
Mam tu trochu vaznejsi problem z p38ckou.
Uz davnejsie pozorujem spotrebu oleja a teraz je to uz aj vyditelne okom pri vysokych otackach.
Prejavovalo sa to coraz viac ovsem nie naraz.
Sprvu som to mysle ze je to normalne na starsie auto ale teraz mam spotrebu 2l oleja na celu nadrz.(v terene)
Zo zaciatku som pozoroval na olejovom vyku aj bielu plasku ale bral som to kratke jazdy ze to moze byt z toho.Vody mi nechyba pokial nedolejem na risku.
Mam zhruba 4cm od spodku nadrzky.
Mam trochu strach co sa pise na fore o vlozkach motora ze praskaju.Tak teraz neviem ci sa pustit do repasu motora alebo kupit druhy motor..
Motor nestratil ani tah ide pravidelne ani cez vyko motora nedycha hadice chladiacej niesu natlakovane...

Mam este chut kupit merac tlakov na aliexprese ci nieje netesnost na kruzkoch alebo aky postup zvolit....

Mam podozrenie na piesty vlozky(horsi prilad)
Tesnenie hlavy gugera ventilo(lahsi pripad) co je menej pravdepodobne.Ked prdne tesnenie malo by tlakovat chladiaci system a robyt emulziu v kvapaline alebo sa mylim?