Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3660
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#661 Příspěvek od Maxsel » 31 říj 2019 09:30

Nebudu nikoho obviňovat, protože to nemůžu dokázat, ale měnili jsme teď v jedné TDV6 olej. Podle servisky měl být měněný před rokem (15tis km) v jednom českém autorizáku, ale podle toho co vyteklo a stavu šroubů na krytu pod motorem to pravděpodobně proběhlo jen v té servisce... Kliky třeste se. :sweat
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 244
Registrován: 15 dub 2014 19:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Brandys nad Labem

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#662 Příspěvek od Don » 31 říj 2019 10:08

Tak klikam u dveri je to asi jedno :lol: ale jinak :Ale fuuj:
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...

MadTom
Příspěvky: 15101
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#663 Příspěvek od MadTom » 31 říj 2019 10:31

No jo, sice se u klik u dveří olej nemění, ale namazat se také dají. Zbytek - tady není co komentovat, jenom že už jsem to na vlastní oči viděl u několika různých autorizovaných servisů několik značek. A to až to KO motoru někde po cestě. Faktury měli ale všichni v pořádku. :evil:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

marianh
Příspěvky: 413
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#664 Příspěvek od marianh » 31 říj 2019 12:13

Faktury měli ale všichni v pořádku.
Pri akomkolvek servise mojich aut chcem byt pri aute alebo nan mat aspon vyhlad.
Pokial s tym servis nesuhlasi, tak ho zmenim.
Este aj vymena pneu je pod dozorom (aby boli kolesa dotahovane momentakom, pri velkom aute aby bolo dvihane spravne, ...)
Ked je to na dlhsie, vezmem si notebook a robim zo servisu.

MadTom
Příspěvky: 15101
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#665 Příspěvek od MadTom » 31 říj 2019 13:00

To je správný postup, ale taky to znamená, že jsi schopen zkontrolovat, co zhruba dělají. Toho ale většina lidí schopná není, prostě ty věci nezná. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Petro
Příspěvky: 317
Registrován: 03 dub 2013 00:36
auto: 110Sw
Bydliště: Vysoka,, Slovensko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#666 Příspěvek od Petro » 31 říj 2019 13:39

No trochu s MadTomom a Marianom nesuhlasim. Dielna nie je nakupne molo aby sa tam prechadzali ludia co nemaju ako travit volny cas. Je to pracovisko ako akekolvek ine, kde nezaskoleni a neznali ludia nemaju co hladat (uz len z hladiska ich bezpecnosti). Nic v zlom, ale ak nemate doveru v servis kde chodite, tak tam nechodte.
Ak nieco najdem na aute co malo byt inak, vysvetlujem to majitelovi a opatrne zistujem preco to tak nie je, ale bez mudrych reci typu ze ho niekde niekto odrbal, lebo to nie vzdy tak jednoznacne muselo byt (nikdy neviem kolko informacii mi majitel auta zamlcuje, ci nepoklada za potrebne povedat).

MadTom
Příspěvky: 15101
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#667 Příspěvek od MadTom » 31 říj 2019 13:45

Bezpečnost je věc jedna, to že to auto není majetek servisu je věc druhá. Vždy je to věc dohody, a na dohodu musí být dvě strany. Je to jeden z důvod, proč v servisu často bývá velká prosklená stěna.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

marianh
Příspěvky: 413
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#668 Příspěvek od marianh » 31 říj 2019 16:33

Ano, tak to je v Peugeote kde som chodil s obytnakom (Boxer) kym bol v zaruke.
Velka presklena stena na prvom poschodi, sedim nad autom, pijem kafe, pracujem a vidim na mechanika co robi.
Uplny detail nie ale staci mi to.

Petro, chapem aj tvoj pohlad ale ako pise MadTom, vec dohody.
Ked to servisu vadi, ok, akceptujem, je to ich firma a ich pravidla ale pokial mam na vyber tak nabuduce idem radsej inde.
Napr. v "offroad" servise v AT ma nielen pustia dnu ale este mi servisak popri praci komentuje co robi, ukaze, vysvetli... Pre mna je to velka pridana hodnota.
Doveru si uz zbudovali, ked nemam cas tak tam nie som ale ked cas mam tak som v dielni a aspon sa nieco naucim.

Honza21
Příspěvky: 102
Registrován: 08 kvě 2010 07:59
tel.: +420604712936
auto: Discovery II
Bydliště: Třinec - Kanada
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#669 Příspěvek od Honza21 » 31 říj 2019 18:51

Možná jsem naivní ale nevěřím, že někdo (kdekoliv, nedejbože v autorizovaném servisu) neudělá (zapře) výměnu oleje.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 816
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#670 Příspěvek od MFENCE » 31 říj 2019 18:53

Já mám zkušenosti že u auta je nejlepší bejt. Řeči o bezpečnosti atd neuznávám. Pod zvedak jim nelezu, a chovám se slušně. Ale pokud to jde, chci na to vidět prostě. Že mám vyměnit servis? To by nešlo jezdit nikam.
V pneuservisu jsem viděl, jak mu spadlo kolo na paprsky. Protože tam dělal vožralej vometák. Mě v jiném servisu poškrábal liťák. U toho jsem nebyl, ale posílal mě fotky z opravy. A na te fotce vidím, jak to moje kolo je hozený na podlaze a na tom bordel. V dalším servisu mě elektrikář vytvářel závady!!!! Další servisák mě zase přetáhl sponku, a zničil díl. U dalšího vidím jak má nářadí položené na mém krásném laku. V jiném servisu zapomenutý sroubovak u rozvodu. Atd atd. Měl jsem asi 17-18 aut už. Tak mám se servisem zkušenosti. A teďka se snažím vše dělat sám, a nebo jim to už říkám jak to je.

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 816
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#671 Příspěvek od MFENCE » 31 říj 2019 18:56

Honza21 píše: 31 říj 2019 18:51 Možná jsem naivní ale nevěřím, že někdo (kdekoliv, nedejbože v autorizovaném servisu) neudělá (zapře) výměnu oleje.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.
Tak to by jsi se asi hodně divil. Mám doloženou tuhle prasarnicky v IMOFA servisu. A dále pak použití nesprávného oleje. A v servisu Ford v Praze výměnu dílu za nefunkční a krádež dílu dobrého.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11505
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#672 Příspěvek od eliott » 31 říj 2019 19:20

Honza21 píše: 31 říj 2019 18:51 Možná jsem naivní ale nevěřím, že někdo (kdekoliv, nedejbože v autorizovaném servisu) neudělá (zapře) výměnu oleje.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.
Tak to si piš, že je to celkem běžná praxe, dokonce vím i o servisu, kde mechanik běžně neměnil rozvody, jen nafasoval materiál ze skladu, řemen nastříkal silikonovým olejem a zase to zavřel.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#673 Příspěvek od Mira 101 » 31 říj 2019 20:10

eliott píše: 31 říj 2019 19:20
Honza21 píše: 31 říj 2019 18:51 Možná jsem naivní ale nevěřím, že někdo (kdekoliv, nedejbože v autorizovaném servisu) neudělá (zapře) výměnu oleje.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.
Tak to si piš, že je to celkem běžná praxe, dokonce vím i o servisu, kde mechanik běžně neměnil rozvody, jen nafasoval materiál ze skladu, řemen nastříkal silikonovým olejem a zase to zavřel.
Ano,nebo potom prodává pod cenou oleje co tam měli nalít,nebo kompletní sady na malý či velky servis,bohužel se to děje,vim 100% o dvou značkových,hodně dobrych servisech,ne LR,kde se to dělo,nekvalitní personal,nedostatečná kontrola,malá mzda,česká dušička a je to,bohužel.

MadTom
Příspěvky: 15101
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#674 Příspěvek od MadTom » 31 říj 2019 21:14

Bohužel jsem musel do dvou autorizovaných servisů po podobných problémech montovat na dílny kamerový systém. Majitel už byl bezradný. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#675 Příspěvek od Acon » 01 lis 2019 11:27

Honza21 píše: 31 říj 2019 18:51 Možná jsem naivní ale nevěřím..
Celkom určite si
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

kubas_FREE2
Příspěvky: 35
Registrován: 02 črc 2012 10:33
tel.: 777203070
auto: FREE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#676 Příspěvek od kubas_FREE2 » 22 lis 2019 14:11

Chci se zeptat mistnich servismanu, premyslim o D5, TDV6 jsem z vyberu vyloucil, 4 valec mam ted v male disco a ze bych ho uplne chtel mit ve velke to si nejsem jisty, takze idealne zbyva dovezt z D benzinovy sestivalec, mate s nim nejake zkusenosti? Diky predem

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4462
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#677 Příspěvek od Kokesek » 22 lis 2019 16:17

Repas z PL, hlavne ze je nastrikanej na cerno. Koupil jsem to s autem. Druhej motor v kufru. Rikam si to bych byl blazen kdybych nesundal hlavy a neudelal dukladnou kontrolu. Vyplatilo se nespolehat na ostatni. Motor uplne upecenej az se rozteklo sitko pro olejovy kanal mazani hlav. Nechali to tak, cepy na centrovani hlav nikde. A srouby hlavy dotahnute ruzne a jeste asi ruznyma orechama[emoji85][emoji86][emoji87]ObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 244
Registrován: 15 dub 2014 19:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Brandys nad Labem

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#678 Příspěvek od Don » 25 lis 2019 12:54

Ma TDV8 stejne problemy nebo se to tyka jen 6ti kyblicku?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3915
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#679 Příspěvek od Lukasino » 25 lis 2019 13:03

Ne, TDV8 má jiné problémy :mrgreen:

Ale přijde mi, že méně fatální, většinou to jsou spíš turba (alespoň co se bavím s lidmi nebo vidím v inzercích mrtvá auta)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4462
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#680 Příspěvek od Kokesek » 25 lis 2019 13:07

Je to tak. Turba, vstriky a obcas klepe na ojnici. Casto zlobi dpf diky spatnym snimacum teloty pred dpf.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět