Chiptuning na td5 za 7800

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Chiptuning na td5 za 7800

#1 Příspěvek od low » 20 říj 2008 15:16

v praze do stredy vice info u mne 603462950, overena firma, ted chipujou jendovi defika

Uživatelský avatar
Dusan
Příspěvky: 1055
Registrován: 03 srp 2008 23:19
auto: LR Defender 110 TD5

#2 Příspěvek od Dusan » 20 říj 2008 16:05

S dani? Kolik to pak dava?

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Honza_offroad » 20 říj 2008 17:05

umis i starsi (non flash) jednotky?
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od low » 20 říj 2008 17:10

nechci pochybovat o vasi inteligenci, ale kdyz pisu, ze vice info na mem mobilu, tak je to tak, ze to sem necchci psat, proc je vice mene jasne. Ja to nedelam, ani z toho nemam provizi, je to jen co jsme nahodou sehnali a je to tak jak pisu :) ta tak. Btw nevim co je nonflash jednotka :)))

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od low » 20 říj 2008 17:12

BTW aby nevznikla mylka, nejsem Admin jakoze David hula z nove paky, jen mam administratorska prava

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Honza_offroad » 20 říj 2008 17:50

ok rozumim... :wink:

non flash jednotka byla u prvnich TD5tek myslim do 2000 = neni mozne prehrat ji, ale musi se z ni vyndat a vymenit chip.

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#7 Příspěvek od Stavros » 21 říj 2008 08:20

ja to asi potrebuju, ne? :D Hlavne, abych nemenil ty ridici jednotky a jiny soucasti jak erik. :D

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od low » 21 říj 2008 10:05

honza: ne nedelaj, jen programujou, ale existuje firma, ktera dodava blackbox, a tam by to melo byt jedno ze to ma chip a pripojuje se to jako bypass (kdykoliv se da odmontovat)

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od erik » 21 říj 2008 10:36

Stavros píše:ja to asi potrebuju, ne? :D Hlavne, abych nemenil ty ridici jednotky a jiny soucasti jak erik. :D
Jak erik. Proc erik. Kdy...? :D

Trochu rekapitulace..
1. jednotka 136k byla trochu dele- asi 4 hod pod vodou/po zpetne zrcatko/
2. jednotka 180 k v horku odesla/ dalsi zivel/
3. jednotka 122 k - tu mam v zaloze a je plne funkcni. Podle mne nejlepsi varianta na bezny provoz i provoz v terenu /mimo pisek- tam je cip opravdu citit/
4. jednotka 171 k - ta tedka funguje super/poloosy jsou duty../

Trochu pouceni
cipovanou jednotku povazuju za optimum jen v pripadku, ze se da prepinat vykon a pokud se nekdo chysta do pisku ... inac su to zbytocne vyhodene peniaze za cip , poloosy, etc..
:Ja blb:

A jeste jedno srovnani>
Na zacatku zari jsem jezdil na Slovenske Sahare /jiz popisovany Handikemp/.
Emo Baumgartner testuje Santanu a na okruhu, kde se zacatkem listopadu pojede Baja Slovakia, mi ji pujcil k porovnani s Defikem.
Prvni co mne zarazilo, byl slaby vykon motoru, ktery nebyl schopen v pisku reagovat na plyn a to perovani? Jako na houpacce.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Dusan
Příspěvky: 1055
Registrován: 03 srp 2008 23:19
auto: LR Defender 110 TD5

#10 Příspěvek od Dusan » 21 říj 2008 11:17

Proboha, kde jsi ji pekl, ze odesla horkem? :-)

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od erik » 21 říj 2008 12:44

Dusan píše:Proboha, kde jsi ji pekl, ze odesla horkem? :-)
Jel jsem z Podkarpatske Rusi a u Plesivce-Vychodni Slovensko bylo tak 34 gradusov . A ta moje prevodovka hrala a do kabiny mi zespodu val passat jak horky fen. ...a jednotka se spalila. Opravdu nevim, jestli to bylo tim, jak popisuju nebo necim jinym. Vim vsak, ye jsem yadnou jednotku nikdy neplatil, bo se to stalo v zaruce a auto mi odtahli bez nakladu do Blavy tj asi 350km...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Dusan
Příspěvky: 1055
Registrován: 03 srp 2008 23:19
auto: LR Defender 110 TD5

#12 Příspěvek od Dusan » 21 říj 2008 12:49

34 neni horko, to spis nejaky soubeh nahod. tezko rict.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#13 Příspěvek od Stavros » 21 říj 2008 13:56

ja vim cim to bylo, to je proste Land Rover. :D

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#14 Příspěvek od RudaK » 21 říj 2008 14:08

A jeste jedno srovnani>
Na zacatku zari jsem jezdil na Slovenske Sahare /jiz popisovany Handikemp/.
Emo Baumgartner testuje Santanu a na okruhu, kde se zacatkem listopadu pojede Baja Slovakia, mi ji pujcil k porovnani s Defikem.
Prvni co mne zarazilo, byl slaby vykon motoru, ktery nebyl schopen v pisku reagovat na plyn a to perovani? Jako na houpacce.[/quote]







Todle mohu potvrdit,páč jsem jel jako pasažér a málem si překous jazyk. " Pomalu a ještě skok jak na Taxisu. A to jsem byl zvykléj,páč jsme přesedli od Tomáše Tomečka s hrozně pomalé tatry :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
p.s. První skok - přesednutí , Druhý skok - rychlost , Třetí skok - jazyk v ohrožení. :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1811
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od DjALF » 21 říj 2008 16:12

Ten podvozek u Santany je takle normal. Hrozna houpacka.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Luboš M. » 21 říj 2008 16:48

Tady jsem taky něco našel: http://www.evolveyourcar.com/results.as ... &x=79&y=15
Sice je to Evolve, prodávám od nich set-top-boxy a MP3 a celkem držej :lol:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Luboš M. » 21 říj 2008 16:51

Jinak já mám tohle: http://abrieb.de/index.php?cat=c520_Def ... 550a5d3515
Píšou 20% navíc. Možná to mám nějaký pošahaný ale zdá se mi že to jde jen líp za plynem jinak nic. Musím sednout do jiného Defa abych to porovnal :|
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Miloš II » 21 říj 2008 17:34

low píše:honza: ne nedelaj, jen programujou, ale existuje firma, ktera dodava blackbox, a tam by to melo byt jedno ze to ma chip a pripojuje se to jako bypass (kdykoliv se da odmontovat)
No a která to je? Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od low » 21 říj 2008 17:56

kdybych si to pamatoval tak to napisu, vim ze mne psal jedna smsku, abych tam zavolal :-))) najdu v mobilu snad. ha nasel tunekit.cz

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#20 Příspěvek od Jenda » 21 říj 2008 23:31

Mam pry 30koniku navic a auto ma gule :D Tedy taha odspoda.Pry mi to doladej jak budu chtit.Taky je u toho za 500kc prenositelnost na dalsi karu.Jinak jsem to jeste nemel cas vyzkouset.Tak uvidime.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Odpovědět