RRC V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
ŘEZNÍK
Příspěvky: 43
Registrován: 22 pro 2017 18:03
auto: Range Rover 3.5 V8

RRC V8

#1 Příspěvek od ŘEZNÍK » 28 zář 2019 15:36

Zdravím. Prosím o radu. Jaké jsou rozdíly mezi 3.5 V8 EFI a 3.9 V8 EFI? Přemýšlím nad výměnou 3.5, která mi zlobí za 3.9. Jsou stejné např. Kabelové svazky ( konektory) řídicí jednotka atd. Prostě když vytrhnu svůj motor, dokážu tam dát jiný aniž bych dělal nějaký velký speciální úpravy? Moc vám děkuji za pomoc.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC V8

#2 Příspěvek od teslo » 28 zář 2019 19:29

Ak su oba hotwire, tak je to +- to iste. Ina mapa v ecu, ale aj ta sa da zamenit za tu z 3.9. Ak je to starsi flaper, tak je kablovy zvazok trosku iny.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

ŘEZNÍK
Příspěvky: 43
Registrován: 22 pro 2017 18:03
auto: Range Rover 3.5 V8

Re: RRC V8

#3 Příspěvek od ŘEZNÍK » 28 zář 2019 19:44

Jak poznám, že je to hotwire?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC V8

#4 Příspěvek od teslo » 28 zář 2019 21:41

Posli fotku motora :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

ŘEZNÍK
Příspěvky: 43
Registrován: 22 pro 2017 18:03
auto: Range Rover 3.5 V8

Re: RRC V8

#5 Příspěvek od ŘEZNÍK » 28 zář 2019 21:43

Už vím jak to poznat. Zítra se na to podívám. Nemám foto. Díky


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odpovědět