![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pri jazde s uzavretym diferakom po asfalte trpi aj zvysok pohonu. Poloosy, kardany. Pouzivanie by som obmedzil max na dojazd do servisu.
Moderátor: Acon
Diagnostika? Při zvednuté zadní nápravě se zadní kola točí stejným směrem, jak kdyby tam byla jedna dlouhá "polo"osa. Právě mi není jasné, co se na tom bezúdržbovém systému mohlo pokazit. Takže bude jasno až po vyndání.teslo píše: ↑03 čer 2019 11:21 detroit truetrac nieje zamykaci diferencial. Takze ak je "zamknuty", tak sa v nom nieco vzpriecilo - tzn. zlomilo. Ako prebiehala diagnostika, ze je to zadny diferak a nie napr. medzinaprava? Truretac je povazovany za celkom pevny diferak. Ak skutocne odisiel, tak ma zaujima ako (ak to bude mozne)Aj situacia, aj co sa mu stalo
D.
![]()
pri jazde s uzavretym diferakom po asfalte trpi aj zvysok pohonu. Poloosy, kardany. Pouzivanie by som obmedzil max na dojazd do servisu.
Skusal si jedno koleso pridrzat? Truetrac je v podstate diff s obmedzenou svornostou a moze tocit odlahcene kolesa jednym smerom.
Akou racnou? Chces povedat, ze rukou nedokazes pretocit koleso, ale racnou ano? Len dufam, ze mas "pevnostne" unasace a tahas to za tu velku centralnu maticuMiras1 píše: ↑03 čer 2019 17:54 Tak nakonec jedno kolo jde hodně ztuha! pootočit, druhé už pak vyloženě hrubou silou ráčnou za doprovodu zvuků z diferáku. Takže úplně 100% kouslé to není. Co mě ještě překvapuje - myslel jsem, že vzhledem k symetrii to půjde na obě strany při stejných podmínkách stejně (jedno zadní kolo na zemi, druhé ve vzduchu). Dá se na tom truetracku štelovat svornost? A ještě pro každou poloosu zvlášť? Pokud jo, jak na to? Po vyndání jedné poloosy je to druhé kolo v pohodě. Dík.
Jak se ten střední LSD při prokluzu třeba na sněhu chová?masar píše: ↑14 pro 2021 06:56 Měl jsem auto jako ty, šel jsem cestou:
1) uzávěrka mezinápravy
2) zadní samosvor
3) přední samosvor
4) samosvor do mezinápravy
Ikdyž ve 4) jsem šel do samosvoru kvůli změně auta, kde se řešilo opět dodělání uzávěrky a repas, takže jsem tam nechal rovnou nacpat i ten samosvor. Za mě teda primárně dodělat uzávěrku a pokud na to máš, tak i samosvor. Jen do samosvoru bych asi našel. Jedna věc je jen samosvor v nápravě místo uzávěrky, ale mezinápravu bych chtěl mít možnost zavřít manuálně.
Ano, varianta "all in" je jedna z možností.. repas + všechna nabízená zlepšení + ATB (když už to člověk musí řešit...). Člověk by pak měl tak nějak vystaráno na "věky". Ale je to za raketu a já si dokážu představit jinačí použití těch peněz.masar píše: ↑14 pro 2021 06:56 Ikdyž ve 4) jsem šel do samosvoru kvůli změně auta, kde se řešilo opět dodělání uzávěrky a repas, takže jsem tam nechal rovnou nacpat i ten samosvor. Za mě teda primárně dodělat uzávěrku a pokud na to máš, tak i samosvor. Jen do samosvoru bych asi našel. Jedna věc je jen samosvor v nápravě místo uzávěrky, ale mezinápravu bych chtěl mít možnost zavřít manuálně.
No nadává na to, protože musí "myslet" na to, kdy kterou uzávěrku použít = musí umět aspoň trochu předvídat co ho v terénu čeká a někdo je holt "líný"... pokud máš všude samosvory - nemyslíš na nic a jedeš - to asi tak stručně... Mám Defa a D3 a s obojím jezdím terénem - v Defovi se musí přemýšlet... v D3 strčíš prst do nosu, navolíš program a jedešvinicpp píše: ↑15 pro 2021 04:30 Prosim o vysvetlenie. Čo je teda lepšie? samosvor alebo uzavierky? Kamos ma staršie Géčko, 3x manualne uzávierky a nadava na to. Ale prečo? Ved to v terene musí byt super ked sa všetko mechanicky zamkne a proste sa to "musí" všetko točit naraz. To je predsa ciel nie? Či aka je nevyhoda?