Nie je to nutnosť, ale vyzerá to dosť zvláštne, keďže je to koleso o dosť väčšie, tak je ako keby utopené a ano, v teréne to zdvíham, ale iba ak je to potreba - kvôli kĺbom.Vladicek píše: 25 bře 2019 12:01 Omlouvám se za neznalost, ale trochu mi uniká, proč to vozíte tak zvednutý. To kolo přece není větší o 55mm, nebo jo? Já měl zato, že tam je nějaká rezerva, takže třeba 265/65r18 se tam vejde bez omezení. No a Vy máte 275/65r18 a vozíte to o 55mm výš.
Je to jen o pocitu, nebo nutnost?
A v terénu to ještě zvednete, nebo jezdíte prostě pořád nastejno?
Díky, těmhle přepočtům prostě moc nerozumím![]()
D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Moderátor: Miky_CZ
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Tak všem moc díky, nakonec tedy nahodím na kola Compomotive (až přijdou z Anglie) Coopery STT PRO, teď jen kde je koupit, máte někdo dobrého dodavatele?
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošelBenjamin píše: 25 bře 2019 12:28 Třeba pomůže: viewtopic.php?p=396878#p396878
Jezdím 265/65-R18 na standardních LR D3 discích + 30mm podložky. Drhlo to kousek o výstupky na rámu v zadní části předního podběhu (zaříznuto, zavařeno - ale mám MY2010, tedy předfacelift - ty po faceliftu to mají tuším už trochu jinak) a o jeden šroub, který drží plasty, v přední časti předního podběhu.
Jezdím ve standardní výšce. Zvedám pouze v terénu. Když umře kompresor, sedne si to na plastové podběhy a dře to o ně při jízdě.
Benjamin![]()

No jdu shánět Cooper STT PRO

Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Poslední dotaz - do velkého techničáku jste to asi nikdo nedávali, co?
A měl už někdo tu smůlu, že by na takových kolech boural a řešil pojišťovnu?
A měl už někdo tu smůlu, že by na takových kolech boural a řešil pojišťovnu?
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
nie a nieVladicek píše: 25 bře 2019 23:38 Poslední dotaz - do velkého techničáku jste to asi nikdo nedávali, co?
A měl už někdo tu smůlu, že by na takových kolech boural a řešil pojišťovnu?

bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
skús www.oponeo.cz
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Taky jsem na ně koukal, mají vyšší rychlostní index a ještě jsou levnější. Na fóru jsem zkušenosti nenašelpatrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264

Našel jsem nějaké hodnocení na netu:
https://www.youtube.com/watch?v=ucjHG--evxw
https://www.youtube.com/watch?v=bHyVco3Df1I
Kluci v americe je dost chválí, poměr cena výkon pro ně ideální
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Mám ich na Forde a sú do terénu bezkonkurenčné. Nevýhoda je väčšia hlučnosť. Oproti nim sú STT tiché ako vánokpatrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264

bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Se priznam, ze vic nez jako MT mi pripadaji podobne na T3.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
A co na mokru třeba? Nebo na sněhu/ledu? Chápu, že MT na ledu nebude nikdy ideální, ale zase Ty máš super výhodu, že to můžeš porovnatThomasSK píše: 26 bře 2019 09:51Mám ich na Forde a sú do terénu bezkonkurenčné. Nevýhoda je väčšia hlučnosť. Oproti nim sú STT tiché ako vánokpatrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264![]()

Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Nevím, jak ty tvoje compy, ale ty raidy nejdou s podložkami vůbec Vláďo použít, protože aby nedrhly, mají v mistě brzdiče udělaný prolisVladicek píše: 25 bře 2019 23:28Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošelBenjamin píše: 25 bře 2019 12:28 Třeba pomůže: viewtopic.php?p=396878#p396878
Jezdím 265/65-R18 na standardních LR D3 discích + 30mm podložky. Drhlo to kousek o výstupky na rámu v zadní části předního podběhu (zaříznuto, zavařeno - ale mám MY2010, tedy předfacelift - ty po faceliftu to mají tuším už trochu jinak) a o jeden šroub, který drží plasty, v přední časti předního podběhu.
Jezdím ve standardní výšce. Zvedám pouze v terénu. Když umře kompresor, sedne si to na plastové podběhy a dře to o ně při jízdě.
Benjamin![]()
, je super. Jen jsem si upřímně nebyl jistý, jestli u Tebe nedělají rozdíl ty podložky = já budu mít 18" bez podložek, tak to mě trochu zmátlo.
No jdu shánět Cooper STT PRO![]()
- maniac
- Příspěvky: 349
- Registrován: 01 kvě 2012 12:20
- tel.: 725054218
- auto: D III OFF, D III
- Bydliště: v autě
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.Vladicek píše: 24 bře 2019 17:09No ideální by bylo, aby X lifter nafoukal zbylé měchy na maximum, to by trochu pomohlo. Jinak senzory - pokud tomu rozumíš a máš diagnostiku, tak to asi není velký problém, ale pro neznalého když Ti auto spadne na dorazy a zahlásí chybu, tak můžeš být zbytečně v pytli. Což by X-Lifter mohl řešit.Rennie píše: 24 bře 2019 16:38 Problém se senzory je to nejmenší bych řekl ale když ti prdne mech někde v divočině tak dojet s vetsi pneu někde k cestě může být velký problem
Zpátky k tématu - pokud měch prdne Tobě, tak se k cestě dostaneš nebo ne?
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinakmaniac píše:Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.Vladicek píše: 24 bře 2019 17:09 No ideální by bylo, aby X lifter nafoukal zbylé měchy na maximum, to by trochu pomohlo. Jinak senzory - pokud tomu rozumíš a máš diagnostiku, tak to asi není velký problém, ale pro neznalého když Ti auto spadne na dorazy a zahlásí chybu, tak můžeš být zbytečně v pytli. Což by X-Lifter mohl řešit.
Zpátky k tématu - pokud měch prdne Tobě, tak se k cestě dostaneš nebo ne?
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- maniac
- Příspěvky: 349
- Registrován: 01 kvě 2012 12:20
- tel.: 725054218
- auto: D III OFF, D III
- Bydliště: v autě
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....Rennie píše: 26 bře 2019 21:51No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinakmaniac píše:
Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky )
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Myslím, že ani ty moje compy nejdou použít s podložkami, to máš Jirko asi pravdu. Já jsem chtěl jen říct, že jsem si nebyl jistý jak Benjiho zkušenost bude právě pro mě přenositelná = jak ty jeho podložky ovlivňují, kde to škrtá a kde nexxx píše: 26 bře 2019 19:10Nevím, jak ty tvoje compy, ale ty raidy nejdou s podložkami vůbec Vláďo použít, protože aby nedrhly, mají v mistě brzdiče udělaný prolisVladicek píše: 25 bře 2019 23:28
Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošel, je super. Jen jsem si upřímně nebyl jistý, jestli u Tebe nedělají rozdíl ty podložky = já budu mít 18" bez podložek, tak to mě trochu zmátlo.
No jdu shánět Cooper STT PRO![]()

Půjdu asi do STT PRO, tak pak sem hodím nějaký fotky, jak to vypadá na compomotive. Ale až koncem dubna, anglánům to trvá poslat

Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Mám podobnú skúsenosť a nakoniec pomohlo auto trochu pridvihnúť vpredu a vzadu zdvihákom a nafúklo sa.maniac píše: 26 bře 2019 22:06Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....Rennie píše: 26 bře 2019 21:51 No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky )![]()
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
Tak to jsem špatně pobral. Mě když to párkrát spadlo do nouze stačilo zdechnout a znovu nastartovat. Tenhle případ si musim zapamatovat kdyby náhodoumaniac píše:Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....Rennie píše: 26 bře 2019 21:51 No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky ) [emoji23]
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost
To by chtělo porovnat ET Compomotivů a ET mých orig disků + 30mm podložky...nicméně na 95% mají compomotivy nižší ET než moje disky v kombinaci s podložkami = jsou "více dovnitř" = budou méně dřít o podběhy, když auto úplně spadne (protože mně to dře trochu u lemů na vnější straně podběhů) ale zase možná budou v rejdu o to více dřít o výstupek na rámu..Vladicek píše: 26 bře 2019 23:17 .. Já jsem chtěl jen říct, že jsem si nebyl jistý jak Benjiho zkušenost bude právě pro mě přenositelná = jak ty jeho podložky ovlivňují, kde to škrtá a kde ne.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz