Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Blok se zacne kroutit jako do rotace. Z duvodu toku vody. Ktera neni a nikdy nebude vedena v bloku stejne tepla. A navic tento blok je hodne na hrane materialove a ulozeni 6valcove kliky v bloku pouze 4x je proste malo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
K tomu chlazení, kdesi jsem našel, že při vývoji TD5ky kompletně předělávali průtok vody blokem - místo podél napříč, nebo něco podobného, protože to nefungovalo pořádně, a přišli na to až na prototypech. Dovedu si představit, že tohle je něco podobného, akorát na to nepřišli, protože v menším autě to nevadí. Ono změnit něco na odlitku pro blok není vůbec jednoduché.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6506
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já myslím, že to je trochu nerealistické, neb ten blok bude asi zkroucený nejvíc v okamžiku zátěže a nerovnoměrného teplotního zatížení, když pak auto zastavíš a rozebereš tak může bejt zase v lajně. To byl už taky takovej nápad, udělat třeba uložení větší vůli, resp. řešit jinak, ale těžko nechat kliku tlouct za studena a čekat, až se to hezky prohne a uklidní .
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No já se ptal proto, že se říká že se prohýbá blok, ale jestli to někdo fakt viděl, nebo přímo měřil, že to tak je. Abychom se bavili o faktech. Kokešek na to už odpovídal, že se kroutí do rotace - předpokládám, že to viděl na vlastní oči.. tedy to bude fakt.Hanys_a_Kaca píše: ↑13 zář 2019 08:33Já myslím, že to je trochu nerealistické, neb ten blok bude asi zkroucený nejvíc v okamžiku zátěže a nerovnoměrného teplotního zatížení, když pak auto zastavíš a rozebereš tak může bejt zase v lajně. To byl už taky takovej nápad, udělat třeba uložení větší vůli, resp. řešit jinak, ale těžko nechat kliku tlouct za studena a čekat, až se to hezky prohne a uklidní .
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
DiscoDrak, niekto si dal skontrolovat kluku po prasknuti:
https://www.4x4community.co.za/forum/sh ... ost3745430
Zaujimave na tom je ze ten motor sa pouziva v inych autach a tam kluka nepraska.
Mohlo by to byt vahou/zatazou ale nepouziva sa ten motor aj vo Fordoch (pickupoch)?
Moze to byt inym chladenim v LR?
https://www.4x4community.co.za/forum/sh ... ost3745430
Zaujimave na tom je ze ten motor sa pouziva v inych autach a tam kluka nepraska.
Mohlo by to byt vahou/zatazou ale nepouziva sa ten motor aj vo Fordoch (pickupoch)?
Moze to byt inym chladenim v LR?
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6506
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já nevím kde přesně ta klika nepraská? jestli v těch jaguárech, co jich je plná inzerce na západě s poznámkou "engine failure" ? V hdi je právě podle mne i blok i klika trochu odlišná, a to trochu bude možná zásadní, je tam i jinak řešený "engine management" ve smyslu vyhodnocování dat a řízení dávek paliva...
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ono to je asi trochu podobný u 2,7 CRD který v MB najede mnoho ve sprinteru ale v Jeepu mají hroznou pověst i když tam klika nepraská ale sere se jinak
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
marianh píše: ↑13 zář 2019 09:27 DiscoDrak, niekto si dal skontrolovat kluku po prasknuti:
https://www.4x4community.co.za/forum/sh ... ost3745430
Zaujimave na tom je ze ten motor sa pouziva v inych autach a tam kluka nepraska.
Mohlo by to byt vahou/zatazou ale nepouziva sa ten motor aj vo Fordoch (pickupoch)?
Moze to byt inym chladenim v LR?
Fíííha - super studijní materiál!! Díkec...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Němec co mi prodával motor a měj jich tam hafo říkal že v jagu se to tak nesere protože je lehčí o tunu. Takže možná vadí ta váha
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
On mercedes v jeepce je mercedes jen na oko. Koupila se pouze licence a dela se to jinde. Neni to ten samej motor jako je v mercedes. Dokonce hromada komponent nesedi. Nejdou zamenit s orig. Mercedes nd.Rennie píše:Ono to je asi trochu podobný u 2,7 CRD který v MB najede mnoho ve sprinteru ale v Jeepu mají hroznou pověst i když tam klika nepraská ale sere se jinak
Je to stejny pribeh jako tds v opel omega. Je to tds ale vyrabene oplem pod licenci bmw. Material je o tridu mene kvalitni. Najezd opel tds je 300tis. A v bmw 500-600tis.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nevím já tu mrdku měl a dost za dva roky stala financí a furt se to sraloKokesek píše:On mercedes v jeepce je mercedes jen na oko. Koupila se pouze licence a dela se to jinde. Neni to ten samej motor jako je v mercedes. Dokonce hromada komponent nesedi. Nejdou zamenit s orig. Mercedes nd.Rennie píše:Ono to je asi trochu podobný u 2,7 CRD který v MB najede mnoho ve sprinteru ale v Jeepu mají hroznou pověst i když tam klika nepraská ale sere se jinak
Je to stejny pribeh jako tds v opel omega. Je to tds ale vyrabene oplem pod licenci bmw. Material je o tridu mene kvalitni. Najezd opel tds je 300tis. A v bmw 500-600tis.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hromada věci samo kvůli tomu jak jsem s tím jezdil
Ale tenkrát mi říkali že je to stejný motor
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zkousel jste nekdo merit souososti noveho bloku? Mam moznost mereni, ale nemam blok...docela by me to zajimalo...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Dobry den,
Mam LR discovery 4, Hse,rok 2012, 3 litr, 306 dt, v6d a ve 220 tis km se seknul, Zjistilo se po rozebrani ze se pretocili salky (hlavni) na klikove hridely. Nema s tim nekdo zkusenosti?
Moje otazky k teto vade jsou nasledovne a to nechci otravovst s vcera jsem tohle forum procitala opravdu dukladne ale odpovedi na tyto otazky nezjistila. A tyto temata jsou i pro me slozitejsi .
1. Da se nekde nechat opravit klikovku s novyma salama a tohle pak dat do auta s tim ze je tam sance ze to neklekne?
2. Kdyz nesezenu opravu klikovky, naistaluje mi nekdo polomotor se zarukou a kolik to stoji?
3. Musi se tato zavada resit vymenou motoru? I kdyz nepraskla klikovka?
4. Vykupuje nekdo suto s takovou vadou, ze si vuz sam pro sebe opravi? Pokud ano doporucite?
Dekuji za vsechny vase poznatky.
Mam LR discovery 4, Hse,rok 2012, 3 litr, 306 dt, v6d a ve 220 tis km se seknul, Zjistilo se po rozebrani ze se pretocili salky (hlavni) na klikove hridely. Nema s tim nekdo zkusenosti?
Moje otazky k teto vade jsou nasledovne a to nechci otravovst s vcera jsem tohle forum procitala opravdu dukladne ale odpovedi na tyto otazky nezjistila. A tyto temata jsou i pro me slozitejsi .
1. Da se nekde nechat opravit klikovku s novyma salama a tohle pak dat do auta s tim ze je tam sance ze to neklekne?
2. Kdyz nesezenu opravu klikovky, naistaluje mi nekdo polomotor se zarukou a kolik to stoji?
3. Musi se tato zavada resit vymenou motoru? I kdyz nepraskla klikovka?
4. Vykupuje nekdo suto s takovou vadou, ze si vuz sam pro sebe opravi? Pokud ano doporucite?
Dekuji za vsechny vase poznatky.
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
[emoji85]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak já se slituji a odpovím, i když je to tady několikrát...
Blue píše: ↑20 zář 2019 16:09 Dobry den,
1. Da se nekde nechat opravit klikovku s novyma salama a tohle pak dat do auta s tim ze je tam sance ze to neklekne?
NE
2. Kdyz nesezenu opravu klikovky, naistaluje mi nekdo polomotor se zarukou a kolik to stoji?
se zárukou NE, jinak ano, tak za 180 000,- + DPH
3. Musi se tato zavada resit vymenou motoru? I kdyz nepraskla klikovka?
ANO
4. Vykupuje nekdo suto s takovou vadou, ze si vuz sam pro sebe opravi? Pokud ano doporucite?
Určitě, ale cena nebude žádný zázrak.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
eliott píše: ↑20 zář 2019 16:25 Tak já se slituji a odpovím, i když je to tady několikrát...
Blue píše: ↑20 zář 2019 16:09 Dobry den,
1. Da se nekde nechat opravit klikovku s novyma salama a tohle pak dat do auta s tim ze je tam sance ze to neklekne?
NE
2. Kdyz nesezenu opravu klikovky, naistaluje mi nekdo polomotor se zarukou a kolik to stoji?
se zárukou NE, jinak ano, tak za 180 000,- + DPH
3. Musi se tato zavada resit vymenou motoru? I kdyz nepraskla klikovka?
ANO
4. Vykupuje nekdo suto s takovou vadou, ze si vuz sam pro sebe opravi? Pokud ano doporucite?
Určitě, ale cena nebude žádný zázrak.
Dekuji za slitovani . Prsve jsem si myslela kdyz nepraskne klikovka tak he realna nadeje zachrany.
A prosim vymena motoru + prace stoji kolik cca?
Neocekavam ze dostanu super cenu ale rikala jsem si ze treba o 200 tis mene s tim ze zapaleny landroverista si auto vymazli pro sebe. Je to pekny kousek
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Aut s mrtvým motorem jsou plné inzerce, takže pokud je zbytek krásný, tak je cena tak 100 000,- a to kdoví jestli...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02 črc 2012 10:33
- tel.: 777203070
- auto: FREE
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ja hlavne nechapu, ze po vsech tech problemech to davaj i do novejch modelu! To se sakra nemuzou domluvit s nejakym jinym vyrobcem 3.0 tdi? Bmw nebo VW nebo? Asi jim ty pezotacky super motory prodavaj fakt za hubicku, jinak to nejni mozny..
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ja to sice taky nechci pochopit, ale Patrik to tu psal asi 30x - delaji to schvalne. Duvody jsou jasne... motor maji za hubicku a navic je co opravovat.kubas_FREE2 píše:Ja hlavne nechapu, ze po vsech tech problemech to davaj i do novejch modelu! To se sakra nemuzou domluvit s nejakym jinym vyrobcem 3.0 tdi? Bmw nebo VW nebo? Asi jim ty pezotacky super motory prodavaj fakt za hubicku, jinak to nejni mozny..
A mimo to...97% soucasnych majitelu novejsich LR zadny forum necte. Jdou, vezmo 2mio a koupi nove auto, ktere je pohodlne, super jede a zajisti jim, ze vypadaji jako libovci.
Vada motoru je nezajima, protoze to auto max za 3 roky prodaji a kdyz je nahodou potka oprava za 300tis, bud stihnou garanci nebo se neposerou...co se s tim deje dal, uz je nezajima.
Takze fabrika vydelava a bohati kupujici jsou spokojeni. Servisy to zivi nadherne a vse jede jak ma...a za tech 14 let uz vedi, ze s reputaci znacky Land Rover daleko vic nahoru hejbe punc luxusu nez dolu par nasranejch fanousku, co se schazi na forech...velmi jednoduchy!
Do Defendru taky 30let teklo a nikdo to neresil...a treba bude tect i do toho noveho. [emoji23][emoji23][emoji23]
No a kdyz si to po sobe prectu, tak si vlastne uvedomim, ze magori jsme my, co ty auta mame radi a ne LR, kterej to dela pro zisk. [emoji23][emoji23][emoji23]
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No a kdyz si to po sobe prectu, tak si vlastne uvedomim, ze magori jsme my, co ty auta mame radi a ne LR, kterej to dela pro zisk.