Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Maxsel
- Příspěvky: 3660
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nebudu nikoho obviňovat, protože to nemůžu dokázat, ale měnili jsme teď v jedné TDV6 olej. Podle servisky měl být měněný před rokem (15tis km) v jednom českém autorizáku, ale podle toho co vyteklo a stavu šroubů na krytu pod motorem to pravděpodobně proběhlo jen v té servisce... Kliky třeste se.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak klikam u dveri je to asi jedno ale jinak
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No jo, sice se u klik u dveří olej nemění, ale namazat se také dají. Zbytek - tady není co komentovat, jenom že už jsem to na vlastní oči viděl u několika různých autorizovaných servisů několik značek. A to až to KO motoru někde po cestě. Faktury měli ale všichni v pořádku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Pri akomkolvek servise mojich aut chcem byt pri aute alebo nan mat aspon vyhlad.Faktury měli ale všichni v pořádku.
Pokial s tym servis nesuhlasi, tak ho zmenim.
Este aj vymena pneu je pod dozorom (aby boli kolesa dotahovane momentakom, pri velkom aute aby bolo dvihane spravne, ...)
Ked je to na dlhsie, vezmem si notebook a robim zo servisu.
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je správný postup, ale taky to znamená, že jsi schopen zkontrolovat, co zhruba dělají. Toho ale většina lidí schopná není, prostě ty věci nezná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No trochu s MadTomom a Marianom nesuhlasim. Dielna nie je nakupne molo aby sa tam prechadzali ludia co nemaju ako travit volny cas. Je to pracovisko ako akekolvek ine, kde nezaskoleni a neznali ludia nemaju co hladat (uz len z hladiska ich bezpecnosti). Nic v zlom, ale ak nemate doveru v servis kde chodite, tak tam nechodte.
Ak nieco najdem na aute co malo byt inak, vysvetlujem to majitelovi a opatrne zistujem preco to tak nie je, ale bez mudrych reci typu ze ho niekde niekto odrbal, lebo to nie vzdy tak jednoznacne muselo byt (nikdy neviem kolko informacii mi majitel auta zamlcuje, ci nepoklada za potrebne povedat).
Ak nieco najdem na aute co malo byt inak, vysvetlujem to majitelovi a opatrne zistujem preco to tak nie je, ale bez mudrych reci typu ze ho niekde niekto odrbal, lebo to nie vzdy tak jednoznacne muselo byt (nikdy neviem kolko informacii mi majitel auta zamlcuje, ci nepoklada za potrebne povedat).
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Bezpečnost je věc jedna, to že to auto není majetek servisu je věc druhá. Vždy je to věc dohody, a na dohodu musí být dvě strany. Je to jeden z důvod, proč v servisu často bývá velká prosklená stěna.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ano, tak to je v Peugeote kde som chodil s obytnakom (Boxer) kym bol v zaruke.
Velka presklena stena na prvom poschodi, sedim nad autom, pijem kafe, pracujem a vidim na mechanika co robi.
Uplny detail nie ale staci mi to.
Petro, chapem aj tvoj pohlad ale ako pise MadTom, vec dohody.
Ked to servisu vadi, ok, akceptujem, je to ich firma a ich pravidla ale pokial mam na vyber tak nabuduce idem radsej inde.
Napr. v "offroad" servise v AT ma nielen pustia dnu ale este mi servisak popri praci komentuje co robi, ukaze, vysvetli... Pre mna je to velka pridana hodnota.
Doveru si uz zbudovali, ked nemam cas tak tam nie som ale ked cas mam tak som v dielni a aspon sa nieco naucim.
Velka presklena stena na prvom poschodi, sedim nad autom, pijem kafe, pracujem a vidim na mechanika co robi.
Uplny detail nie ale staci mi to.
Petro, chapem aj tvoj pohlad ale ako pise MadTom, vec dohody.
Ked to servisu vadi, ok, akceptujem, je to ich firma a ich pravidla ale pokial mam na vyber tak nabuduce idem radsej inde.
Napr. v "offroad" servise v AT ma nielen pustia dnu ale este mi servisak popri praci komentuje co robi, ukaze, vysvetli... Pre mna je to velka pridana hodnota.
Doveru si uz zbudovali, ked nemam cas tak tam nie som ale ked cas mam tak som v dielni a aspon sa nieco naucim.
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 08 kvě 2010 07:59
- tel.: +420604712936
- auto: Discovery II
- Bydliště: Třinec - Kanada
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Možná jsem naivní ale nevěřím, že někdo (kdekoliv, nedejbože v autorizovaném servisu) neudělá (zapře) výměnu oleje.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já mám zkušenosti že u auta je nejlepší bejt. Řeči o bezpečnosti atd neuznávám. Pod zvedak jim nelezu, a chovám se slušně. Ale pokud to jde, chci na to vidět prostě. Že mám vyměnit servis? To by nešlo jezdit nikam.
V pneuservisu jsem viděl, jak mu spadlo kolo na paprsky. Protože tam dělal vožralej vometák. Mě v jiném servisu poškrábal liťák. U toho jsem nebyl, ale posílal mě fotky z opravy. A na te fotce vidím, jak to moje kolo je hozený na podlaze a na tom bordel. V dalším servisu mě elektrikář vytvářel závady!!!! Další servisák mě zase přetáhl sponku, a zničil díl. U dalšího vidím jak má nářadí položené na mém krásném laku. V jiném servisu zapomenutý sroubovak u rozvodu. Atd atd. Měl jsem asi 17-18 aut už. Tak mám se servisem zkušenosti. A teďka se snažím vše dělat sám, a nebo jim to už říkám jak to je.
V pneuservisu jsem viděl, jak mu spadlo kolo na paprsky. Protože tam dělal vožralej vometák. Mě v jiném servisu poškrábal liťák. U toho jsem nebyl, ale posílal mě fotky z opravy. A na te fotce vidím, jak to moje kolo je hozený na podlaze a na tom bordel. V dalším servisu mě elektrikář vytvářel závady!!!! Další servisák mě zase přetáhl sponku, a zničil díl. U dalšího vidím jak má nářadí položené na mém krásném laku. V jiném servisu zapomenutý sroubovak u rozvodu. Atd atd. Měl jsem asi 17-18 aut už. Tak mám se servisem zkušenosti. A teďka se snažím vše dělat sám, a nebo jim to už říkám jak to je.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to by jsi se asi hodně divil. Mám doloženou tuhle prasarnicky v IMOFA servisu. A dále pak použití nesprávného oleje. A v servisu Ford v Praze výměnu dílu za nefunkční a krádež dílu dobrého.Honza21 píše: ↑31 říj 2019 18:51 Možná jsem naivní ale nevěřím, že někdo (kdekoliv, nedejbože v autorizovaném servisu) neudělá (zapře) výměnu oleje.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to si piš, že je to celkem běžná praxe, dokonce vím i o servisu, kde mechanik běžně neměnil rozvody, jen nafasoval materiál ze skladu, řemen nastříkal silikonovým olejem a zase to zavřel.Honza21 píše: ↑31 říj 2019 18:51 Možná jsem naivní ale nevěřím, že někdo (kdekoliv, nedejbože v autorizovaném servisu) neudělá (zapře) výměnu oleje.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ano,nebo potom prodává pod cenou oleje co tam měli nalít,nebo kompletní sady na malý či velky servis,bohužel se to děje,vim 100% o dvou značkových,hodně dobrych servisech,ne LR,kde se to dělo,nekvalitní personal,nedostatečná kontrola,malá mzda,česká dušička a je to,bohužel.eliott píše: ↑31 říj 2019 19:20Tak to si piš, že je to celkem běžná praxe, dokonce vím i o servisu, kde mechanik běžně neměnil rozvody, jen nafasoval materiál ze skladu, řemen nastříkal silikonovým olejem a zase to zavřel.Honza21 píše: ↑31 říj 2019 18:51 Možná jsem naivní ale nevěřím, že někdo (kdekoliv, nedejbože v autorizovaném servisu) neudělá (zapře) výměnu oleje.
Že se něco nedotáhne momenťákem, nebo se někde "nevejde" nějaká záslepka to bych pochopil, ale 5l oleje, to prostě nevěřím, to mi zavání "mysliveckou" latinou.
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Bohužel jsem musel do dvou autorizovaných servisů po podobných problémech montovat na dílny kamerový systém. Majitel už byl bezradný.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02 črc 2012 10:33
- tel.: 777203070
- auto: FREE
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Chci se zeptat mistnich servismanu, premyslim o D5, TDV6 jsem z vyberu vyloucil, 4 valec mam ted v male disco a ze bych ho uplne chtel mit ve velke to si nejsem jisty, takze idealne zbyva dovezt z D benzinovy sestivalec, mate s nim nejake zkusenosti? Diky predem
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Repas z PL, hlavne ze je nastrikanej na cerno. Koupil jsem to s autem. Druhej motor v kufru. Rikam si to bych byl blazen kdybych nesundal hlavy a neudelal dukladnou kontrolu. Vyplatilo se nespolehat na ostatni. Motor uplne upecenej az se rozteklo sitko pro olejovy kanal mazani hlav. Nechali to tak, cepy na centrovani hlav nikde. A srouby hlavy dotahnute ruzne a jeste asi ruznyma orechama[emoji85][emoji86][emoji87]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ma TDV8 stejne problemy nebo se to tyka jen 6ti kyblicku?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
- Lukasino
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ne, TDV8 má jiné problémy
Ale přijde mi, že méně fatální, většinou to jsou spíš turba (alespoň co se bavím s lidmi nebo vidím v inzercích mrtvá auta)
Ale přijde mi, že méně fatální, většinou to jsou spíš turba (alespoň co se bavím s lidmi nebo vidím v inzercích mrtvá auta)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Je to tak. Turba, vstriky a obcas klepe na ojnici. Casto zlobi dpf diky spatnym snimacum teloty pred dpf.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk