
Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Ano, nahodil
Sice strasne davno, ale bol som spokojny, doporucujem! Zdravim vsetkych! IJ

Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Nejde niekto riešiť tie prevody 3,9 z USA? Asi ako jediní robia aj reverzné ozubenie na predný dif, čo je prídavok na stranu pevnosti.
Alebo si to nekomplikovať a zobrať tie 3,8 od Kamu resp. 3,75 od Ashcrofta? Čo povieš MadTom? Je to citeľné oproti 3,54?
Alebo si to nekomplikovať a zobrať tie 3,8 od Kamu resp. 3,75 od Ashcrofta? Čo povieš MadTom? Je to citeľné oproti 3,54?
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Mám 3,8 od Kamu, má to rezervní ozubení a ano, je to doopravdy hodně poznat. Na druhou stranu, naše D2 je váhově i nenaložená celkem na hmotnostním limitu, natož tak nabalená na nějaký výlet. Výkon mi nechybí, ale rozjezdy z místa na neredukované rychlosti jsou teď podstatně lepší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Ja mam 3.8:1 a 265/75R16 taky, ale oproti MadTomovi mam automat (s cipem a HD menicem). A popravde moc rozdil proti 3.54:1 nepozoruju - rozjezdy jsou furt podobne line (protoze porad dlouho trva, nez se to vyhrabe do otacek, kdy zacne turbit turbo). Na dalnici to jede ve vyssich otackach, ale moc me to neomezuje (tak jako tak se nad 155 km/h bojim). Jen na okreskach je to citelne lepsi, protoze mam casteji zamceny menic.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Doplním - mám kola 235/85/R16.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Safra, to tá TD5 až tak nechce ísť v nízkych otáčkach?
Mám sériové prevody s automatom a malým V8 a ku tomu MTčka 265/75R16 a švih tomu vôbec nechýba aj keď je ten V8 pomerne slabý na svoj objem.
Neuvažoval niekto o swape biturba do TD5?
Mám sériové prevody s automatom a malým V8 a ku tomu MTčka 265/75R16 a švih tomu vôbec nechýba aj keď je ten V8 pomerne slabý na svoj objem.
Neuvažoval niekto o swape biturba do TD5?
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
No hlavne ma TD5 potiz v nizkych otackach bez turba pretlacit ten vetsi menic, tak ji to trva. S malym menicem byly rozjezdy o hodne zivejsi.
Biturbo je trochu overkill, ale turba s variabilni geometrii jsou a pry tento problem resi.
Biturbo je trochu overkill, ale turba s variabilni geometrii jsou a pry tento problem resi.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Maťo ale ty máš určite stredný menič v tej V8mato_srubka píše: 01 čer 2020 14:21 Safra, to tá TD5 až tak nechce ísť v nízkych otáčkach?
Mám sériové prevody s automatom a malým V8 a ku tomu MTčka 265/75R16 a švih tomu vôbec nechýba aj keď je ten V8 pomerne slabý na svoj objem.
Neuvažoval niekto o swape biturba do TD5?


Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Tohle je podle mě hlavní rozdíl mezi automatem a manuálem. Já to prostě nechci při rozjezdu tahat přes spojku. V terénu tam dám redukci, to není problém, ale není zrovna ideální ji tam dávat, při každém rozjezdu, i když to umí přeřadit v pohodě i za jízdy. A opět - D2, manuál, větší kola a hlavně velmi těžké auto.
Úplně krásně to bylo poznat na jihu Albánie - vedro přes 30°C, a na pár kilometrech silnice změna nadmořské výšky z nuly u moře na zhruba 1000 m.n.m. v průsmyku Logara. Dole u moře auto jelo z nuly jak utržené, 700 m.n.m už byl obrovský rozdíl - prostě muselo trošku zabrat turbo. A kousek dál byly serpentiny, tak jsem dal na silnici redukci a v pohodě se vyhýbal autobusům a obytňákům, rychle se stejně jet nedalo.
Vyřešilo by to hodně variabilní turbo, ale dokud to stávající a to v regále neumřou, tak je to moc peněz. Spolu s převody jsem vyměnil oba diferáky za uzávěrky a mohu říct, že to bylo asi na poslední chvíli - oba časovaná bomba, buďto ulámané zuby na satelitech, nebo metalíza v oleji a prasklinky na satelitech.
Úplně krásně to bylo poznat na jihu Albánie - vedro přes 30°C, a na pár kilometrech silnice změna nadmořské výšky z nuly u moře na zhruba 1000 m.n.m. v průsmyku Logara. Dole u moře auto jelo z nuly jak utržené, 700 m.n.m už byl obrovský rozdíl - prostě muselo trošku zabrat turbo. A kousek dál byly serpentiny, tak jsem dal na silnici redukci a v pohodě se vyhýbal autobusům a obytňákům, rychle se stejně jet nedalo.
Vyřešilo by to hodně variabilní turbo, ale dokud to stávající a to v regále neumřou, tak je to moc peněz. Spolu s převody jsem vyměnil oba diferáky za uzávěrky a mohu říct, že to bylo asi na poslední chvíli - oba časovaná bomba, buďto ulámané zuby na satelitech, nebo metalíza v oleji a prasklinky na satelitech.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1196
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Jasna vec prevody su draha vec ale to najlepsie co som do auta mohol dať:)
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Nazdar pánové, nevím jestli se můj dotaz hodí zrovna do tohoto vlákna... mám D2, převody změněny 4,1:1 a chci tam dát 285/75R16. Teď tam mám 255/85R16, což je co do průměru téměř totožná pneu, ale užší samozřejmě. Auto je zvednuto o 2 palce na pérách + 2 palce podložky a dotaz zní, jestli máte někdo tyto pneu (285/75R16) a jak hodně jste to museli očesat kvůli křížení, či zatáčení předních kol. Plus na jakém ET jezdíte...
- eveUSO
- Příspěvky: 237
- Registrován: 01 lis 2011 15:13
- tel.: mám
- auto: Discovery II Td5
- Bydliště: Moravia
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Jezdím standardně na 285/75/16 a na faceliftových origo litácích, mám tam ale 3cm podložky pod kolama, jinak 2´lift, 1´podložky, 1´bodylift, nechytám nikde, funguje to v pohodě. Spíše mi nastával problem při křížení na 255/85/16, kdy mi chytala pneu o nádržku odstřikovačů, ale nějak s eto časem ohoblovalo a je to Ok ...DiscoDrak píše: 28 čer 2020 18:25 Nazdar pánové, nevím jestli se můj dotaz hodí zrovna do tohoto vlákna... mám D2, převody změněny 4,1:1 a chci tam dát 285/75R16. Teď tam mám 255/85R16, což je co do průměru téměř totožná pneu, ale užší samozřejmě. Auto je zvednuto o 2 palce na pérách + 2 palce podložky a dotaz zní, jestli máte někdo tyto pneu (285/75R16) a jak hodně jste to museli očesat kvůli křížení, či zatáčení předních kol. Plus na jakém ET jezdíte...
Filip
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''
-,,Audaces fortuna iuvat''
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Díky. To pomohlo! Myslím, že to prostě musí jít... Pokud bys mi mohl poslat foto na oil@email.cz tak budu rádeveUSO píše: 28 čer 2020 23:46Jezdím standardně na 285/75/16 a na faceliftových origo litácích, mám tam ale 3cm podložky pod kolama, jinak 2´lift, 1´podložky, 1´bodylift, nechytám nikde, funguje to v pohodě. Spíše mi nastával problem při křížení na 255/85/16, kdy mi chytala pneu o nádržku odstřikovačů, ale nějak s eto časem ohoblovalo a je to Ok ...DiscoDrak píše: 28 čer 2020 18:25 Nazdar pánové, nevím jestli se můj dotaz hodí zrovna do tohoto vlákna... mám D2, převody změněny 4,1:1 a chci tam dát 285/75R16. Teď tam mám 255/85R16, což je co do průměru téměř totožná pneu, ale užší samozřejmě. Auto je zvednuto o 2 palce na pérách + 2 palce podložky a dotaz zní, jestli máte někdo tyto pneu (285/75R16) a jak hodně jste to museli očesat kvůli křížení, či zatáčení předních kol. Plus na jakém ET jezdíte...
Filip