Tempomat určitě, overdrive podle použití. Ashcroft má na stránkách pěknej kalkulátor, kam se zadá rozměr kol, převodovka, přídavná převodovka, převod diferáku a případné overdrive a vypadne z toho sada tabulek a grafů, kde se dá rychle poznat, kolik bude motor v jaké rychlosti točit. Dá se s tím pěkně vyhrát.
Co jsem měl možnost jet ve dvou Defech s overdrive, tak použití až po vyjetí "z města" mimo hustý provoz, potom celkem klesla hlučnost. Tak jsem ti ho pořídil, a od té doby leží v regálu. Chtěl jsem kola 255/85/R16, přídavku s převodem 1,4, a diferáky s převodem 3,8. Bez overdrive bych auto lehce zpomalil - tak akorát na cesty necesty, s overdrive zase zrychlil, aby to na hezkých cestách jelo trošku rychleji.
Jinak tempomat se dá doplnit i na 300ku - mám na to někde i inzerát.
A k té ceně - celkem mě to vyděsilo

, já jsem se 130kou doufal dostat tak okolo 600tis Kč, uklidnilo mě, že tam máš i nový motor a klec, což neplánuju.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo