Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Pekna cena, obzvlast ked to je s fakturou.
To by sa clovek hned menej bal kedy to pride keby to bola cena "pre vsetkych".
To by sa clovek hned menej bal kedy to pride keby to bola cena "pre vsetkych".
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ja teda z tohohle chapu, ze na vstriky (a problemy jimi zpusobene) zaruka neni, protoze ty nejsou soucasti. A nejsou soucasti, protoze je to jen polomotor...Vsivak píše: 21 úno 2020 09:05 Pokud se stane že motor se zničí tím že třeba praskne klika, spadne ventil atd tak to jde za LR s tím že přístaviš celé auto a oni vymění motor na záruku a platí i práci Pokud třeba propalis píst s tím že protekl vstřik tak máš smolika.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ty vstriky byl příklad
Už jsem psal že ten motor přijde spodek,makovice, víka, rozvody.

- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ten motor umí zabít i regenerace DPF.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To jsou pekny kecy tohle. Nikdy nedokazes zes to dobre namontoval ani kdyby ti to delal panbuh. Pri eventualnim problemu by to byl spor nejmene na 5 let se soubojem znaleckych posudku.
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).kaligula píše: 21 úno 2020 19:38 Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Když už se tu ta debata tak pěkně rozvinula, nemáte někdo novou zkušenost s výměnou motoru na záruku? Prý auta s T/SDV6 v rámci záruky budou kompletně přestavovat na motory Ingenium. Je to pravda?
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To jako že ti v záruce umře motor a oni ti tam výměnou dají nějaký úplně jiný? Tedy úplně jiný motor, než s jakým jsi si auto vybral a koupil? To ten motor musí být po všech stránkách lepší - výkon, spotřeba, emise, životnost, náklady na provoz. Jinak si nedovedu moc představit, jak by to zákazníkovi zdůvodnili, že mu na autě míst opravy udělali přestavbu. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Hlavne ingenium je taky pekny srac. Uz je pata generace-inovace. Vyvazovaky, turba, rozvody stejne poruchove jako tdv6
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Njn někdo si koupí auto co má 340 na hrbu za 300 a kdo ví kolik to ještě sežerekaligula píše: 21 úno 2020 19:38 Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
Jak to má kola nebo kozy, stojí to peníze
Land Cruiser 120 D4D
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A pomalu se dostaneme k tomu, ze jsou vsechny novy motory srace... [emoji23]
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Doufám že tyhle starosti s benzínem mít nebudu [emoji41]
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jak jsem slyšel, tak prodávám, resp. se ptám... Místo 3.0 T/SDV6 tak asi dostaneš 3.0 Ingenium.MadTom píše: 21 úno 2020 21:08 To jako že ti v záruce umře motor a oni ti tam výměnou dají nějaký úplně jiný? Tedy úplně jiný motor, než s jakým jsi si auto vybral a koupil? To ten motor musí být po všech stránkách lepší - výkon, spotřeba, emise, životnost, náklady na provoz. Jinak si nedovedu moc představit, jak by to zákazníkovi zdůvodnili, že mu na autě míst opravy udělali přestavbu.![]()
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to je jasné už asi 10 let a rozhodně se na tom nebude do budoucna nic měnit...Badus píše: 21 úno 2020 21:24 A pomalu se dostaneme k tomu, ze jsou vsechny novy motory srace... [emoji23]
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Prave...ja to strasne nerad pisu, pac to nechci zakriknout. Ale najel jsem s TDV6 nebo SDV6 cca 400tis km a nikdy me nikde nenechaly. Coz se v me zkusenosti neda rict ani o bajnych VW TDi, kterej se mi jeden potkal. A to si myslim, ze D3 jsem daval radne zabrat a taky to zvladla a jezdi spokojene dalsimu majiteli dodnes.
...krom teda kdyz mi prdnul ten plastovej bazmek nahore mezi veckem. Ale to se obavam ze bylo spis chybou mezi sedackou, pedalama a volantem. [emoji23] pac ta chyba si nechtela pripustit, ze kdyz je auto po dvere nasakly v bazine, ze nevyjede... [emoji1787][emoji1787]
...krom teda kdyz mi prdnul ten plastovej bazmek nahore mezi veckem. Ale to se obavam ze bylo spis chybou mezi sedackou, pedalama a volantem. [emoji23] pac ta chyba si nechtela pripustit, ze kdyz je auto po dvere nasakly v bazine, ze nevyjede... [emoji1787][emoji1787]
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vladicek píše: 21 úno 2020 20:23A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).kaligula píše: 21 úno 2020 19:38 Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.
Mam tady v zaloze defa 110 Td5 a jinak cekam na zkusenosti s novym defem, pokud budou dobre reference tak snad v roce 2023 koupim nejakeho 3 leteho na pokusy, ale taky mam od prirody slabost pro nakladaky, takze klidne muzu skoncit u unimoga nebo neceho podobneho
- PEPO
- Příspěvky: 751
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Synáror priamo priamo na koncovej linke..kaligula píše: 22 úno 2020 20:25Vladicek píše: 21 úno 2020 20:23
A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.
Mam tady v zaloze defa 110 Td5 a jinak cekam na zkusenosti s novym defem, pokud budou dobre reference tak snad v roce 2023 koupim nejakeho 3 leteho na pokusy, ale taky mam od prirody slabost pro nakladaky, takze klidne muzu skoncit u unimoga nebo neceho podobneho
A nechci vedieť s akými výledkami vychádzajpú tie autá z linky



Drvivá väčšina na lyžinácj na jašterke alebo to vytlačia von na parkovisko kde ich čaká na repas okolo 3000+kúskov...
Zlatá TDV6-to má sem tam muchy,ale tie sú oproti novému defu /len banality

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to není nic nenormalního ani u “naší české” značky.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
https://parts.jaguarlandroverclassic.co ... ipped.html
Zde je číslo dílu i s odkazem
Zde je číslo dílu i s odkazem