I tak je to myslím jedno. Ať se to komu líbí nebo ne, výrobci staví auta proto,
aby vydělali. Takže měřítko úspěchu je i z jejich pohledu někde úplně jinde, než v pindech pár bláznů a staromilců a to i bez ohledu na brand. Původního Defa včetně všech Series
(pokud jde mluvit o identickém modelu) se podle vyjádření LR prodalo za 68 let lehce přes dva miliony. Z toho první první milion do roku 1976. Tedy po většinu času, kdy vyráběli jen jeden model a konkurence byla v plenkách. Roční produkce Defa v průměru dosáhla závratných 29 660 kusů ročně. No to se ročně New Defendera prodá i kdyby z něj díly odpadávali za jízdy... Už jen proto, že se na něj vrhli dosavadní majitelé Discošek, Sportů apod. + spousta úpravců a výrobců příslušenství, dobrodruzi jak opravdoví, tak ti na image a další a další. A spolehlivost? Kvůli té si přece Land Rover nikdy nikdo nekupoval, ať už šlo o jakýkoliv model, ne?
A že si ho nekoupí ti, co doma opečovávají starého Defa? No ti by v současné euro-eco-downsizingo-elektro-softwarové době nekoupili nic ani tak... ... ... ... a někteří ... ... ... i tak koupí.
Tak jaký propadák?