Startování 300tdi defender
Re: Startování 300tdi defender
Co ubrat na čerpadle, a pak to zas po STK vrátit.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 15066
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Startování 300tdi defender
Zkontroloval jsi vzduchový filtr, že to není nikde přicpané? Špatná nafta vliv může mít, takže kromě dobré nafty to pořádně ohřát a dát tomu kartáč, ať při vysokých otáčkách a velkém zatížení motoru vyfouknou saze z výfuku. Ubrat na naftě se také dá, ale musí to být schopné dosáhnout potřebné otáčky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Zdar,
Dotaz na měkké brzdy po několika hodinovém blbnutí v terénu, další den brzdí dobře, je to normální?
Dotaz kdy řadit redukci, jezdil jsem v terénu cca 6 hodin a v podstatě jen přejížděl z jedné muldy do druhé max 30km/h, takže jsem mě sále zařazenou reduci vadí to něčemu?
Dotaz na měkké brzdy po několika hodinovém blbnutí v terénu, další den brzdí dobře, je to normální?
Dotaz kdy řadit redukci, jezdil jsem v terénu cca 6 hodin a v podstatě jen přejížděl z jedné muldy do druhé max 30km/h, takže jsem mě sále zařazenou reduci vadí to něčemu?
Re: Startování 300tdi defender
To z brzdami je normálne a redukcie nevadí že máš zapnuté stále, máš len bližšie rýchlosti do terénu to pasuje.
Defender 110 Tdi 1998
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Čau,
další velká zábava pod kolem (rejdovou koulí) je kaluž zeleného oleje asi gufero na poloose.
Dotazy:
je tam je jedno?
tlačí se to těsněním rejdové koule to asi vyměnit taky i vazelínu?
jak poznám kterou jakou mám nápravu (300tdi 1998)?
další velká zábava pod kolem (rejdovou koulí) je kaluž zeleného oleje asi gufero na poloose.
Dotazy:
je tam je jedno?
tlačí se to těsněním rejdové koule to asi vyměnit taky i vazelínu?
jak poznám kterou jakou mám nápravu (300tdi 1998)?
Re: Startování 300tdi defender
Existuje na to aj vyskladana sada potrebných veci a najlepšie aj s tou guľou. Cena cca 130 eur na stranu.
Defender 110 Tdi 1998
-
- Příspěvky: 15066
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Startování 300tdi defender
A je to určitě těsněním? Nemám špatné ložisko, na kterém se otáčí těhlice (tj. to které se hýbe, když točíš volantem)? Pokud to totiž má vůle, tak se hýbe těsnění koule vůči kouli samotné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Podle mě je to gufero na poloose přes, které diferák natlačil olej do koule a zní to potom utíká. Na 90 200tdi to bylo podobně ale utíkalo to až kolem unašeče. Je možné že na kouli je tím co říká madtom ale ložiska se měnily před dvěma roky a na nich sem najel tak kolem 4000km
- Land Jirka
- Příspěvky: 3483
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startování 300tdi defender
Důvody proč to teče jsou různé např. je vůle na ložiskách otočného čepu, nebo vyrezlá koule, sedřené gufero na rejdové kouli, nebo špatné odvzdušnění nápravnice
Kup si celou sadu na přetěnění rejdové koule na tvého defíka je číslo Britpartu DA3178 bez koule stojí kolem osmi stovek a je tam všechno potřebné a kvalita není špatná.
Když bys to chtěl v OEM kvalitě, tak jedině po dílech a níže napíšu seznam potřebných dílů
Swivel housing FRC7065
Swivel bearings 606666
Swivel top pin FTC2882
Swivel seal FTC3401
Halfshaft seal 571718
Swivel grease STC3435
Kup si celou sadu na přetěnění rejdové koule na tvého defíka je číslo Britpartu DA3178 bez koule stojí kolem osmi stovek a je tam všechno potřebné a kvalita není špatná.
Když bys to chtěl v OEM kvalitě, tak jedině po dílech a níže napíšu seznam potřebných dílů
Swivel housing FRC7065
Swivel bearings 606666
Swivel top pin FTC2882
Swivel seal FTC3401
Halfshaft seal 571718
Swivel grease STC3435
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Díky, za rady.
Jsem díly jsem objednal dorazily.
Dotaz nastavuje se tam něco ohledně geometrie? Myslím si že ne, pokud nepohnu tyčemi řízení.
Potřebuju momentový klíč?
díky Karel
Jsem díly jsem objednal dorazily.
Dotaz nastavuje se tam něco ohledně geometrie? Myslím si že ne, pokud nepohnu tyčemi řízení.
Potřebuju momentový klíč?
díky Karel
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Čau,
zpátky k původnímu tématu v názvu,
po připojení baterky se rozsvítí obvyklé kontrolky, po otočení na start zhasne žhavení a v motoru cvakne relátko a jinak nic. Po pár sekundách po otočení klíčen do druhé nebo třetí polohy začne blikat kontrolka "engine immobilisation", auto dva měsíce stálo bez baterky.
Předpokládám že je to immobiliser (kurvítko)
díky z případné návrhy co s tím.
Karel
zpátky k původnímu tématu v názvu,
po připojení baterky se rozsvítí obvyklé kontrolky, po otočení na start zhasne žhavení a v motoru cvakne relátko a jinak nic. Po pár sekundách po otočení klíčen do druhé nebo třetí polohy začne blikat kontrolka "engine immobilisation", auto dva měsíce stálo bez baterky.
Předpokládám že je to immobiliser (kurvítko)
díky z případné návrhy co s tím.
Karel
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Čau,
dotaz pokud propojím stop ventil (vypínač+pojistka15A) a selenoid na startéru (spínač +pojistka15A) přímo s + na baterce, tak by to mělo běhat nebo je tam ještě nějaká jiná zrada.
Karel
dotaz pokud propojím stop ventil (vypínač+pojistka15A) a selenoid na startéru (spínač +pojistka15A) přímo s + na baterce, tak by to mělo běhat nebo je tam ještě nějaká jiná zrada.
Karel
-
- Příspěvky: 15066
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Startování 300tdi defender
Imobilizér takto asi obejdeš. v autě ale může být ještě i alarm, takže ti to začne houkat. Jenom aby jsi se neleknul.
Než začneš drátovat, podívej se do návodu, co to blikání kontrolky znamená.
Než začneš drátovat, podívej se do návodu, co to blikání kontrolky znamená.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Not-0-rick
- Příspěvky: 400
- Registrován: 02 říj 2014 21:12
- tel.: 734-756-0 dva dva
- auto: 4xD1, 1xSIII
- Bydliště: kousek od Nymburka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startování 300tdi defender
V IMO jsou v podstatě jen dvě relátka, jedno na ten stop ventil a jedno na starter. Mě shořelo jedno z nich za jízdy , IMO jsem vyhodil, na konektoru udělal bypass a mám klid. Mě teda ale nesvítila kontrolka IMO na palubce když se to stalo a mám D1. Někde jsem tenkrát našel od Bearmachu dokonce super duper bypass konektor, za nějakejch 600,- což mi přislo celkem úchylný vzhledem k tomu, že to byl jen konektor a tři drátky.
Pokud mi svítila kontrolka IMO na palubce a nechtělo to startovat, tak to nebyla chyba, ale správně fungující IMO, nedostalo se mu signálu na odblokování a tím pádem nedovolil nastartovat. Stačilo znovu odemknout dálkou a byl klid.
Pokud mi svítila kontrolka IMO na palubce a nechtělo to startovat, tak to nebyla chyba, ale správně fungující IMO, nedostalo se mu signálu na odblokování a tím pádem nedovolil nastartovat. Stačilo znovu odemknout dálkou a byl klid.
Co nespravíš urvi, co neurveš zkurvi...
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Díky za informace, jen dotaz mám hokej kam ten baypass připojit, je pravdou ,že jsem zatím příliš nehledal (zima, tma).
Karel
Karel
- Not-0-rick
- Příspěvky: 400
- Registrován: 02 říj 2014 21:12
- tel.: 734-756-0 dva dva
- auto: 4xD1, 1xSIII
- Bydliště: kousek od Nymburka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startování 300tdi defender
Na konektor co jde do IMO. Zahodíš IMO a místo něj zapojíš na kabel tenhle bypass. Nevim kde má IMO Defík, u D1 jsem musel rozházet střed palubovky, IMO je schovaný pod rádiem tak, aby se k němu lezlo co nejhůř.
Co nespravíš urvi, co neurveš zkurvi...
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
Re: Startování 300tdi defender
Defík 300tdi nemá extra imo, má ho už v alarmu pod palubkou.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Dotaz,
nemá někdo na zapůjčení tohle:
https://www.mojedilna.cz/aretace-rozvod ... i-25d-25td
nebo něco podobného potřebuji to pro vytažení vstřikovacího čerpadla a odstranění stop ventilu (s dds).
Mám bohužel ruce tak "šikovné a malé" že se tam nedostanu. Zatím se mi to podařilo (dojebat) utrhnout ty tři dráty co k tomu vedou a rozbít kryt.
Nejlépe Brno nebo okolí.
díky Karel
nemá někdo na zapůjčení tohle:
https://www.mojedilna.cz/aretace-rozvod ... i-25d-25td
nebo něco podobného potřebuji to pro vytažení vstřikovacího čerpadla a odstranění stop ventilu (s dds).
Mám bohužel ruce tak "šikovné a malé" že se tam nedostanu. Zatím se mi to podařilo (dojebat) utrhnout ty tři dráty co k tomu vedou a rozbít kryt.
Nejlépe Brno nebo okolí.
díky Karel
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 pro 2010 03:47
- tel.: 605126270
- auto: defender 110 SW,
- Bydliště: Brno
Re: Startování 300tdi defender
Dotaz
při zastavení a vyřazení na neutrálu mi něco drnčí kolem šaltrpáky, po vyšlápnutí spojky zvuk ustane (většinou dojezd a zastavení na semaforu).
řadit jde bez problémů.
že by odcházející synchron?
Díky Karel
při zastavení a vyřazení na neutrálu mi něco drnčí kolem šaltrpáky, po vyšlápnutí spojky zvuk ustane (většinou dojezd a zastavení na semaforu).
řadit jde bez problémů.
že by odcházející synchron?
Díky Karel