Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Zhledem k tomu ze cipuji vetsinu znacek aut tak pouzivam uplne jine zarizeni nez jednoucelovy nanocom.... uz sme to spolu resili Tome. Ja ctu cele obsahy. Ne pouze mapy. Reknu to uplne jednoduchym zpusobem. Kdyz nacipuju ecu a zmenim soft vsude mozne....tak se bude porad chovat pro stk, pro vsechny diag pro profi cipovaci ksandy jako original s kompletni identifikaci. Kdyz se to udela pres nanocom nebo se jenom prelijou mapy s podobneho cisla ecu nebo se prehraji euro normy tam kam nepatri. Potom to hned vidim v identifikaci ecu. Protoze timto postupem se ztrati navaznost kontrolni sumy na dane cislo softwaru a dokonce pri cteni dual eprom a amatersky upravenych eprom pres nanocomacke tun softwary se ztraci i identifikace. Jsou tam vsude same FFFFF a pomlcky. Kdyz cipuji auto tak si jej vzdy porovnavam s originalem. At uz pro kontrolu korektniho sw a naslednou upravu a nebo pro zjisteni proc je clovek nespokojeny s praci predchoziho upravce. A nebo naopak odhalim problem na aute protoze sw jak originalni nebo upraveny je korektni. Je to podle me seriozni pristup bez tajnosti ohledne upravy zakaznikova auta. Proto preferuji vycteni celeho obsahu ecu. Coz s nanocomem nikdy neudelas. Pouze pres bdm a to se nikomu nechce.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Motor trpi hlavne na hlave. A turbu. Spodek problem nema. Dale ti to neunese spojka a nebo automat. 200hp problem neni. To jde udelat.kovář píše:Z laického hlediska, když se podíváme na 2,5 litrový motor dnešní doby, kde není 300 koní problém a na náš Td5, myslíš Kokešku, že 200 - 220 koní je hodnota, kterou může trvale Td5 snášet. Nebo má nějaké slabiny, kterými je limitován?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 čer 2013 19:21
- tel.: 720355414
- auto: Discovery Td5
- Bydliště: Polabí
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Ještě Kokešku jedna malá otázka. Pokud při výměně turba dám místo původního hybridní, poradí si s tím jednotka upravená od tebe, která funguje jinak moc pěkně, nebo budeme muset zase naladit něco jiného? Stačí ti k tomu parametry výrobce turba, nebo to musíš mít u sebe. Jde mi o to, že jednotku jsi mi dělal poštou, jestli to tak jde i v tomto případě, nebo bych musel k tobě, což mám krapku z ruky. Děkuji.
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Pojede to pekne u vrchu. Vnt pouze s autem. Neni to uplne seriove a snadne. Je treba se tomu povenovat a odzkouset to primo na aute. Nekolik ecu jsem ladil bez auta s vnt a effekt nebyl dokonaly. Kazde vnt turbo se chovalo trosku jinak protoze to proste neni seriova vyroba az na par vyjimek.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 čer 2013 19:21
- tel.: 720355414
- auto: Discovery Td5
- Bydliště: Polabí
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Já si to myslel. Až bude hezky, tak se domluvíme a udělám si k tobě výlet. Zatím díky.
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Tak jsem přemýšlel co s tím a řešení je - nedávat paměť s větší kapacitou, ale použít dvě paměti stejné, jako je ta originální a pouze je přepínat přes chip select - v takovém případě už nemá řídící jednotka ani jakákoliv diagnostika jak poznat, že je něco jinak. Včetně přístupu do celé paměti přes BDM rozhraní. Samozřejmě to znamená původní paměť celou vyčíst a nasledně její obsah naprogramovat do paměti druhé.
Díky tomu, jak je TD5 řídící jednotka jednoduchá, tak by to ještě jde. U novějších jednotek, kde paměť programu je součástí procesoru, tak už se to nedá.
S troškou hraní se takto dá těch pamětí namontovat i víc, ale to podle mě už nemá smysl.
Díky tomu, jak je TD5 řídící jednotka jednoduchá, tak by to ještě jde. U novějších jednotek, kde paměť programu je součástí procesoru, tak už se to nedá.
S troškou hraní se takto dá těch pamětí namontovat i víc, ale to podle mě už nemá smysl.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Presne tak Tome. Tohle reseni funguje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Má jedinou nevýhodu - trošku složitější přepínání, ale nic co by se nedalo vyřešit. Stejně na celé přepínání je nejdůležitější ho řádně ošetřit proti přepětí - jdeme totiž až na vnitřní sběrnici mezi procesorem a pamětí. Takže se musí v principu zreplikovat to, jak jsou řešené vstupy na řídící jednotce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
A prave proto nechapu uplne prinos cele aplikace.... kdyz udelam klasickej Kokesek cip tak to funguje a neni se k cemu vracet. Jestli chce nekdo ultimatni vykon kde meni turbo a dava cooler, pevnostni prevody ....pak uz vzhledem promrhanym penezum neni problem koupit si druhou ecu a mit ji s extra tun softem. Protoze druha ecu bude stat stejne jako uprava na switch eprom. Navic druha ecu eliminuje problem nepojizdneho auta dusledkem poruchy ecu. Rozlozim tak riziko na 50%. To je prinos daleko od domova. A td5 ecu nepatri mezi neporuchove
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 23 lis 2020 09:35
- auto: Discovery 2 td5
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Tak už mám chip od kokeseka aj ja je to stage 2 a môžem len odporučiť rýchla komunikácia a super prístup rýchle poslanie a výsledok taktiež neskutočný z toho lenochoda na 33" kolesách je za deň závodak oproti tomu ako to šlo predtým ide omnoho lepšie taktiež reakcia na plyn a ta porcia výkonu od nižších otáčok keď natlači turbo vyčarí úsmev každému a za tých pár eur je to úplne o niečom inom ľutujem len to, že som na neho nenarazil už skôr takže by som sa chcel ešte raz poďakovať a odporúčam každému kto ešte jazdí so sériovým softom Kokesek vie čo robí a určite odporúčam každému
- Pist
- Příspěvky: 674
- Registrován: 25 říj 2011 16:37
- tel.: 724754310
- auto: LR disco 2 td5
- Bydliště: Kdyne
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
najdu nekde jaky je mezi st1,1.5,a2 rozdil?
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel. LR Disco td5-2"lift zahradka
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
18-24%, trosku jinak polozeny plyn. St1 pro seriove auta, zadne upravy. St2 pro seriove auta trosku ostrejsi setup. Na st2 uz se daji aplikovat vetsi spicky trysek, vetsi cooler, vetsi turbo atd. Pro vnt je potreba individualni nastaveni. V principu budes spokojeny uz ze softem st1. St2 je razantnejsi zakouri a ridic by mel vedet co dela. A na zadost par lidi sem udelam st1,5 a to je neco mezi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Ja osobne by som odporucal 1.5 stage.Aspon ak planujes do buducna dat ocelove narazniky a podobne.
Co nam robil vsetky auta Peter tak mame poniektory 1 stage a niekto 1,5stage.Ale na automata ked ho ovesas naraznikmy navijakom a pod. ficurkami sa pyta ako sol 1,5..
Neviem si predstavyt ze by sme mali disco bez chipu.Je to ako zavyjajuca kravicka ktora sa nechce pohnut
Co nam robil vsetky auta Peter tak mame poniektory 1 stage a niekto 1,5stage.Ale na automata ked ho ovesas naraznikmy navijakom a pod. ficurkami sa pyta ako sol 1,5..
Neviem si predstavyt ze by sme mali disco bez chipu.Je to ako zavyjajuca kravicka ktora sa nechce pohnut
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Pist
- Příspěvky: 674
- Registrován: 25 říj 2011 16:37
- tel.: 724754310
- auto: LR disco 2 td5
- Bydliště: Kdyne
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Planuji predni pev.naraznik. Zahradu natom mam pneu 265/75/16 a nejhorsi na jare a podzim smejkam karu 3200kg. Zatim teda za d1 ale d2nastoupi za rok na jare.
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel. LR Disco td5-2"lift zahradka
- knedlousek
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 09 led 2011 20:30
- tel.: 732 515 067
- auto: Def110,D2,Free1,RR
- Bydliště: Stráž nad Nežárkou
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Z mého pohledu už stage 1 je nesmírný rozdíl, to auto se úplně změní a krásně obživne. Mám to já na autě bez pev. nárazníků ale i kolega na autě kde jsou oba pev. nárazníky a nemůžeme si stěžovat ani jeden, ba naopak.
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Zdarec, panstvo.
Ve vlálknu jsem se dočetl že Stage 1 obsahuje jem naletování švába? Co se dělá při stage 1,5 a stage 2?
Snažil jsem se to dohledat ale nenašel.¨
Díky moc
Ve vlálknu jsem se dočetl že Stage 1 obsahuje jem naletování švába? Co se dělá při stage 1,5 a stage 2?
Snažil jsem se to dohledat ale nenašel.¨
Díky moc
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Pajeni je porad stejne….. at se jedna o st1, st1.5, st2. Porad se jedna o eprom. A tedy jednotku MSBxxxxxc.Wiki_88 píše:Zdarec, panstvo.
Ve vlálknu jsem se dočetl že Stage 1 obsahuje jem naletování švába? Co se dělá při stage 1,5 a stage 2?
Snažil jsem se to dohledat ale nenašel.¨
Díky moc
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Takže"Hardware" se u jednotlivých stage neupravuje? Tlak turba, větší intercooler nebo tak?
Jednotlivé stage se od sebe liší naladěným výkonem?
Jednotlivé stage se od sebe liší naladěným výkonem?
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Hw si upravit muzes, ale neni to tak zasadne nutne. Pomer ceny k ziskanemu prinosu je minimalni…. Kazdopadne upravovat muzes.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Zdravím všechny "blázny" s LR. tak jsem svěřil svého Gandalfa šedého (D2TD5) do rukou Kokeska a nechal mu aplikovat chip stage 1. Najel jsem zatím 160km a prvotní poznatky asi takové:
Auto se zklidnilo
Chod motoru takový jako hladký jak chlupy z kocůra
Velké zlepšení reakce na plynový pedál 1800-2400ot/min
Cestovní rychlost 90-100km/h - jen lechtám plyn a o motoru ani nevím. No a navíc to po sešlápnutí plynu i umí zrychlit
Nárůst výkonu není asi takový jak by člověk čekal po čipu, ale po pár kilometrech najdete ten velký přínos. Kdo chce závodit a trhat asfalt, tak určitě stage 1,5 a výš.
Celkový dojem je velmi dobrý. Na běžné ježdění za mne super. Auto je daleko příjemnější, klidnější a když už se člověk rozhodne předjíždět, tak to fakt jde . Spotřebu vyhodnotím až později.
Pokud chcete auto na pohodové ježdění s lehkou reservou výkonu, tak mohu jen doporučit
No a servisák? Za mne taky super. Dohoda jasná, práce provedena, pokec ok a cena? Cena na dnešní dobu taky ok.
Takže Kokesku - Díky za skvělí přístup k šibeničnímu termínu a dobrou práci.
Auto se zklidnilo
Chod motoru takový jako hladký jak chlupy z kocůra
Velké zlepšení reakce na plynový pedál 1800-2400ot/min
Cestovní rychlost 90-100km/h - jen lechtám plyn a o motoru ani nevím. No a navíc to po sešlápnutí plynu i umí zrychlit
Nárůst výkonu není asi takový jak by člověk čekal po čipu, ale po pár kilometrech najdete ten velký přínos. Kdo chce závodit a trhat asfalt, tak určitě stage 1,5 a výš.
Celkový dojem je velmi dobrý. Na běžné ježdění za mne super. Auto je daleko příjemnější, klidnější a když už se člověk rozhodne předjíždět, tak to fakt jde . Spotřebu vyhodnotím až později.
Pokud chcete auto na pohodové ježdění s lehkou reservou výkonu, tak mohu jen doporučit
No a servisák? Za mne taky super. Dohoda jasná, práce provedena, pokec ok a cena? Cena na dnešní dobu taky ok.
Takže Kokesku - Díky za skvělí přístup k šibeničnímu termínu a dobrou práci.