Honza21 píše: 28 zář 2019 20:40 Tak jestli tam je elektronika, případně kdyby tam byl nějaký IT modul, pak se už blok nebude kroutit a ložiska a klika budou OK.








Moderátor: Acon
Honza21 píše: 28 zář 2019 20:40 Tak jestli tam je elektronika, případně kdyby tam byl nějaký IT modul, pak se už blok nebude kroutit a ložiska a klika budou OK.
Kokesek píše: 28 zář 2019 22:01 Honza to mysli dobre. Chce tam pridat mini plc pro redukci vykonu v beznem provozu aby se minimalizovala vymena motoru a snizil zisk TATY ktera uz ho ma tak docela minimalni.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ještě pár dotazů - ty jsi majitel a řidič? Pokud jo, jak hodně jsi to "bral u huby" a hlavně, co je to za motor? Předpokládám, že TDV6?janmikes píše: 03 říj 2019 22:04 Ahoj, téma se sice aktuálně už zvrhlo k jiné diskusi, ale přidám fatál na D5, r.v. 2018, při 31.000 výměna motoru. Naštěstí v záruce, ale v servisu byli dost skoupí na přesnou identifikaci závady - prostě závada motoru. Takže výměna motoru a turba. Při cca 90km/h to začalo pocukávat, následovala zastávka u krajnice a po nastartování se z toho ozývaly strááášný rány. Servisní interval dodržován v autorizáku více než předpisově. za posledních 12 měsíců 3 výměny oleje (prosinec, květen a srpen). I když přemýšlím, že tak rychlá degradace oleje (naposled vyžadoval výměnu po asi 4 měsících, cca 5000 km), byla asi předzvěstí nějaký závady.
Hmmm, to nejsou dobré zprávy... Díky za odpověďjanmikes píše: 03 říj 2019 22:28 Jsem majitel a jediný řidič. U huby to fakt neberu. Dálnice max. 160 a D5 na sportovní jízdu moc není... Jo a je to TDV6
Prostě TDV6, nechápu, proč se stále ještě někdo diví. Dnes jedno auto předáváme a v pondělí jdeme na další. A do toho stále zvoní telefony se stejným příběhem: ''Když já myslel, že když se k tomu budu chovat slušně.... bla, bla, bla...''janmikes píše: 03 říj 2019 22:28 Jsem majitel a jediný řidič. U huby to fakt neberu. Dálnice max. 160 a D5 na sportovní jízdu moc není... Jo a je to TDV6