)
Palivový filtr je nový asi 3 měsíce.
D3 - fuel rail system pressure - too low
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
D3 - fuel rail system pressure - too low
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 - fuel rail system pressure - too low
Čerpadlo v nádrži..?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 - fuel rail system pressure - too low
Vysokotlake cerpadlo na regulaci nizkeho tlaku?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk