L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
- teekey
- Příspěvky: 76
- Registrován: 04 kvě 2018 23:35
- auto: RR L322 (V8)
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
Dalsi radosti s L322 (v8 / 210kw / LPG). Ztraci se chladici kapalina, ktera kape pod auto. Neni to vzdy, nekdy nic a pak louze spotreba asi 1L na 1000-2000km. Dnes po zaparkovani jsem chtel mrknout kolik je chadici kapaliny, jestli netreba dolit a po jemnem pootoceni zacala voda tryskat skrze vicko. Olej nepribyva, na olejovem vicku nic neni, co by davalo znamenat, ze by se voda dostavala do oleje. Auto ma LPG, ale k vode me jeste cichat nenapadlo, jestli nedochazi k tlakovani kvuli plynu.
Koukal jsem, ze bych vymenil prozatim alespon vicko nadrzky chladici kapaliny, ale jsou dve verze 1.4bar a 2.0bar, nema nekdo zkusenost?
Zkusim asi jezdit chvili jenom na benzin a uvidime jestli tam bude zmena.
Koukal jsem, ze bych vymenil prozatim alespon vicko nadrzky chladici kapaliny, ale jsou dve verze 1.4bar a 2.0bar, nema nekdo zkusenost?
Zkusim asi jezdit chvili jenom na benzin a uvidime jestli tam bude zmena.
Zubní pasta s výtažky Aloe-Vera - www.zubnipasta-aloevera.cz
-
- Příspěvky: 15215
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
Jestli jsi otevíral víčko expanzky na horkém motoru, tak buď rád, že tě to neopařilo. Že je za provozu motoru v soustavě mírný přetlak je úplně normální, proto se taky všude píše, že při otevírání expanzky na horkém motoru hrozí opaření, jak to vyfoukne trošku horké vody nebo páry.
Jestli ti to teče někam pod auto, tak to nejspíš někde netěsní, a na to je jediné řešení - zanořit se do motoru a hledat. Nebo to dát do servisu. A to co nejdříve, než se to podaří pořádně uvařit, nebo se díra kterou voda utíká zvětší a vyteče voda podstatně víc. Potom hrozí poškození motoru.
Další možnost, horší, je že to tlakuje do systému chlazení a potom to odfukuje víčko na expanzce, nebo to víčko, respektive ventil v něm, může být špatné a neudrží přetlak.
Jestli ti to teče někam pod auto, tak to nejspíš někde netěsní, a na to je jediné řešení - zanořit se do motoru a hledat. Nebo to dát do servisu. A to co nejdříve, než se to podaří pořádně uvařit, nebo se díra kterou voda utíká zvětší a vyteče voda podstatně víc. Potom hrozí poškození motoru.
Další možnost, horší, je že to tlakuje do systému chlazení a potom to odfukuje víčko na expanzce, nebo to víčko, respektive ventil v něm, může být špatné a neudrží přetlak.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
A nebo ma jen dirku v chladici a unika mu para, ale to muze byt hodne veci. Dulezite je najit odkud to tece, kdyz mas vodu pod autem
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
Tlak za tepla je normální, bude to chtít vyměnit pár chronicky známých těsnění a namontovat termostat na nižší teplotu, aby materiál těsnění tak rychle nedegradoval.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- teekey
- Příspěvky: 76
- Registrován: 04 kvě 2018 23:35
- auto: RR L322 (V8)
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
s tim unikem je to prave nepravidelne, tak se to tezko hleda. V servise zatim nebyly schopni "pozorovanim" prijit na to odkud by to mohlo tect. Protoze to jde na zem, tak jsem trochu ocekaval bud netesnost a nebo tlakovani a potom unik pres nejslabsi clanek. Podle prvniho ohledani to nevypada na tesneni pod hlavou apod., nejbliz se trefil asi eliott. Mozna to nakonec dopadne tak, ze k eliottovi pojedu nejen na velky olejovy servis, ale prida se i tohle.
Zubní pasta s výtažky Aloe-Vera - www.zubnipasta-aloevera.cz
- teekey
- Příspěvky: 76
- Registrován: 04 kvě 2018 23:35
- auto: RR L322 (V8)
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
tohle vypada taky zajimave:
https://www.youtube.com/watch?v=BZT9g30TJus
https://www.youtube.com/watch?v=BZT9g30TJus
Zubní pasta s výtažky Aloe-Vera - www.zubnipasta-aloevera.cz
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
To je taky jeden z nejčastějších úniků kapaliny.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
No jasně, a ten dekl pod frémou převodovky, ten je taky fajn
.


Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
JJ ten je moc fajn.
- teekey
- Příspěvky: 76
- Registrován: 04 kvě 2018 23:35
- auto: RR L322 (V8)
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
problem nejspis vyresen, vymena tesneni pod sanim - viz zde a instalovan termostat 80°C
Zubní pasta s výtažky Aloe-Vera - www.zubnipasta-aloevera.cz
Re: L322 (V8) unik chladici kapaliny a tlakovani
Zdarec chlapi,
jsem tady poprvé, tak nevím kam to správně napsat, zlobí mě moje L322 4.4 lpg, potřeboval bych někoho kdo se v tom vyzná nejlépe z Vysočina konkrétně Velké Meziříčí.
Mám ji asi týden zatím v poho až do dnes, po cca 20km jízdě bez zastávky jsem dojel na křižovatku a kouřilo z pod kapoty, byla to prasklá hadice vzadu skoro pod palubkou, ale netuším kdy praskla během těch 20km. Hadici jsem vyměnil, od té doby to buble,tlakuje nebo vře, nevím o přesně... Tak si říkám jestli je tam někde bublina ještě a nebo spíš těsnění pod hlavou...
A ještě tam mám nějáke eletrické mouchy, tak kdyby někdo věděl o někom budu moc vděčnej. díky všem
775306566
pestavm@gmail.com
jsem tady poprvé, tak nevím kam to správně napsat, zlobí mě moje L322 4.4 lpg, potřeboval bych někoho kdo se v tom vyzná nejlépe z Vysočina konkrétně Velké Meziříčí.
Mám ji asi týden zatím v poho až do dnes, po cca 20km jízdě bez zastávky jsem dojel na křižovatku a kouřilo z pod kapoty, byla to prasklá hadice vzadu skoro pod palubkou, ale netuším kdy praskla během těch 20km. Hadici jsem vyměnil, od té doby to buble,tlakuje nebo vře, nevím o přesně... Tak si říkám jestli je tam někde bublina ještě a nebo spíš těsnění pod hlavou...

A ještě tam mám nějáke eletrické mouchy, tak kdyby někdo věděl o někom budu moc vděčnej. díky všem
775306566
pestavm@gmail.com