Hoj, mám dotaz - pravděpodobně se rozloučila jednota EAS, ale rád bych si ověřil nějaké drobnosti než ji odepíšu.
Auto bylo přivezený včera, takže nemám možnost z užívání to posoudit, proto se ptám.
Takže auto mělo mrtvou baterku, výměna baterky a auto nahlásilo air sus inactiv. Točení volantem levý pravá nepomohlo. Potíž byla v tom, že na centrální konzoli nesvítí žádní kontrolka ovládání podvozku, na tlačítka nereaguje, kompresor není slyšet ani když se sundá kryt. (auto drží nafoukaný) ale nic víc se s podvozkem neděje.
Diag Icarsoft930 čtečka LR vidí vše, krom položky Air susp, kde píše ECU Fault, VA signal Fault, CAN Bus Fault . Ale live data jsou čitelní, různé výšky podvozku a další drobnosti.
Jednotku jsem vyndal, prostříkal konektory, +12 má na přívodu
No a kdyz se trošku pomačkala na mikroprocesor, tak se sem tam trošku rozsvítili kontrolky na panelu a zase zhasly..
Takže je správná úvaha, že tato jednotka už má nárok a je třeba nahradit za jinou?
Je nutné nějaké HW nástroje pro reset nové jednotky a pod nebo stačí připojit a pojede?
L322 Air sus inacn. - dotaz
- pooh
- Příspěvky: 710
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: L322 Air sus inacn. - dotaz
CAN bus fault kludne moze znamenat ze problem je inde. EAS je inaktiv, lebo nieco z dolezitych komponentov ako ABS, SAS, alebo prevodovka mali nejaku chybu. A to kludne aj kvoli mrtvej baterky. Takze pozri vsetky jednotky powertrainu a povymaz vsetky chyby a pozeraj ci sa nieco vrati.
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM