#26
Příspěvek
od Acon » 08 črc 2009 13:06
tak neviem. Nechcem otvárať ďalšiu tému. Po výmene káblov, reg. ventilu pred turbom sa problém akože vyriešil. No teraz, keď prišli teplá a navyše ťahám 1,5t príves, všetko je Ok do chvíle, ked teplota mierne stúpne nad normál. Kým je ručička teplomeru vodorovne, všetko je OK. Akonáhle len o mm stúpne občas to cukne. Ak je vonku teplo, navyše idem do kopca, teplota o niečo stúpne a čím viac je hore, tým viac to vynecháva až to nakoniec prechádza do nejakého núdzového režimu, kedy stratí výkon, nejde do otáčok. Vždy mi vyletí teplota na max, rozsvieti sa kontrolka teploty a ručička spadne. Zostáva to tak až do vypnutia motora. Po následnom naštartovaní (všetko v priebehu 15-20s) je teplota OK, ale po rozjazde zasa mierne stúpne a som zasa tam. Ak sa dostanem na rovinu a teplota zasa klesne na normál, všetko funguje ako má. Podotíkam, že nejde o teploty, ktoré by sa dali považovať za prehriatie. Ručička sa dostane max medzi 1/2 a červené pole ( 50 minúta na hodinkách). Skúšal som postáť a na N postupne pridávať plyn. Pri cca 2800ot má motor kolísavé otáčky. Môže to byť aj snímač otáčok, ale pri zaťažení to robí v akýchkoľvek otáčkach. A potom tá teplota. Cítim sálanie tepla pri pedáli plynu. Úplne je to tam horúce a musím si pustiť vetranie na nohy. Kontrolka teploty oleja v prev. sa mi nerozsvietila ale je funkčná. Môže to súvisieť s teplotou prevodovky?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.