nechci nějak nikoho snižovat, nebo se s někým hádat, jen bych se opravdu rád dopídil pravdy o tom motoru. Člověk, od kterého jsem svýho defíka kupoval, tvrdil, že to bavor je a další člověk (vlastník autorizovaného servisu LR mimochodem) se s tím ztotožňoval, tak bych to rád nějak rozlousknul konečně... Díky za odpovědi!!eliott píše:No právě provedení vstřikování je absolutně odlišné od toho, co kdy BMW používalo. Motor TD5 se začal montovat v roce 99, resp koncem roku 98, to namená že musel začít vznikat mnohem dřív, nový motor se nevyvíjí rok . Více zde... http://www.landroverclub.net/Club/HTML/Td5engine.htm
TD5 - chřastění ventilů
Re: TD5 - chřastění ventilů
Mám de Feeka s motorem TD5 týden, rok 2002, najeto jen 64 tis. a ventily je slyšet v nízkých otáčkách. Po přidání plynu se permoníci uklidní a zvuk je kultivovaný.Jozef píše:Mám Defa TD5 2001 teprve krátce (130000km), nicméně znepokojuje mě cvrlikání či chřastění ventilů zvláště po startu při studeném motoru když přidám plyn. Po ohřátí se to vytratí, ale ne úplně. Je to normální jev ? Také mě překvapuje poměrně malý rejd oproti LandCruiseru LC 70, kterou jsem měl před tím.
Chci se taky zeptat, má Defender s motorem TD5 rozvodový řemen, nebo je to stejný jako u Disco II, tedy řetěz?
Re: TD5 - chřastění ventilů
ano je to ten isty motor.ALF píše: ...Chci se taky zeptat, má Defender s motorem TD5 rozvodový řemen, nebo je to stejný jako u Disco II, tedy řetěz?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: TD5 - chřastění ventilů
Takže, žádný rozvody jako u 300 tdi nemusím řešit?DanoDEF píše:ano je to ten isty motor.ALF píše: ...Chci se taky zeptat, má Defender s motorem TD5 rozvodový řemen, nebo je to stejný jako u Disco II, tedy řetěz?
Re: TD5 - chřastění ventilů
nie nemusis.ALF píše:Takže, žádný rozvody jako u 300 tdi nemusím řešit?DanoDEF píše: ano je to ten isty motor.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: TD5 - chřastění ventilů
DanoDEF píše:nie nemusis.ALF píše: Takže, žádný rozvody jako u 300 tdi nemusím řešit?
DanoDef: Dík za info.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: TD5 - chřastění ventilů
Pani nemate nahodou niekto info ake maju byt vole vo ventiloch . Rad by som si to nastavil ale neviem sa kt omu dostat mam Disco I 300tdi 1998. A ako zistim ktory je saci a ktory vyfukovy
dik
dik
Real Land Rover is built, not bought
- Hitman
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 čer 2007 08:58
- tel.: 732950592
- auto: def 2,8btdi
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: TD5 - chřastění ventilů
ventily se dají poznat podle potrubí , ale jinak by měl byt vetší sací ventil, vůle to si nejsem jistý na 200tdi jsem našel 0,2mm na oba ale taky jsem našel 0,15mm, ja mam 0,2 mm a jsou ty ventily slyšet ve vyšších otáčkách
mobil: 732950592
Re: TD5 - chřastění ventilů
Někde jsem tu kdysi čet, že má Td5 čtyři žhavící svíčky, co je to za blbost, muže mě to někdo vyvrátit, nebo objasnit ? Nechci zakládat nové vlakno, tak se omlouvám.
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
Re: TD5 - chřastění ventilů
... nie je to blbost je to hola pravda. Naco 5.tulda píše:Někde jsem tu kdysi čet, že má Td5 čtyři žhavící svíčky, co je to za blbost, muže mě to někdo vyvrátit, nebo objasnit ? Nechci zakládat nové vlakno, tak se omlouvám.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: TD5 - chřastění ventilů
Nejsem motorář a diesel jsem nikdy neměl, ale bral bych, že co válec to žhavící svíčka ? Co vedlo konstruktéry k tomu, aby o ni jeden hrnec ochudili ? Menší odběr proudu při žhavení ? Asi budu za blba, ale fakt nechápu, je to běžný i u jiných motorů ?
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: TD5 - chřastění ventilů
tulda píše:Nejsem motorář a diesel jsem nikdy neměl, ale bral bych, že co válec to žhavící svíčka ? Co vedlo konstruktéry k tomu, aby o ni jeden hrnec ochudili ? Menší odběr proudu při žhavení ? Asi budu za blba, ale fakt nechápu, je to běžný i u jiných motorů ?
Běžné to u ostatních motorů není.Anglický humor .... Myslím,že toho je na LR víc k pousmání a proto ho mám rád
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: TD5 - chřastění ventilů
... Rudo bodujes.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".